Vinn ett babyrosa lack från O.P.I

Nu drar jag igång ännu en tävling eftersom veckans blogg tävlingen om hello kitty lip balmet slutar imorrn ,
den här gången kan du vinna ett babyrosa nagelack från O.P.I som dom flesta som provat bara älskar!

För att vara med och tävla ska du:
Skriva en kommentar i det här inlägget om att du är med och tävlar
och gärna en kort motivering om varför du ska vinna , ett lite extra pluss
är om du skriver ett inlägg om tävlingen i din blogg men det är inget måste


Lycka till
love/Nicole






Tävlingen avslutas Fredagen den 9 oktober 2009

#1 - sandra

mysa med babe

ha en bra kväll :)

kram

#2 - O L I V I A

Det gör jag gärna, men jag har ännu inte skrivit ett inlägg och vi får se när det blir (:

kram

#3 - Mathilda

Sv: Okej :) Haft en bra kväll? :)

#4 - julia

sv: okej tack! :)

#5 - kajsa

hello :D

tackdesamma !,

jo det är bara bra med mej, hur är det själv?:)

#6 - Youth Novels by Sariiii

nä, jag tror inte att jag vill vara med i din tävling :P Babyrosa är inte riktigt min färg :P haha.



jodå det är bra med mig med :)

vad har du för planer för imorgon?

#7 - feiiaah;*

näääh, jag sparar tills hello kitty tävlingen jag :D

hihi!<3

#8 - Elin - Blondi och gillar rosa

Har en känsla att de är typ nr8 lr 4an.. hehe

#9 - Neah <3 MJ

ett par byxor och stövlar :D

#10 - ELLEN AHL AXELSSON

SV: Precis och så kommer det säkert att alltid vara ;D.

#11 - sandra

tror jag står över denna tävling men tack för tipset

ha en rba lväll krma

#12 - josefine

förlåt att jag frågar, men skulle du vilja rösta på mig i en fototävling hos:

http://kamillush.blogg.se/2009/september/draft-sept-23-2009.html#comment NR 1? :( (ifall du röstar mååste du skriva siffran.)

#13 - Anonym

hihi okej :D jag har shoppat idag! ^^

haft en bra lördag ?

#14 - Christina

sv; Härligt!

Hade ni en trevlig dag idag då? :)

Kramar /Christina

#15 - Hanna

fint de första rosa va :)

#16 - Emma - Vägen Till Drömmarna

Lycka till alla :) Kommer dock inte deltaga...

#17 - H A I D I J A K O B S S O N

sv: jodå :D sj ?

#18 - Maja

sv: okej det låter jättetrevligt! :D kram

#19 - Aziza

haha jag hatar rosa xD

#20 - H A I D I J A K O B S S O N

godnatt! hoppas du haft en bra dag ♥

#21 - ERICAPERZZON

Svar: Okej vad bra attd u gjort det nu då:)



Kanske är med i tävlingen senare, är så dålig på motivation;P haha!



/E

#22 - http://johannaprasad.blogg.se

jag är med :)

#23 - O L I V I A

Nu har jag skrivit ett inlägg i varjefall :)

#24 - O L I V I A

Jag är med och nu har jag skrivit ett inlägg i varjefall :)

#25 - Superior by JFR

Hej, jag är såklart med och tävlar!



Jag ska vinna detta söta och även grymma (vad jag har hört från andra) nagellack ifrån OPI för det är mina små naglar värda. Dom har hållt sig jätte fint nu när hösten trillat in trots att dom annars jämt bara går av. Så vill ge dom lite lyxigare nagellack för en gång skull istället för vanliga Mavala! :) Tack sålänge // www.jfr.webb.se

#26 - Johanna

Såklart jag är med och tävlar! :)

Jag tycker det är perfect och den färgen massar ju nästan till allt & alla! :D

#27 - sara

hur gör du för att få presenra ha du något företag som sponnsrar ? eller hur är det :)

