skotrend.se

Älskar dom här skorna , om jag inte gissar helt fel så tror jag att även foki har sånna?
dom är det rea på nu på skotrend så dom kostar endast 398 kr! innan 498
Höga klackar, platå, remmar och nitar en garanterad höstsuccé både till bara ben och till strumpbyxorna.

Skorna är normala i storleken men det rekommenderas att hellre gå upp en halv storlek än ner.

Färg: Svart
Material: Man Made
Klackhöjd: 13 cm
Platå: ca 3-3,5 cm

när jag kollar på dom här snygga skorna kan jag inte sluta påminna mig om att jag ska shoppa med Linda idag! och kommer då inhandla ett par skiit snygga klackskor från scorett! bilder på shoppingen kommer självklart upp senare idag

vad gillar ni för skor?
Love/nicole




ni har väl inte missat gratisskor? där du samlar poäng och får presentkort på olika skoaffärer
#1 - Marsan -

Hellu!. Jag ska ha träningsdag snart sen så ska jag till en kompis. Vad ska du göra idag då :)?

#2 - Anonym

sv: jo idag blir det att shoppa faktiskt!:D

#3 - Jojjo*

Hej! Jag har inget speciellt för mig, dd? :)

#4 - Mejjah(:

Jadu, jag ska till min pappa^^ <3

Sj?(:

#5 - HANNAH

Jag har hitttills bara vaknat haha, sj?

#6 - Anonym

Hahahaha jaa:P



Förövrigt hej :D länge sen du kommenterade bloggen :P

man märket när stammisarna försvinner :P höhö



/amandaVardet