Natti natti



Nu är det  dags för en trött nicole att plocka ner den babyrosa lilla laptopen i dens fodrall och lägga sig i sängen och sova sött , jag har haft fult upp idag som ni troligen har märkt eftersom jag inte har gjort så många inlägg eller ja det här blir den fjärde haha men jag brukar skriva iallafall 10 om dagen!
Idag har jag vart i skolan till halv 3 sen gick jag på stan från  3 till halv 6 med linda och tog halv 6 bussen hem var hemma halv 7 då plokade jag ur lappar från skolan från väskan och provade tröjan jag köpte(som får mig att se ut som en köttbulle) så den ska tillbaks imorrn! klockan 7 käkade jag och sen åkte jag iväg till stallet !

så nu hoppas jag att ni förstår varför jag inte vart så aktiv idag
men det blir mer imorrn iallafall vid 6 tiden
love/nicole


__________________________________________________________________________________

Tips om röda snygga läppar är att använda Yves saint laurent

                         

#1 - Jessica Odqvist ♥

Tacktack, fick du till rösten? Tror jag skickat fel länk http://flizanlizan.blogg.se skall kolla. :)



Hur har din dag varit Sötnos?

#2 - matilda

puss

#3 - Malin

SV: Vad bra! :D

Med mig är det strålande, händer ikväll då?

#4 - Sariiii's Nöjesblogg

Calle är min favorit, lite för att jag har sett han ett par gånger live innan, och för att jag har träffat honom ett par gånger :P haha.

tyckte du att det var rätt som gick vidare idag?

#5 - Jossan♥

okej :) godnatt <3

kram

#6 - alice

Jodå, allt är bra =) Börjar bara bli lite trött nu, hur är det själv? Kram

#7 - Erika

Sv: vad bra :D

ikväll har jag ridit, kollat lite på idol och greys anatomy och suttit vid datorn. själv?

kram

#8 - Dessan

Jag har en tävling om en design, behöver du en ny design? Perfekt, gå in och tävla! Tävlingen avslutas redan på fredag så det är bäst du skyndar dig ;)



http://thegreatpassion.blogg.se/2009/september/denna-gang-ar-det-jag-som-har-tavlingen.html

#9 - Emma

allt är helt ok, hur är de själv?



puss

#10 - dommeniqe

fin blogg ! :)

#11 - Killen som bråkar med dessie

Killen som dessie bråkar med som har sexbilderna och som inte dessie vågar nämna i sin blogg..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

#12 - linda

ajdå, varför ont i armen?

#13 - elin

Jodå :) sj?

#14 - elin

Jodå :) sj?

#15 - carrolina

sv; ja verkligen!

Jo tack det har varit bra, hur är det själv? vad händer idag då?=) kram

#16 - elin

jodå :) sj?

#17 - Simone

Är du något bättre i armen idag hjärtat?

#18 - EEMELIE

jahaa okej :)

varför ont i armen för? :/

det blir skolan, och sen träning, & idol ofc!

för dig?



#19 - Anonym

jahg skulle vilja göra min blogg bredare, så bilderna får plats! :D jag har försökt, men det går inte. hjälpa mig med det? LOVE

#20 - Erika

sv: Ikväll händer det inte så mkt, sjd? :)

#21 - Alma

sv: Hehe, jaa! Det funkar bra att både sitta vid datorn och vid tv:n samtidigt :) Jag bloggar också i pauserna:)

Vad gör du då?

Vad har du gjort idag? / Ska göra?



Förlåt om jag inte har svarat på din kommentar för än nu. Har inte riktigt hunnit... :)

#22 - b

okej ... :(

#23 - enira

okej, tack själv!

vad bra det är bra med mig också!

kram <33

#24 - Petra

röda läppar är ju bara så sjukt snyggt !

Men känns inte som jag passar i det :(

#25 - Amanda

Sv; Inte så mycket, kanske ska gå ut (:

Själv?

#26 - E m m a

Sv; jo det är okej^^ Sj? =)

#27 - STOCKLYN

jaja opej :D aa de e bra hur ere med dig`?

#28 - JUSSEFIN

SV : Jadå! Själv? :)

#29 - sivan

Det här betyder allt ! Jag vill verkligen att du röstar på mig ! Du vet nog hur det känns när man verkligen vill något , då vill man verkligen att det man vill ska ske! Klicka på länken här nere och sen finns det en liten länk och sidan klicka på rösta så blir jag skitglad ! <3

( Säg till när du röstat så länkar jag dig )



http://www.tv4.se/1.1173520?i=130

#30 - jennifer

Man kan inte vara i toppform ,och vara lika aktiv alla dagar ;D

#31 - Sofia

Sv; Jorå, allting är bara bra, dusj?



Förresten, hjälp mig gärna att välja vilken bild jag ska lämna in (:

#32 - Tone

sv: hej! ja, allt är prima ;P kul att du tittade förbi :)

#33 - ♥ MeDinA ♥

VAa har du varit där, så himla skoj. såg det ut exakt så som det gör på tv?

när var du där?