E.L.F Tävling vinn 5 valfria produkter!

Kör igång en tävling med den underbara hemsidan e.l.f som står för eyes lips and face , så nu har ni älskade läsare chansen att vinna ett toppenkitt med 5 valfria produkter från deras hemmsida! Dom har lite olika sminkmärken bla. i.d Bare minerals också att välja bland så det blir väl toppen? Det finns även lösögonfransar , olika snygga nagelack och sminkborstar i bra kvalite

För att vara med ska du :
* Gå in på http://www.eyeslipsface.se/ och välj ut 5 produkter som du vill vinna
* Kommentera i det här inlägget att du är med och skriv vilka produkter du vill ha

För ett plus i tävlingen kan du skriva om den på din blogg och sedan skicka mig länken
men det är inget måste





24-timers erbjudande: 20% rabatt på hela vårat sortiment

Missade du vårat erbjudande sist? Fram till kl 10 på morgonen fredag 6 augusti kan du handla hos oss och få 20% rabatt på hela vårt sortiment ved att skriva koden ELFTWENTYEU ved din beställning.

Läs mer i vår blogg här: www.eyeslipsface.blogg.no

#1 - MOOOLLYS

Ah hehe :P gör dudå?

#2 - Mysiseen !

sv: Det äe bra :D<3

#3 - Mysiseen !

sv: Hihih, joo ! :D Det kanske jag kan göra lite senare på dan ! ^^<33

#4 - elina

Hej, deltog nyss i en foto tävling jag vill verkligen vinna så snälla rösta på mig jag behöver eran hjälp för att vinna, ni kan rösta en gång varje dag och ni kan tipsa andra att rösta på min bild(:

Hoppas ni gillar bilden och röstar, så rösta varje dag ifall ni vill eller tipsa era vänner att rösta på mig, super gulligt!

Länken:

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=8520

#5 - olivia

läs det hemska på min blogg och komentera

#6 - Mysan

Svara på dagens fråga Sötnos =)

#7 - Ingrid

hoppas du har en fin kväll :=)

#8 - Elin

Sv; Oj det var hastigt. Hehe. Vet inte om jag kommer hinna få till ett inlägg tills ikväll, eftersom jag har en del & göra. Det skulle inte fungera med en annan dag?



Eller hur vill du att jag ska skriva. Ska jag berätta om min blogg bara, eller som en intervjuv eller vad vill du ha? Kramar!:)

#9 - s

sv, det är ganska onödigt. eftersom jag ändå aldrig vinner ;)

#10 - idah

Är det vilka produkter som helst man kan välja eller bara några speciella?? :P

#11 - Therese Ejenstam

Planer ikväll då?<3

#12 - Ylva

Åhh jag vill jätte gärna vara med! Älskar dina tävlingar :D



jag skulle vilja vinna en :

Foundation Brush

en Foundation

Mineral Booster

Eyeshadow Primer

Plumping Lip Glaze

#13 - Elin Ekdahl

klart att jag ska vara med!

jag ger mig själv ett lycka till och ett lycka till med dig i framtiden. jag tror du kommer bli näst bloggerska om jag ska vara ärlig!

#14 - FowZie♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

klart jag skriver ett inlägg om det och länkar till dig :)

*Natural Lash Kit

* Black Eye Liner

* Toasted - All Over Color Stick

* Warm Tan - Healthy Glow Bronzing Powder

* Noire - Earth And Water Mascara Duo

#16 - mileycyrusbigestfan

minty lip gloss make up collections nail polish i skrik rosa minerel glow cit och sist men inte minst french manicure set:) Vill jag vinna nu får vi hålla tummarna:)

#17 - Valentina

Hej! (förlåt om jag stör dig med detta)

Men jag är med i veckans blogg och det skulle vara jätte gulligt om du röstade på mig!

http://hannalovisaa.blogg.se/2010/august/finalisterna.html#comment



Skriv att zoravalentina.blogg.se ska vinna!!



Kram :D

#18 - FowZie♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

nu har jag skrivit ett inlägg om det också :D

#19 - Frixxie

Sv: vet inte vad jag ska med sakerna till :D

#21 - linnea - http://photobylinnea.blogg.se

sv : japp.

Du har många tävlingar du (:

#22 - ellenelis

sv; samma :D

#23 - Isabella

sv; Japp, jag läser i Sverige!