#28 - Viktoria

åh, precis idag så målade jag mina naglar med mitt favorit lack dock kommer det snart ta slut och jag är sugen på ett till rosa. Hör hört att OPI ska ha sjukt bra lack, och det kommer helt enkelt lysa upp hösten lite extra! håller tummarna :)

#29 - Tina

jag vill tävla :)

#30 - Li

Jag vill gärna vara med och tävla. Jag gillar rosa i alla nyanser och går helst inte utanför dörren med omålade naglar eftersom jag tycker att det ser ovårdat ut så jag blir glad om jag har fler färger att välja mellan där hemma :D

#31 - Maria

Klart jag vill vara med och tävla. Älskar OPI´s lack! Skriver även ett inlägg i min blogg och hoppas på att jag vinner då jag behöver mer flärd i min vardag;).

#32 - erika

jag är gärna med! (:

Älskar att ha nagellack, passar bra med bay rosa till mina plagg å så! så jag är gärna med och tävlar! :) <3

#33 - AMANDA

sV: Jag vill gärna vara med och tävla :)



Jag är helt kär i rosa, det är så himla fint. Nästan allt jag äger är rosa. Men har inget sådant fint nagellack :/ skulle vara tacksam för det :)

#34 - Erika

Jag är gärna med och tävlar :D

Det skulle verkligen inte sitta fel med lite nya färger till hösten. Ut med det gamla, in med det nya!

Kul tävling!! Kram

#35 - Lollo

SV: Jag är med och tävlar och vill vinna för att jag har så dåligt med nagellack, dom flesta är igentorkade och köpta innan 1995... =P

#36 - Emma

Jag brukar fixa mina naglar och jag gör de även på mina kompisar och dom blir alltid lika nöjda! Just nu har jag faktiskt helt slut på nagellack och behöver nytt, har hört att O.P.I är riktigt bra! In med lite nya färger till hösten :D ett plus kanske är att jag älskar rosa!

Måste bara passa på att säga att jag gillar din blogg :) ha de bra, kram <3

#37 - Kashaya

Är gärna med och tävlar och har länkat härhttp://kashayatavlar.blogspot.com/2009/09/tavla-om-nagellack_28.html



skulle gärna vilja vinna eftersom jag är dålig på att komma mig för att måla mina naglar och med ett fint babyrosa lack kanske det skulle ändras.

#38 - jennifer

Allt är super bra : )



Åh vilken super bra tävling , jag älskar nagellack i alla olika färger , målar naglarna och byter färg många gånger i veckan och det skulle vara toppen om det där ur gulliga baby färgade nagelacket kom i min samling!

Har aldrig provat just det där märket men skulle vara kul och kunna prova andra nackellacks märken!

Så får jag se om det blir min favorit och forsätter köpa det!=)

Rosa är en färg som jag älskar , + att mitt mörkrosa precis har tagit slut så det där skulle bli prefekt : )



/kram

#39 - jennifer

glömde säga att Jag har skrivit ett inlägg också på bloggen!:)

#40 - Jessie - 22 år & mamma till Jacob

hejhej=)

Jag är mer än gärna med & tävlar..=)

Jag älskar babyrosa!

#41 - Lollo

SV: HAHA vad kul =) Får se om det hjälper nåt då ;)

#42 - Pia

Jag är med och tvlar! :)

Jag vill jätte gärna vinna nagellacket bara för att jag är hur kär i rosa som helst, och älska verkligen rosa naglar :)

Dessutom skulle det sitta fint med ett babyrosa nagellack nu när hösten närmar sig :) Vinner aldrig sånt här, men det är värt ett försök :)

#43 - Ellen

Hej!

