Brownie

Tänkte passa på att svara på lite funderingar ni läsare värkar ha om mig :)
1. Jag jobbar som kock i Uppsala och tog studenten nu iår så det är mitt första heltidsjobb.

2. Ja jag tar alla mina Bilder själv om jag inte skriver att dom är lånade , tycker också att det är lite roligare med egna bilder.

Puss på er , bild på Brownie en dessert av många jag la idag.

#1 - Yuki Yoursic

Härlig bild ^^

lust med bloglovinbyte? :)

kram

#2 - Anna T - Nörd och Filmskapare

Wow va coolt att jobba som kock direkt efter gymnasiet :D! Jag bor också i Uppsala, vilken restaurang jobbar du på? Är du självlärd eller har du gått utbildningar för att laga mat så bra?

Ha en superfin dag!!

#3 - Elsa

Mhm vad gott det ser ut! Vart åt du någonstans? :)

#4 - Annika

Mumsigt :>

#5 - Linda

Mums, va gott det ser ut:)