#24 - Bella

Jag skulle vilja ha:



* Black Eye Liner

* Fairy Hypershine Lip Gloss

* Baby lips Luscious Liquid Lipstick

*Flirty Eyelash Palettes

*Shimmer Palette

#25 - Bella

Hehe okej :D

#26 - You Lie

Sv: Jag tar det som en komplimang :-)



Jag är med. Om jag vinner skulle jag vilja ha:

All Over Cover Stick

Tone Correcting Concealer

Clarifying Pressed Powder

Mineral Infused Face Primer

Total Face Brush



Här har jag skrivit om tävlingen: http://youlie.blogg.se/2010/august/tavling-hos-shoppaholly.html



Nu hoppas jag på att jag vinner. Är i stort behov av concealer, puder. Ja, allt jag skrev upp. Vill också prova deras produkter. Har hört att de är bra :-)

#27 - Malin

Sv: ja :) Själv då?

#28 - Camilla

sv: Jaa, den är riktigt snygg :)

#29 - Denny | www.SUPERBLOGGEN.se

sv: Jaha, =) Vad spännande! Jag tycker verkligen du har en bra blogg! =) OnePiece kommer snart, coolt att du också har en! Vart köpte du din? Jag ska köpa en till imorgon på Cubus.

#30 - Jennifer M.F

Självklart är jag med!



Jag vill vinna:



All Over Cover Stick - Apricot Beige (fair)

Blush - Bliss (soft blushed pink)

Waterproof Eyeliner Pen - Black

Hypershine Lip Gloss - Fairy

Mineral Blemish Kit



Jag håller tummarna! Skulle vara såå kul att vinna!!

:)) Kram

#31 - Linda

Sv; ja det måste du verkligen göra :) det är jätteskönt att ha en kan jag säga :)

#32 - idah

okej :P

#33 - LiseyLe

Sv: ah jag gör det snart :)

#34 - LINDAVIOLA!

sv; Okej :).

#35 - Sara

Jag är med! :D

om jag vann skulle jag vilja ha:

Nail Polish i Fluorescent Pink

Lipstick i Party Pink

Eye Primer and Liner Sealer

Studio Blush i Candid Coral

Mineral Infused Face Primer

sv: härligt! :D

kram♥

#36 - Jeanette melin

hej å gud måste bara vara med i den hä tävlingen för jag älskar smink men har inte ett dug:( Så om jag vann skulle jag vilja få:

-läppstift(mineral) prime plum

-all over cover stick,golden peach

-Beauty Encyclopedia everyday eyes

-single eyeshadow (studio) coffee bean och färgen amthyst

skulle vara rikitigt roligt om man vqnn för syster min köpte för inte så länge smink därifrån och jag blev så avundsjuk för det var så bra smink för så lite pengar och ja jag har typ inge smink alls har typ en mascara och en brunkräm:(

tack för all bra tävlingar du har på bloggen:)



P.s super snygg klänning du hade på din födelsedag!



#37 - Bara

Hej jag skulle villa vinna det här :D

Natural Mineral Foundation

Natural Mineral Blush

Dramatic Lash Kit

Duo Eyeshadow

Concealer



Så det va allt :D !

#38 - Linnea

Ville bara kika in och önska en trevlig kväll! :)



/ din enda partyblogg, www.linlicious.blogg.se

#39 - sharon

aa, dåligt men samtidigt bra att dom meddelar :)

#40 - sanna

sv; tack, det är alltid roligt att höra:)

#41 - emma

får hoppas att man vinner nu då :)



jag vill vinna:

Earth And Water Mascara Duo

All Over Cover Stick

Clarifying Pressed Powder

Minty Lip Gloss

False Lashes



tror det blev rätt nu :D

länkar tävlingen senare :D



#42 - Maaalin

svar: den är bra :)

#43 - Joanna

Jag är med! :D

Jag väljer dessa:



makeup collections

Lip Balm SPF 15

french manicure set

cuticle pen

Beauty Encyclopedia



:D

#44 - chaiimphoemphon

sv: det är sörsta shopping ställe här i sundsvall :)

#45 - Karro;)

sv: Haha, nej de gör jag inte. Varför tror du de?xD

#46 - aww

de e bra, sj?

#47 - madde

sv: jo hah saft & läsk dricker jag hah.

Men gillar inte typ ramlösa och sådant... :D



åh, det säger du? Får väl ta och testa det snart då (AA) ♥

#48 - Elise

Jag är väldigt gärna med!

