Flower power

Hälsade på min bästa vän linda i Heby ett tag på en kopp kaffe :) å vad jag saknat henne ! passade även på att bomba mobilen med inspo bilder från trädgården .

Otroligt umgås bara med killar annars förutom Simone då fast hon är mer pojk flicka som mig och tur är väl det ! Hur är ni läsare ? Flickiga eller pojkflickor ?

Puss

#1 - Annika

Vilka härliga bilder :)

#2 - Blombergs

sv; det var riktigt gott kan jag lova! :) pusspuss

#3 - malinpalinmaria ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ

svar: okej :)

#4 - Emma

Sv: Härligt:D

#5 - Hanna

sv: Okej. Ja det kan vi säg till när du följer mig så följer jag tillbaks :)

#6 - freja

hej fin blogg :) bloglovin' byte? (;

#7 - Andreas

Hejsan! Vad händer?

#8 - Victoria

tack för tipset! den har jag laddat ner nu den verkar jättemysig hehe :P ha en bra kväll! :)

#9 - FELICIA BHUIYAN

Hoppas du får en trevlig söndagskväll! :D

Allt bra med dig annars..? Kram ♥

#10 - Zinja

Vilka fina bilder! :D

#11 - Anonym

Ha en fin kväll ❤

#12 - anna

fin blogg :) fina bilder

#13 - Enander

Jag är en riktig pojkflicka och har alltid varit det oxå =P Inte så konstigt heller men 4 bröder och motorsportsfamilj =)

#14 - Anonym

Hej fina du!

Jag har tre tävlingar uppe på bloggen där du kan vinna bla presentkort på 300 kronor på skor. Senare i veckan kommer du även ha chans att vinna en upplevelse, där du får fisk spa!! Så om det låter kul så kan du kika in på min blogg & tävla. Vi kan även följa varandra på Bloglovin’ om du vill, kram!



http://socosy.blogg.se/category/tavlingar-rabatt.html



/ WWW.SOCOSY.BLOGG.SE