Jag skulle vilja vinna ett baby rosa O.P.I nagelack, för att jag älskar att hålla på med naglarna och ett baby rosa skulle vara perfekt att ha, äger nämligen inget baby rosa :) Sen har jag alltid viljat testa O.P.I s nagelack men jag tycker att dom kan vara lite dyra :) Så nu ska jag hålla tummarna på att jag vinner ett sånt här fint och lyxigt nagelack!

#44 - evamar - tävlingsblogg

Jag är gärna med. Är less på alla billiga lack som inte håller vad de lovar och flagnar efter en dag.



Har länkat också:



http://evamar.blogg.se/2009/september/nagellack-9-oktober.html

#45 - evamar - tävlingsblogg

Jag är gärna med. Är less på alla billiga lack som inte håller vad de lovar och flagnar efter en dag.



Har länkat också:



http://evamar.blogg.se/2009/september/nagellack-9-oktober.html

#46 - ebbaho

jag vill vara med!

Jag ska vinna för att jag verkligen behöver ett nagellack:]

haha, plus att jag läser din blogg nästan varje dag!

#47 - Ness

jag skulle gärna vilja vara med för jag älskar starka färger på nagellack :)!



sv; ska nog se idol sjd :)?

#48 - Sandra

Hej! Jag vill gärna vara med i denna fina tävling.

Förut pysslade jag väldigt mycket med mina naglar, men nu har naglarna bara börjat gå av hela tiden. Så istället för att ha långa vackra naglar kan jag ju nu ha korta och vackra naglar?

#49 - Ellen

Sv: Aa det ska jag, vem är din favorit? :)

#50 - VILJA - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Självklart så vill jag vara med och tävla!

Har under lång tid varit en nagelbitare, men har ny lyckats spara ut till lite längre klor, vore roligt att måla dom i någon snygg färg till hösten, denna kanske passar? :)



#51 - Frida Naess

Ja det kan jag allt, jag har väl ingen direkt motiv men om man bor i "Hällefors" som ligget 8 mil i från den närmsta staden så är det lite svårt att köpa saker och jag älskar rosa OCH nagellack! :)

kram

#52 - Amanda

Jag vill absolut vara med och tävla. ^^

Mina naglar är en ren katastrof. Dom går av om jag inte använder ett lack på och jag trivs allra bäst med just rosa lack så denna tävlingen är verkligen perfekt för mig.



Har såklart länkat:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/september/tavling-nagellack.html



Hoppas på tur! ♥

#53 - mikaela

jag vill vara med & tävla :) för att jag älskar rosa & sen är jag "beroende" av att måla naglarna & behöver verkligen något nytt, snyggt nagellack :)!

#54 - micha

Jag vill självklart vara med och tävla om det urgulliga rosa nagellacket, och varför jag vill det är för att jag alltid försöker hålla mina naglar fina & så, skulle dom inte bli finare med ett jättefint nagellack då:)? & förresten så tycker jag om färgen rosa väldigt väldigt mycket! Självklart ska jag länka i min blogg!

#55 - pyretpepsi

Är gärna med och tävlar om nagellacket då alla mina nagellack, typ hela min sminkväska har fått ryka pga dålig uppdateringar. För gamla helt enkelt. Detta är ett mer kul och spännande sätt än att shoppa tycker jag. Bara hoppas på turen. Har länkat: http://pyretpepsi.blogg.se/2009/september/vinn-ett-babyrosa-lack-fran-opi-hos-nicole.html

#56 - Lene-Therese

Jag vill vara med och tävla för att jag bara äääälskar ROSA! :D

#57 - Tova

Min motivering är lite udda - men helt sann ;)

Jag är nämligen gravid och har upptäckt att en bieffekt av detta är att naglarna växer fort som TUSAN... Detta gör helt enkelt att jag behöver lacka om dem oftare, och vad skulle då inte passa bättre med litem påfyllning till nagellacks-samlingen ;)

#58 - Lizette

Jag är somsagt med i din fina tävling!