Produkter jag vill vinna:

Mineral Infused Face Primer

Eyeshadow Primer

Lip primer and plumper

Mineral eyeshadow - Wild

Mineral eyeshadow- innocent



jag har även skrivit om tävlingen på min blogg :

http://svenssonelise.blogg.se/2010/august/tavling.html

#49 - Sara

Länkning till inlägget!

http://myfashionandstyleblogg.blogg.se/2010/august/hold-tight.html#comment

kram♥

#50 - v'

Riktigt fin design! Ska vi följa varandra via bloglovin? :)<3

#51 - LOWA - En musikblogg

SV: shampoo och balsam för torrt hår.



Hoppas du har haft en fin dag! :)

#52 - s o i n i n e n

sv: Hihi ja :)

#53 - d

Hej!

Fin blogg, allt bra idag?, Va fin du e :)

#54 - :)

sv; kejj, :D

#55 - Alice

Rolig tävling! Jag ska kanske vara med, men jag vet inte helt!

#56 - NiKiTiA

sv. haha ja den är rolig! =) Har tyärr inte den bara ):

#57 - Sofia

Sv: Ja visst är det mysigt! :) Jag har dock en förmåga att inte kunna slappna av där inne av någon konstig anledning.. Jag är med i din tävling! Jag går in och fixar det på sidan dirr! ;)

#58 - Theresé

Allt bra med dig idag ? :)

#59 - Ida

jag är med :D <3

Nagellack:

* Royal Purple #1545

* Dark Navy #1543

* Pearl Pink #1505

*Berry Pink #1514

*Lilac #1557



#60 - Eve

Jag är gärna med!



1. Plumping lip glaze (Baby doll)

2. Nail polish (Fluorescent Pink)

3. Get the look (Smokey eyes)

4. Candy shop lip tins (Crazed coconut)

5. Therapeutic Conditioning Lip Balm (Strawberry Crème)



Dom hade ju så mycket så man inte visste var man skulle börja! :) Billiga priser dessutom tyckte jag!



#61 - Sara

sv: hihi, ah det är de verkligen! :o :D

kram♥

#62 - elina

tack tack tack tack!(:<3

#63 - :)

Vill vara med ^_^

Skulle vilja ha;

- Healthy Glow Browzing powder

- French Manicure set

- Starter kit

- Kabuki brushes

- Foundation

#64 - helene

Hej =) Jag är med! Om jag vann skulle jag vilja ha dessa produkter:



Eyeshadow Primer

makeup collections

Natural Mineral Foundation

Hypershine Lip Gloss - Fairy

Total Face Brush



Tack för en bra blogg!

#65 - Linnea

åh, va kul ! jag är absolut med :D

om jag vann skulle jag vilja ha ;

Healthy Glow Bronzing Powder

False Lashes

Eye Shadow Brush

Clarifying Pressed Powder (tone 2)

Tinted Moisturiser Spf 15 (tone 1 )



:)



#66 - Anonym

sv; okey(:

& händer imorrn?<3

#67 - Ida

Sorry skrev fel ' '/



nagellack:

*Royal Purple #1545

*Dark Navy #1543

*Pearl Pink #1505

*Berry pink #1514

*Black #1517



Så nu äre rätt :D <3

#68 - Kaka

sv: Tack.

#69 - Anna G

Oj oj svårt att välja :D

Men om jag skulle vinna skulle jag vilja ha

Super Glossy Lip Shine Spf 15 (Honey Do)

Healthy Glow Bronzing Powder (Warm tan)

Kabuki Face Brush

Nail Polish (Blush)

Mineral Blush (Peachy (shimmery))



Oj shit vad jag blev sugen på att vinna nu

#70 - Stämningsfullt

Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla! Har alltid varit sugen på att testa mineralsmink så därför är min önskelista endast sådana produkter!

1, Light foundation

2, Total Face Brush

3, Light Concealer

4, Bronzed mineral glow set

5, Shimmer mineral glow set

Hoppas på tur nu då :)

/ Vanja.

#71 - casa

tack :D

#72 - Sofia

Jag är med!

Jag vill ha:

- Therapeutic Conditioning Lip Balm "Strawberry créme"

- Natural Radiance Blusher "Innocence"

- Nail Polish "White"

- Foundation "Fair Foundation"

- Total Face Brush.



