sweat sleep

Kollade nyss vilka som gick vidare av dom 5 tjejorna och det va Erika&Marielle som gick vidare tyvär så åkte en utav mina favoriter nämligen clara ut :( to bad hon hade ju grym röst men men Erika är iallafall kvar så jag får hålla tummarna att hon iallafall vinner nu!

Men nu ska jag sova så jag är tillbaks
till bloggen imorrn vid 4 eller senare
love/nicole


#1 - L♥tta

Sv; Låter gott. Själv har jag bakat en ananaspaj. som du kanske såg? :) Den var mumsig.

huvudvärken gick över med alvedon, men börjar

komma tillbaka får nog ta mig en till..:/

#2 - H A I D I J A K O B S S O N

sv: hihi jodåå :D

#3 - Piinky the one and only♥

åh tack för tipsen =) dum å dummare har jag faktiskt aldrig sett, har alltid velat men alltid glömt bort den ;P tack så mycket kram

#4 - Joeyboii

japp japp :D godnatt !

#5 - Anonym

NAw tack<3

Erika är min favvo med :D

och jon! han gick på samma gymnasiumsom jag gör höhö har hans mamma i ensambel också :P haha



/AmandaVarDet

#6 - georgia

sv. haha okej härligt :P

jora tack det e fint här, sjdå? :)

kram

#7 - sandra

har nyss kommit hem, har varit och kollat på södertäle-rögle, sj?

kram

#8 - elin

jo ganska så faktist :)

#9 - carrolina

sv; okej får ta och kolla in det imorgon =)

#10 - carrolina

men NEEEJJ varför åkte clara ut?!??! Jag tyckte ju om henne MEST av alla, så himla skönt röst, och hennes hår är ju så hilmans fint!! haha =(

#11 - Youth Novels by Sariiii

jasså du rider också? :)



för mig är det ponnyallsvenskan på lördag som gäller, & på söndag är det kalas här hemma för mig. Annars kommer jag väll bara att vara ute och fotografera det fina höstvädret, och vara i stallet typ :P

#12 - Jessica Odqvist ♥

Skulle bli jätte glad om du röstade på mig på veckans blogg http://flizanlizan.blogg.se du kommenterar inlägget "börja rösta" skriv att du röstar på nummer 3 = JAG. ♥

#13 - Viktoria ♥

du har samma favoriter!



sv: mysigt :)

#14 - Anna

Sv; Inte alls mycket :) Sjdå?

#15 - fredrika

söt blogg ! ska vi följa varann med bloglovin ?

#16 - MELINA

ser inte på idol. suger dase.

#17 - linda

thanks :) det är mkt bättre idag

#18 - rebecca

(försenat..) godnatt! :)

#19 - beatrice

sv; va i skolan och sen träffa en kompis :) själv?

#20 - Alexandra - Ninja Fruit

Clara har inte åkt ut än! Hon är en av de tre som ligger dåligt till och KAN åka ut, så om du kollar på fredag så får du se vem som klarar sig. :)



sv: Jag älskar också mina tofflor! :D

#21 - Anonym

sv: hehe de är helt okej, själv då?

#22 - simone

Hallå tjejen! Vad gör du?

#23 - Tova

jaa visst var det synd att Clara åkte ut... :/ hon var så söt igår! Får väl hoppas juryn tar med henne som wild card eller nåt...

Jaa, allt är bra med mig och bebisen, den sparkar som bara den ;)

hoppas du också har en bra dag!

kramar

#24 - Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

fin blogg! allt bra idag?:)♥

#25 - M i c k a

jag tyckte inte clara var bra igår, jag har nog ingen favorit hos tjejerna, utan här är det erik som dominerar ;D och honom får jag se ikväll. hehe

#26 - Cindy'Nham

sv:

härligt ju! :]]

Hur är det annars idag då? :]]

#27 - hanna

sv: ikväll ska jag typ göra läxa, se på tv och bara ta de lugnt!

#28 - Erika

Sv: jaa, med mig är det bra!

hur är det själv?

kram

#29 - kajsa

jag hejar faktist inte på nån i idol.. än .

hejar du på nån?=D

#30 - jennifer

heh okej , jaa det är ju inte helg ännu =P



Jadu jag ska ta det lungt ,också skaj ag gå på en födelsedags fest !: )

#31 - FRIDA - It´s all about me

sv; jag har ingen favorit än så länge :)

#32 - Jossan♥

nu så svarar jag på kommentarer ;) sj? vilken av plaggen tycker du om mest om bland monki's höst collection, som jag har lagt upp? :)

kram

#33 - Inez

Jag tycker att både Clara och Moa både fått vara kvar, dom också :S

Vem är din favorit av killarna?

#34 - SannaSvenzon

thi okej, fullspäckad dag med andra ord! :)

#35 - b

okej :'(

#36 - lina [discosadness.blogg.se]

sv: nej, det gjorde jag inte ;-)

du då?

#37 - madde

synd att clara åkte ut men erika kom med i alla fall

#38 - Felicia

sv; yes ikväll blire idol!

själv då? :)

#39 - ERICAPERZZON

Jag gillar Erika jag med:)



Svar: Idag har jag varit borta hela dagen med arbetsförmedlingen på information om utlandsjobb:P helt slut i skallen nu;P



/E