Min motivering är att jag älskar nagellack, har aldrig olackade naglar. men jag har aldrig provat märket O.P.I förrut så det skulle vara roligt att testa lacket :)

#59 - Gabbies

Jag är gärna med o tävlar. Jag vill vinna av den enkla anledning att jag älskar att fixa mina naglar, går aldrig utan fixade naglar. O.P.I är enligt mig ett av de märkerna som har bäst nagellack.

Länk: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/september/nagellack-fran-opi.html



Hoppas på tur!



Ha en bra tisdag!

#60 - rebecca

Åh jag älskar nagellack så jag tycker jag borde vinna det! (a) kram

#61 - emelie

jag har inte många nagellack , och använder det inte ofta , men om jag skulle vinna det skulle jag såklart börja använda det mer;) har bara tyckt att det är jobbigt att ta acceton och ta bort det , eller så tar ja bort det med naglarna :P

Vill så gärna ha nagellack , och de var snyggt också :) <3

#62 - Lilli

Jag har alltid så svårt att välja färg när jag målar naglarna men vinner jag det här så slipper jag ju tänka på det ;D hoppas på vinst! ^^

#63 - carroo

jag vill gärna va med och tävla om ett nagellack :) <3 jag älskar rosa och det gör mina naglar också och jag har inget rosa nagelöack för det tog just slut xD^^ hihi så jag vill gärna vinna det :D hoppast på vinst ^^!

#64 - Anonym

jag vill va med, jag älskar nagellack och har letat efter den perfekta lila plommon-aktig färg, och den här verkar ju riktigt bra! :)

#65 - Lina

Jag gjorde färganalys för ett tag sen! Det va skithäftig och jag fick veta precis vilka färger jag passar i som framhäver mina egna färger! Kall kulör på rosa (Babyrosa tex) är en av mina färger :) Vilka är dina? Länk: http://baxita.blogg.se/2009/september/rosa-nagellack-opi.html

#66 - beatrice

sv; hej ja allt är bra, själv?

jag vill gärna vara med i din tävlig om babyrosa nagellack :) jag älskar rosa och jag älskar att ha nagellack på mina naglar. det ser så mycket fräschare ut och så mmycket snyggare ut :) jag skulle jätte gärna vilja vinna :) du har en jätte fin blogg, rosa :D love

#67 - mona

Jag älskar rosa. Har inget lack som håller längre än 1 dag - men jag vill ge O.P.I en ärlig chans! :)

#68 - Linda

Jag är med! :D

Beställde hem ett rosa nagellack för en vecka sen och igår kom den! Jag blev ju så klart skitglad, så jag ställde den på min hylla. Och när min lillasyrra skulle hänta nåt så ramlar den ner mot golvet och all nagellack rinner ut!! :O Så nu har jag inge rosa nagellack och mina pengar som jag köpe mitt nagellack för är i spilloror! :(



LÄNK; http://lindadoos.blogg.se/tavlingar/2009/september/nagellack.html#comment

#69 - Jennifer*

Jag är med :)



Jag gillar att ha naglack men tröttnat när det inte är nått som varar ett bra tag , ska ge O.P.I en chans och se om det är nått att ha :)

Och rosa är en så härlig färg speciellt nu när det börjar bli höst och det börjar bli grått och mulet :>

så är det ju alltid härligt att ha nått som speglar sommaren varje dag (;



Håller nu tummarna ^

kram på dej ;*♥

#70 - Mimmi

Jag vill vara med och tävla!

Jag skulle jättegärna vilja vinna dels eftersom att jag aldrig vunnit något i hela mitt liv, och dels eftersom att jag har en enorm kärlek för rosa nagellack!

Har heller aldrig testat O.P.I och det skulle vara väldigt roligt att prova på!