Thank u! ;)

#73 - fanny

Hej, jag gillar verkligen din blogg grymt mkt:)

Har du gjort designen själv?

#74 - Mariana

kan vi göra, har lagt till dig nu :)

#75 - Isabel & Caroline

SV; nej verkligen inte! :D Så sjukt fin är den!

#76 - lea

Jag vill absolut vara med! =)



Om jag skulle vinna skulle jag gärna vilja ha: ett läppstift i färgen Runway Pink.

Mineral Foundation

Coverstick

och två ögonskuggor i puderrosa och nude :>

#77 - Sofia

http://sofiaapersson.blogg.se/

Länkat och klart!! Härlig tävling! :)

#78 - Erika(jyringen)

älskar tävlingar!! =)

vill gärna vara med och vill i så fall vinna:

*slant tweezer

*nail polish smoky brown

*mineral concealer light

*wet gloss lash and brow clear mascara

*luscuous liquid lipstick maple sugar

=)

#79 - Caroline.

elf? aldrig hört, ser ut som ID men ändå inte hehe

#80 - Ida

Svar; Vilken rolig tävling! Älskar smink tävlingar <3

Det skulle varit passande att vinna nu när man börjar hår & make-up gymnasiet, hade tänkt att starta en sådan blogg sedan med som du kanske kunde kika in på :)

Nu till saken ^^ jag skulle vilja ha:

- Corrictive consealer

- Nail polish "mint cream"

- Beauty Encyclopedia "everyday eyes"

- Beauty Encyclopedia "Basic eyes

- Duo eyeshadow "olive"



Ha en bra dag, kram!

#81 - Aline

Hej i m in! =D

Jag vill ha.. :P



Nail Polish Champagne

Eyeshadow Confident

Super Glossy Lip Shine Spf 15- Pink kiss

Brightening Eye Color- Nouveau Neutrals

All over Color Stick- Spotlight



Min blogg handlar om mig och min vardag, ibland slänger jag in lite tips, kanske lite modeinlägg osv;) Men Tack för att din blogg finn, drogar den varje dag! haha! =D /alinekram

#82 - sara

Jag är gärna med. :)

Jag skulle vilja vinna:

-Shimmer Mineral Glow

- Eye Liner black

- Duo eyeshadow Black Licorice

- Lipstick Nicely Nude

- earth and water mascara duo Noire

#83 - alva

sv: haha okej! känner du charlie lindström?

#84 - FowZie♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

Jag är med! :)

och jag vet inte riktigt hur det går till om man vinner, och brukar inte ställa upp , men gör det som en rolig grej liksom :)

Och vann man skulle jag vilja ha:



*Natural Lash Kit

* Black Eye Liner

* Toasted - All Over Color Stick

* Warm Tan - Healthy Glow Bronzing Powder

* Noire - Earth And Water Mascara Duo



nu får man väl hålla tummarna mellan hönans tre framben på att det går bra , skrev i alla fall om tävlingen här:

http://feliciaaulen.blogg.se/2010/august/tavling-ni-borde-delta-i.html

#85 - Alexandra

sv; eftersom jag svarar nu så får jag la berätta va jag gjort ist, haha.

Men det blev en dag på stan.



Självdå? :)

#86 - Jennifer

tror nästan att jag borde tävla... vad har du gjort idag? :)

#87 - Julia

Jag vill vara med!

om jag vinner önskar jag mig:

1 Lip glaze- Fuchsia Fanatic

2 Flirty Eyelash Palettes

3 Get The Look - Dramatic Eyes

4 Waterproof Eyeliner Pen- Black

5 Mineral Blemish Kit

#88 - Sofie

Sv: Hehe okej, man önskar verkligen att man kunde bära upp den stilen lika bra som henne :) kram

#89 - Emma

Är väldigt gärna med och tävlar :)



Skulle vilja vinna:



*French Manicure set i färgen clear/white/light pink

*Super Glossy Lip Shine Spf 15 i färgen pink kiss

*Eye shadow brush

*Hypershine Lip gloss i färgen bubble gum

*Nourishing Cuticle Pen



Har även skrivit ett inlägg om tävling som du hittar här: http://emmaundlina.blogg.se/2010/august/tavlar.html



kram ;)

#90 - P A T R I C I A (3 tävlingar pågår!)

det är det :)

tycker du att jag ska vara blond eller brunett? svara gärna i mitt inlägg! :) puss

#91 - - Alexandra!

sv: Riktigt gott var det!

