#1 - Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du får en fortsatt fin tisdag :D

Det är ju helt underbart väder!!! ;D

#2 - Zinja

AA det är jättefint ute nu :D

#3 - Linn / Foto & Vardag

Hej! Jag har en fototävling på min blogg just nu. Där tvspelsweb har sponsrat priser, skulle vara jättekul om du var med.

För att komma till tävligen: http://vigoo.blogg.se/2012/july/fototavling-i-samarbete-med-tvspelsweb.html#comment

#4 - Malin

Härliga bilder:)

#5 - anonym

haha verkar som att vi nere i söder är de enda som inte har fint väder :(

men hoppas du får en fin dag och grattis till placeringen på blogg.se

#6 - Sanna

Sv: nu har jag lagt till dig :)

#7 - ♥ malinpalinmaria ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ

jag ska sätta mig i solen runt kl 15.00, då solen inte är så himla jätte varm längre, bränner mig lätt och har ingen solskyddsfaktor :P

#8 - Alexandra - ♥

Åh, jordgubbar är det godaste som finns! :)

#9 - sara

Hej, har frågestund på bloggen just nu :D

skulle bli grymt glad om du skrev någon fråga :D<3

http://saraholmessonj.blogg.se/2012/july/fragestund-d.html#comment

fin header!:D

#10 - nmathildas

okej

#11 - Annika

SV: tack :)

#12 - arizona

Fina bilder, har du tagit dem ?

#13 - arizona

Fina bilder, har du tagit dem ?

#14 - Fotograf Malin Sundin

gott med jordgubbar!



RE: tack så mycket :)

#15 - hanna

Jordgubbar är så himla gott!!

#16 - Anonym

Fin blogg du har! :)

#17 - LIENE

sv: Kul att du diggar min header:D



Gott med jordgubbar!

Solade också idag<3

#18 - M*

synd!

#19 - Haidi Jakobsson -

Hoppas du har en fortsatt bra tisdag :) Det är ju så sjukt härligt väder, i alla fall här i Uppsala!! :D

#20 - ♫♪ Sandra T

nice!

#21 - amanda <3

sv: varsågod! C: kraam!

#22 - Micaela

Fin blogg du har :)

Vad har du gjort idag? Kram♥

#23 - Jessica Inspera

Så underbart. Fina bilder :)

#24 - jessikaaa - FOTO

ser riktigt mysigt ut! fin blogg också :)

#25 - ELIN WAHLBERG

gott med jordgubbar!