presents

kom nyss hem från uppsala, vart en ganska lång dag med linda på stan :)
köpte julklappar till min mamma&pappa&syster och lite småsakert till mig själv.
Det vart en snygg blå tunika från bikbok superskön och snygg ska nog ha den på nyår
vad har ni gjort idag?
Love

Blå snygg tunika bikbok 199 kr
#1 - Duygu

Hejsan

Jag är med på en tävling och undra om du ville rösta på mig :D På mitt senaste inlägg står det hur man gör! tack <3

Puss

#2 - FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; jag kommer inte ihåg vad det heter :P

#3 - Anonym

hej:) sorry att jag inte har svarit på kommentaren tidigare, har haft full rulleeeeee så att säga, haha. men hur äre? Allt bra? =)

#4 - Minnie

Hej vännen! Jag ha en julkalender på bloggen, jag har laddat med massa fina priser bakom varje lucka och hoppas att du vill delta. 24 dagar håller roligheterna på och självklart får man delta varje dag.

Hoppas jag får se mer av dig på bloggen.



Kram Minnie

#5 - Klara (foto)

haft en bra dag?

KRAM

#6 - Josefin - www.joseeefins.blogg.se

Fin blogg! :P

#7 - Anonym

#8 - Anonym

#9 - Anonym

#10 - Anonym