#71 - Erika-foto-mode-pyssel

För att jag inte ska bita på naglarna måste jag hela tiden förnya med färg. För att göra det ännu roligar vill jag gärna variera förgerna ofta. Vore därför perfekt att vinna en ny färg

#72 - Kristin

Jag är med och tävlar, har länkat:



http://mouziee.blogg.se/tavlingar/2009/september/vinn-nagellack-avslutas-910.html#comment



Då jag mest sitter hemma om dagarna med min dotter och lever på föräldrarpenning så är inte pengar ett lyx och jag ääälskar att fixa naglarna, därav att jag lägger ut bilder på det på bloggen så jag tycker jag kan få vinna lite lyx i vardagen :)

#73 - Karin E

Hej

Vill gärna vara med i din tävling

#74 - Lillan

skulle vilja vinna för jag jobbar i kök och naglarna så gott som flyter bort. därfö ser de rent ut sagt förhjävliga ut. men vore kul med ett uppiggande lack att dra på under lediga helger för att få känna sig vacker!!

#75 - Dessan

Åh, jag bara älskar den rosafärgen! Så otroligt söt!

Jag är gärna med och tävlar.



Jag tycker även om den klarröda färgen som skulle passa enormt bra till hösten.



Nästan alla mina nagellack är så uttorkade, skulle behövas nya! Hehe!



Tack för en fin tävling och önska mig lycka till ;) Kram

#76 - Emma

Under hela sommaren som har varit har jag jobbat ute och rensat blommor. Mina naglar förstördes av allt slit och det skulle verkligen vara kul att få piffa upp naglarna med lite lack och eftersom jag knappt har några färger hemma så vore det kul att vinna :)

#77 - JUSSEFIN

Jag är självklart med och tävlar. Jag skulle så otroligt gärna vilja vinna eftersom jag tänker hela tiden att jag borde köpa nytt nagellack och så vidare.. Men det blir aldrig av. Tyvärr. Så därför vore det perfekt för mig om jag skulle ha turen att vinna :)

#78 - JOSSAN

jag är med och tävlar om ett babyrosa o.p.i nagellack. jag vill vinna för att jag älskar rosa, älskar nagellack och o.p.i är ett av mina favoriter. Jag är jätte dålig på att skriva varför just JAG ska vinna, jag vill inte låta för ego.. men som sagt, jag skulle jätte gärna vilja vinna detta nagellacket :) ha det bra, kramar! :D

#79 - Natha ♥

Helluuee! :)

Jag skulle jättegärna vilja vara med och tävla, trots att jag inte har någon blogg.

Älskar nagellack och skulle glädjas åt ett babyrosa eftersom rosa är min favoritfärg :)

Ha det bra,

Kramar Natha

#80 - Fanny :)

Jag är med och tävlar! Det skulle vara kul om jag vann eftersom jag då fyller år 9 oktober! :D skulle vara perfekt för mina fula händer haha, att fräsha upp dom lite! :)

#81 - Julia

Jag vill gärna vara med och tävla, älskar färgen så jag skulle bli jätteglad om jag vann :)

#82 - Jessica

Åh så snyggt nagellack! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Jag skulle vilja vinna för att jag älskar verkligen att måla naglarna och då O.P.I är mitt favoritmärke så skulle jag så gärna vilja vinna detta! Tycker att Babyrosa är så söt färg också! Skulle passa perfekt på mina naglar i höst! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/october/vinn-ett-babyrosa-nagelack-fran-opi.html#comment



Ha det så bra!

/Jessica

#83 - alexandra

grymt snygga nagellack, precis i min stil rosa rosa och ROSAA+LILA! Jag skulle behöva nya nagellack nu till hösten så det skulle sitta fint med rosa nagellack!

#84 - Angelica

Jag vill vara med och tävla för att jag älskar opi´s nagellack, och nagellack över huvud taget. Bloggar en hel del och har många läsare, om jag skulle vinna så skulle jag lägga upp ett inlägg och länka till dig! =)

#85 - dookie

Oh! Jag är med och tävlar. Why? Jag bär nagellack varje dag, kan inte vara utan ;) Älskar rosa kulörer, men har inte hittat nåt lack som verkligen håller. Hört OPI ska vara bra!