#92 - Classy - ung, blivande mamma, lycklig ♥

Haha okej barnfilmer är skoj :P

#93 - Linda

här e länken till inlägget ^^ http://www.improveme.se/LindaLinnros/109351

och här e sakerna jag vill vinna ifall jag vinner

Nagel lack Gum Pink

Liquid Eyeliner black

Blush Joy (mauve lilac)



Custom Lips Icing

All Over Cover Stick Ivory



#94 - Alicia

Jag skulle vilja vinnna concealer brush, E.l.f. Professional 5 Pc. Brush Collection (om man inte får välja ett kit tar jag en bronzerborste istället), ett nagellack i färgen coral , natural false lashes och ett läppstift i färgen strawberry.

#95 - Camilla

Jag är med och om jag vinner vill jag ha:

French manicure set

Warm Concealer

Mineral Blemish Kit

Healthy glow bronzing powder - Warm tan

Warm foundation - foundation



Ingen aning om vad jag skulle välja, vill bara testa allt eftersom jag bara har en enda mascara XD

#96 - Amanda

okej najs, nej har aldrig gjort det, vaddåra? =P

#97 - narges (:

hihi aw tack cutie!



ÄLSKAR dina tävlingar, det kanske du har märkt genom att jag är med på alla haha ;$



Jag följer dig redan via bloglovin, fasta för din blogg direkt! =D

#98 - julia

har du ? ;)

#99 - Julia

näe ;O

#100 - moa

hur väljer man ut då ?:)

#101 - Nathalie

jag har haft en underbart bra dag:D läser du mitt inlägg förstår du^^ själv?

#102 - Anonym

Nja inget svara på kommentare sj?

#103 - h - emmas mamma.

Svar: Tack så mycket =) Kram

#104 - emma

sv: jaa visst,lägg till mig så skickar du en komentar så lägger ja till dig :)

#105 - Emma

uh najs du :D åh du är sjukt snygg måste jag säga!

#106 - Evelina Kylmämaa

Hej jag är självklar med, om jag vann skulle jag vilja ha.

1. Misty Mauve (Ögonskugga)

2. Strawberry Crème (Läppsyl)

3. Vattenmelon (Läppglans)

4. Fairy (Läppglans

5. Sunset (Nagellack)

#107 - Julia

sv : okej , vad sak du göra i helgen ? =)

#108 - Madde

Jag vill jättegärna vara med i tävlingen!



5 saker jag skulle vilja vinna är:

*False Lashes, Natural Lash Kit #1713

*Eye Widener (white) #1712

*Mineral Blemish Kit, Sheer #6807

*Earth and water Mascara Duo, Noire #1401

*Brightening Eye Liner, Noire #1003



Har förstås skrivit ett inlägg om tävlingen och länkat till dig och e.l.f

#109 - En modells & statist liv

Hej :)



Vad tycks om min design? Har jobbat med den hela dagen idag. Så jag tycker jag förtjänar lite omtycke ^^



DS: Har en tävling på min blogg att vinna en laser hårborttagning värd 5000 spänn. Kolla in tävlingen om du är sugen :)



Kram!

#110 - Amanda

Jag vill vinna Fair Foundation, Temptress eyeshadow, Clarifying Pressed Powder Ivory , Liquid Eyeliner Black och Get the look smokey eyes. :)

#111 - Anonym

sv: hittade du koftan? :))

#113 - PJOHANNAS

SVAR: Hihi nice!

#114 - Nina

sv: har lagt till dig nu :)

#115 - Lina

LÄS MIN BLOGG SOM JAG STARTADE I TISDAGS SOM REDAN HAR ÖVER 1000 UNIKA BESÖKARE PER DAG! SÅ MÅNGA ANDRA GILLAR DEN, DÅ BODE DU OCKSÅ GÖRA DET ;)

#116 - elin

sv: okej :)

#117 - ♥Claaaudia ♥

Inte mkt sj :)?

