Dumma mej

hejsan alla söta :)
just nu sitter jag och kollar lite film med mamma och pappa och trycker i mig lite vindruvor gosh va nyttig jag börjar bli . Idag så käkade jag en kycklingsallad med loka när alla vännerna åt pizza me cola. Lite stolt kan man vara ibland hehe men en pizza hade inte suttit fel det heller.
å jag är så sugen på att se filmen dumma mej också!
/Shoppaholly
#1 - Alexandra♥

Okej :) Jag dricker tea och ska snart ta och sova. själv? :)

Kram

#2 - Miichie

sv ; vad bra!

Vad tycker du om vår ide då? :)

#3 - emy

sv: jaha, men hur fick du så många läsare? :)



just nu har jag precis fixat klart ny design, säg gärna vad du tycker om den! :)

vad gör du själv?

#4 - Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: okej:) jag ska snart lägga mig och läsa sen sova.. Natti natti! kram

#5 - miko - bild och design

JOJO!!! fan va najs att du kommer upp hit imorgon:) miss u!!!

#6 - ninni

sv:s å bra då :) två kompisar gick just hem, så inget spec just nu. gör dudå?

#7 - bellaa

ska strax sova, jsälv?

#8 - Caroline

okej ;) ne jag ska nog lägga mig strax ;) sj ?

#9 - Melissa

tack

Gör du ?!"

#10 - depend

ÅH, jag med!!! vill verkligen se dumma mej, verkar sjukt söt och rolig!! :D

#11 - Isabel & Caroline

Sv; Jag har på mig en av ansiktsmaskerna nu och den är bra ja! :) Tycker jag med! :D

#12 - bbs

jag gillar den:)

#13 - Bella

sallad kan nästan va godare än pizza ibland :D

#14 - filippa

allt bra idag? :)

#15 - Josefin

Nu ligger jag i sängen och ska släcka och sova. Själv? :)



God natt! (:

#16 - Ebba

Åh den vill jag också se!

#17 - Rackar biatch - Ett rackartygs liv !

Ååååh jag vill oxå se filmen dumma mej :D så klassiskt mig att se ngt sånt :P

#18 - Yohanna

gubbarna i den filmen ser söta ut :P