Nu klipper vi banden på alla som någonsin aldrig betyder någonting

Godmorgon ! Här har man laddat upp med ny hårbortagna ben haha fint det låter eller hur ? Sanningen är att jag rakar aldrig benen ! Använder endast bortagningsmedel.

Tycker det är smidigare dock gör jag min egen variant att låta det sitta 6 min sedan skrubba av det i duschen . Men rekommenderar att ni provar er fram då jag har gjort det . Det står 3 min på paketet och Max tid 6 min !

Puss

#1 - ~ L I N N ~

Tack! :-D

Kram!

#2 - Meg

Har faktiskt aldrig provat hårborttagnig. Hur länge håller resultatet?

#3 - AMANDA BLOMKVIST & SID

Planer för dagen? :D



MVH Amanda

#4 - Loppan

Fiiin blogg du har!!!!! :D

Besök gärna min någon gång ;D!

#5 - ▲ Emmasophie - bloggen om mode

Kan man använda det när man bara har stubbiga ben eller måste håren vara "långa"?

#6 - Malin Nestor - Prof. Master Makeup Artist/Hairstylist...

Provade sånt för ett par år sen men tyckte inte alls att det fungerade... Men kanske bör prova igen, kanske är bättre produkter som står på hyllorna idag än när de först kom ut... =)

#7 - Malin Nestor - Prof. Master Makeup Artist/Hairstylist...

Ok, får väl testa en gång till då... Tack för tipset!