#118 - ida ahlsen :D

tack...men nej tack ... ingen idé för mig att försöka vinna nu, ingen kommer rösta på mig ;)

#119 - a.nniie ♥

sv: njuta av livet bara:D du kan läsa mer i min blogg:)

#120 - LORISSALOVEBOMB

sv: ^^



vad händer i helgen då? :)

#121 - Ninja

Skulle gärna vilja vinna :) :



Light Foundation (for light skin and golden undertones)

Light Concealer (for light skin and golden undertones)

Bliss (soft blushed pink)

Small-Sheer (Weight: 5.1g)

Elegant- eyeshadow



#122 - Felicia

Nej men vad kul :D

Jag vill ha:

* false lashes,Natural Lash Kit

*MIneral, eyeshadow-Trendy

*Eye Shadow Brush

*Nail polish-NUDE

*Luscious Liquid Lipstick-Ruby Slipper, vanilla



Kul tävling :D

PUSS



PUSS

#123 - Evelina

Om jag vann skulle jag vilja ha dessa saker:



1. Nail polish Clear (#1501 )

2. Nail polish Chocolate (#1540 )

3. Nail polish Blush (#1541)

4. Nourishing Cuticle Pen (#1605 )

5. Lipstick Runway Pink(#6716 )



Skulle vara roligt om du denna gång inte skulle ha att man måste ha flest röster för att vinna, för jag har ingen chans alls då :(

#124 - Nadjma

sv: okej :)

aa det gör vi! :D

#125 - Josefine

sv.

Haha " inge vidare" -> bara jag får vara med älskling är alting perfekt :) behöver inte göra mycket för att en dag ska va bra när man är med honom :)

jooda dagen var finfin!

#126 - hanna

sv : varit på teatern , sj?

#127 - Jeanette

Jag är gärna med och tävlar!



Jag skulle vilja vinna:



Earth And Water Mascara Duo i svart

Duo eyeshadow i färgerna: Berry Mix, Black Licorice och Blueberry

mineral eyeshadow Glamorous

#128 - Kitty's Closet

- Jag har varit på tivoli, sj?

#129 - Rebecka

Hur bra som helst :) Själv oxå?

#130 - angelina

Sv: ney det gör jag inte, men jag har alltid velat ha hårförlängning!

gör du? :)

/kram angelina

#131 - Madde

Ja, de kan ja tänka mig.

jodå den har vart bra, har vart på möte o sen på kvällen så va vi o tränade me våran hund =) sj då?

#132 - Mischa (Michelle) Karo

Jag är med, om jag vinner skulle jag vilja ha:



1. Waterproof Eyeliner Pen (black)

2. False Lashes - Dramatic Lash Kit

3. Candy Shop Lip Tins - Cherry Bomb

4. Lipstick - Cheerful Cherry

5. Mineral Glow - Bronzed Mineral Glow



sv. nej det använder jag inte. kapade av mitt fina hår nyligen så jag har kort just nu. :)



kramkram

#133 - Mariana i

hej hej sötnos! nu så har du chansen att fråga frågor till mig!



här är en direkt länkt!

http://marianai.blogg.se/2010/august/f-r-a-g-e-s-t-u-n-d.html#comment



btw. snygg blogg:D<3

#134 - sara

jo jag funderade på det, men jag vet om jag hade gjort de hade jag ångrat mig, ångrade lite nu att jag klippte av mig håret haha!

#135 - Tove ♥

sv - samma här :) haft en bra dag?

#136 - josefine

Rätt svar från gissa kändisen i bloggen nu! :D

#137 - Krånglig&Konstig

Jag är gärna med! :)

Vill vinna detta : French Manicure Set clear/white/nude , Beauty Encyclopedia - Sparkle Eyes , 141 Piece Master Makeup Collection , Professional Travel Kit och Beauty Encyclopedia - Lip Edition! Detta är ju verkligen en drömvinst! ^^



Har länkat också : http://krangligochkonstig.blogg.se/2010/august/jag-tavlar-1.html

#138 - therese

jag är självklart med! :)



1. Light Foundation (for light skin and golden undertones)

2. Light Concealer (for light skin and golden undertones)

3. Mineral Blemish Kit

4. Eyeshadow Set basic browns

5. eyeshadow primer



detta skulle jag vilja vinna. Allt bara för att ha en perfekt make till gymnasiet =)

#139 - Amiee Whitney

sv. Jag är bra tack. Jag är trött av allt arbete jag har gjort idag dock haha, du?

#140 - Jennifer ;D§§

din blogg är så häftig !