#86 - camilla

sv: jo, det är bra med mig :) med dig då?



åh, jag vill vara med och tävla! varför ska jag vinna? för att jag älskar rosa, och vill ha ett grymt snyggt nagellack som kan matcha min grymma personlighet! skulle också behöva ett snyggt nagellack att matcha alla mysiga koftor och andra kläder jag kommer bära till hösten!

#87 - Veronica

jag vill ha det ! =D och det är roosa o jag looove pink! o.p.i är sjukt bra med ! :) Jag länkar dej om jag vinner <3

#88 - Ellen

Jag är gärna med och tävlar..

Min motivering: Älskar rosa (vem gör inte det?), älskar att måla naglara i nya fina färger och komma på nya mönster man kan göra på naglarna. Sen har jag också hört att O.P.I är ett väldigt bra märke.. Så jag skulle gärna prova det! =)

#89 - Annas tävlingsblogg

Jag är gärna med och tävlar, har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/october/vinn-nagellack-1.html

#90 - Kajsa

Jag vill vinna eftersom jag bara har några få dåliga och gamla lack ifrån Isadora, torra och tråkiga är de också :( Därför vill jag vinna!!

#91 - cARROW

Hej!

Jag skulle vilja vinna för att jag en längre tid har velat prova dom där nagellacken, har lite dåligt med pengar bara så det har inte blivit av :( Skulle också vara kul att för en gångs skull vinna ngt, haha..

#92 - abb

Jag hade jätte gärna velat vara med i din tävling, för att jag älskar nagellack & denna sorten har jag aldrig testat. så kanske dags ? ;D kram

#93 - Erika-foto-mode-pyssel

Jag vill vinna

#94 - Selma

Heej!



Jag vill gärna vara med i din tävling! =)



Jag älskar att sitta och pyssla med mina naglar, inte bara i en färg utan massa mönster i söta färger t ex blommor :)

Så om jag skulle vinna lite nagellack skulle jag gensat sätta igång och måla mina naglar i en av dessa underbara färger!



Kram!

#95 - sandra♥

Vad roligt med en tävling! jag är med :)

jag vill vinna För att jag ällsskkarr nagelack i alla möjliga färger!

länk: http://benjerryglass.blogg.se/?tmp=03220109



håller tummarna, ha det bra, kram sandra

#96 - heerroo.blogg.se

jag är gärna med och tävlar. :)

jag skulle hemskt gärna vilja vinna den här baby rosa nagellacket eftersom jag älskar färgen rosa & älskar verkligen att sitta och måla , pyssla med naglarna. dt är nästan min hobby att sitta och pyssla med naglarna. jag har alltid velat ha en sån fin färg på mina naglar men har inte hittat ngn bra märke än, skulle gärna vilja pröva dt. sen tycker jag att du är sjukt snäll eftersom du du har dt som ett vinst!

#97 - Cilla

Jag skulle vilja vinna därför att OPI är mitt favoritmärke - penseln är lätt att måla med och lacket blir jämnt och håller länge. Sedan är babyrosa min absoluta favoritfärg och jag skulle gärna vilja ha rosa naglar ibland för att pigga upp den trista vardagen lite!

#98 - mmatilda

jag vill vara med och tävla! :)

jag vill vinna för att jag älskar nagellack och rosa,

man hittar nästan alltid mig måla naglarna. Överallt, på lektionerna, i sängen, framför tv:n, vid matbordet, haha :D jag är lite småberoende av nagellack och vill vinna ett sött litet rosa nagellack ;)

ska lägga upp i min blogg senare under dagen ett inlägg! :) puss!

#99 - Nathalie♥

Hej, jag är gärna md jag älskar färgen baby rosa och

har länge velat ha ett nagellack som e i den färgen och jag gjorde precis ett inlägg om dt i bloggen så...