#141 - ebba

sv; haha. okej.. den är faktiskt jätte bra :)

#142 - Ceralia - hjärteflickan <3

Låter intressant, du! :)

Hur är det med dig annars? Fullt upp?:)

#143 - Stephanie

Jadu haha jag hittar mycket kläder på internet men man kan ju inte shoppa allt så då tipsar man istället! :P

Älskar den klänninge!

#144 - JENNNNNY

sv - yes, allt är bra, själv då? :)

#145 - J U S T S I N G I T ♥

sv: hur är de då ?

#146 - Sandra

Sv: skulle inte du lägga till mig? :p



nja inte direkt har varit på dåligt humör, sjdå? :)

#147 - Alexandra

Okej, va trevligt :) Jag tar det lugnt :)

Hänt nåt roligt idag? :)

#148 - Caroliine

Hej ,om jag vann skulle jag vilja vinna:

*Dark Concealer (for tan skin and golden undertones

*Concealer Brush

*Deep Foundation (for dark skin and neutral undertones)

*Foundation Brush

*Mineral Blemish Kit



#149 - ♥Claaaudia ♥

Jag är med ! :D

* Super Glossy Lip Shine, Pink Kiss

*Healthy Glow Bronzing Powder, Sun kisses

*Lipstick, Runway pink

*Eyeshadow Set, Basci brown

*Lengthening And Volumising Mascara, black

#150 - ♥Claaaudia ♥

Jag är med ! :D

* Super Glossy Lip Shine, Pink Kiss

*Healthy Glow Bronzing Powder, Sun kisses

*Lipstick, Runway pink

*Eyeshadow Set, Basci brown

*Lengthening And Volumising Mascara, black

#151 - Pia

Hejsan,vilken härlig tävling. Om jag skulle ha turen att vinna så önskar jag följande:



1. Healthy Glow Bronzing Powder

2. Natural Radiance Blusher - Bronzed

3. All Over Cover Stick -Spice - (medium)

4. All Over Cover Stick -Rosy Beige

5. Plumping Lip Glaze - NEW - Fuchsia Fanatic



Hälsningar Pia

[email protected]

#152 - Emma Nilsson

Har velat beställa så många gånger därifrån, men det gäller att hålla i slantarna då man är en fattig student :)



Här är godbitarna jag hoppas jag vinner :D

1. High Definition Powder

2. Lipstick (Natural Nymph)

3. Liquid Eyeliner (Black)

4. Mineral Infused Face Primer

5. All Over Color Stick (Spotlight)

#153 - sophie

Hej, vilken bra tävling. hoppas jag har turen med mig:)



jag skulle gärna vilja vinna:

Eyeshadow Set

Starter Kit

Duo Eyeshadow : Butter Pecan

Kabuki Brushes

Hypershine Lip Gloss: NEW - Bubble Gum



Här är en länk till mitt inlägg, jag har skrivit om tävlingen:



http://copersmode.blogg.se/2010/august/ar-med-i-en-tavling.html#comment



#154 - moa

va man vill tävla om :)

#155 - ida ahlsen :D

nej.... :)

#156 - Jenny

Hejsan.

jag valde dessa:

#6102

#6801

#6203

#1521

#81502

#157 - Emma

AAAh, jag ar sminkgalning, saklart jag ar med!



*beauty encyclopedia; Everyday Eyes

*Plumping lip glaze; peach passion

*E.l.f. Professional 9 Pc. Master Set

*Eyeshadow Primer

*Eyeshadow Set (mineral); smokey eye



Galet kul! Jag har precis flyttat till LA och sa gick jag in i en jattestor sminkaffar, ah vad jag var som ett litet barn pa julafton! sephora hette det for alla som har vagarna forbi! :)



/Emma

http://emmamartenssons.blogg.se/



inlagg om tavlingen; http://emmamartenssons.blogg.se/2010/august/cosmetics-me-love.html

#158 - Sandra

Hej! Jag deltar gärna i tävlingen. =)

Om jag har turen på min sida så skulle jag välja:

- #1542 (Moonlight)

- #1518 (Pearl)

- #6519 (Angelic)

- #1520 (French Manicure Set clear/white/light pink)

- #4403 (Mocha Maniac)

#159 - Anonym

Hej, gullig blogg du har.

Nu är det så här att jag behöver din hjälp nu för att kunna komma bland dom 10 bästa & jag vill verkligen vinna så jag räknar med dig!