Jag tkr att jag ska vinna dt för att jag som sagt älskar färgen och har ganska få nagellack me jag andvänder ofta!!

Love // Nasse<3♥

#100 - S O L I N A

I'm on sötnos! tackar aldrig nej till rosa, du ser min blogg! :D och jag bara älskar rosa naglar, mörkt som ljust, lika vackert! bildbevis här: http://ssolin.blogg.se/2009/september/klassfoto.html



#101 - mmatilda

Nu har jag länkat tävlingen i min blogg också! :) Har ju redan motiverat :) kramkram

#102 - ebbaho

JAG VILL VINNA :D!

#103 - ebbaho

JAG VILL VINNA :D!

#104 - Sofie

Jag är med och tävlar!



Fin blogg och nice tävling. Nu är det bara att hålla tummarna då!:)

#105 - Amanda Elbemo

Åh sjävklart är jag med och tävlar jag älskar rosa! och jag älskar nagellack! Jag skulle därför bli suuuper glad om jag vann detta urfina nagellacket! Därför har jag självklart länkat:

http://lillllamy.blogg.se/2009/october/tavling-6.html#comment

#106 - mandis

Jag har inte gjort något specielt<33 men den här tävlingen är nog inte min grej för jag har nästan aldrig på min nagellack men lycka till <33 vad ska du göra idag då?

#107 - mandis

Jag har inte gjort något specielt<33 men den här tävlingen är nog inte min grej för jag har nästan aldrig på min nagellack men lycka till <33 vad ska du göra idag då?

#108 - Josefin

Jag är gärna med och tävlar om ett nagellack. Mitt rosa tog just slut och jag vill gärna ha ett nytt inför min thailandsresa som äger rum snart. Skulle bli superduper glad om jag vann ett. Brukar köra på depend i vanliga fall men det skulle vara skoj att få testa ett annat märke. Stora kramar

#109 - pania

Jag är gärna med :)

Handbollssäsongen har precis börjat och det betyder korta naglar. Skulle vara fint med det lacket så jag kan känna mig lite kvinnlig iaf :)

#110 - Josephine

klart jag vill vara med o tävla :P Känner mig liite sent ute men eftersom du frågade så snällt så visst :P



Jag vill vinna detta för att jag är så otroligt dålig på att köpa just såna här saker själv, vilket är väldigt behövligt för mig då jag har riktigt fula naglar. Och för att jag behöver ett litet till lyckorus bara :) hehe



SÅ LÅT MIG VINNA! :D



Peeeace J

#111 - julia

Jag är jättegärna med! :D



Jag tycker jag är värdig att vinna nagelacket för jag har äntligen kunnat spara upp mina naglar! Jag har bitit sen jag var liten men äntligen har jag kunnat sluta!! Du vet dåliga vanor KAN stoppas :D

#112 - Ella

Jag vill vara med! :D



Jag tycker jag är en värdig vinnare för det blir mitt första nagellack :D Är dålig på att köpa sånt, men har alltid velat måla naglarna, och så fort jag får chansen målar jag dom, antingen med morsans eller hemma hos kompisar :D :P

#113 - M [Foto&Vardag]

Jag är med! :D Åh jag älskar såna här tävlingar! ^^ Min motivering är: Jag är helt galen i nagellack, och jag har ALDRIG vunnit en bloggtävling så det skulle vara super kul och vinna! :) Kram



sv: typ shoppa och spela match! :p sj?

#114 - alexandra

Jag vill gärna vara med i tävlingen, för mina naglar är inga fina och dem växer inte och blir inte speciellt långa. Dem fötjänar ett fina rosa nagelack!



Länkade din tävling i bloggen,

så titta gärna in!



Bra blogg också förresten! Designen är riktigt snygg,

man fastnade lätt för din blogg också.

Keep up the good work!