Du kan rösta på min bild varje dag ifall du gillar min bild & ökar mina chanser mera att komma bland dom 10 bästa & så kan du tipsa dina vänner/andra att också rösta på mig, skulle vara jätte gulligt(:.<3

Länken: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=8520

Ifall du inte vill ha liknande kommentarer så ber jag om ursäkt!

#160 - Anna Vid

Hejsan!

Jag vill gärna vara med och tävlar..

Om jag hade turen med mig skulle jag vilja vinna :

*Tinted Moisturiser Honey (tone 2)

*Flirty Eyelash Palettes #1720

*Sparkle Eyes #35041

*Total face brush #1804

*141 Piece Master Makeup Collection #85004



Hoppas på tur...

#161 - Anna Vid

Glömde att skicka min länk där jag tipsade om tävlingen : http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/august/vinn-5-valfria-elf-produkter.html

#162 - Sara

Hejsan! Jag deltar gärna i tävlingen :)



Och om jag för en gångs skull hade turen på min sida och vinna, så skulle jag vilja ha följande:



- #6102 Light Foundation

- #6601 Mineral Booster

- #6202 Concealer

- #1821 Concealer Brush

- #1804 Total Face Brush



Här kommer en länk till inlägget om tävlingen: http://saarasdagar.blogg.se/2010/august/makeup.html



Lycka till allihopa! :)

#163 - elin

hej!

jag är med och tävlar.

jag skulle vilja vinna:

* Lengthening And Volumising Mascara #81401

* All Over Cover Stick #3206

* Healthy Glow Bronzing Powder #2403

* French Manicure Sets #1521

* Foundation #6102



kram

#165 - Hanna

Hej! Jag är självklart med och tävlar och jag skulle vilja vinna dessa produkter:



- Clarifying Pressed Powder #1301

- Light Foundation #6102

- Eyeshadow Set Basic Browns #36010

- Duo Eyeshadow Butter Pecan #4301

- Blushing Bronzing and Blending Brush #1805



Jag har länkat här: http://hjkl88.blogspot.com/2010/08/tavling-elf.html



Håller tummarna!

#166 - Tiffany More

Jag är med och tävlar!

Om jag vinner så skulle jag vilja ha:

*Light Foundation (for light skin and golden undertones)

*French Manicure Set clear/white/nude

*Warm Concealer (for medium skin and neutral undertones)

*Healthy Glow Bronzing Powder Warm Tan

*Lip Gloss NEW - Au Naturale



Skulle vara sjukt kul om jag vann, fyller år om 14 dagar. Det här hade varit den bästa presenten!



kram (:

#167 - Drilona

jag ar med

jag skulle vilja vinna

*duo eyeshadow-butter pecan

*Concealer

*Mineral Blemish Kit-Sheer

* Nail Polish-Light Red

*Waterproof Eyeliner Pen



#168 - helena

jag är gärna med :)

skulle vilja vinna:

Professional Travel Kit #1811

French Manicure Set clear/white/nude #1521

Lengthening And Volumising Mascara #81401

Hollywood Eyelashes #86001

All Over Cover Stick #3201



har länkat: http://hellavixx.devote.se/blogs/5523808/e-l-f-.htm



kram Helena :)

#169 - Ylva

Åhhh älskar tävlingen! Hoppas du inte gör massa finalister denna gång utan väljer själv eller random :) Kolla min blogg min katt har precis fått ungar :)

#170 - Lillan

jag är med. skulle vilja vinna;

Liquid Eyeshadow Coco Loco

Waterproof Eyeliner Pen black

Mineral Infused Face Primer

Eye Shadow Brush

Smudge Eye Sponge



har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/august/smink.html



ha en trevlig fredag!

#171 - Vanessa

Hejsan! är nu med och tävlar :P.



Det här vill jag ha:



1. French Manicure Sets.

2.Hypershine lip gloss - Färg: Fairy

3.Earth and water mascara Duo - Färg: Noire

4. Beauty encyclopedia - Färg: Everyday Eyes

5. Nail Polish - Färg: Gum pink.



Ha en bra dag :P

#172 - Mattias

Är med såklart och länkar också här: http://villduvinna.blogg.se/2010/august/smink-avslutas.html



Hoppas på att vinna

1. French Manicure Sets.

2. Mineral Infused Face Primer

3. Eye Shadow Brush

4. Hollywood Eyelashes #86001

5. All Over Cover Stick #3201

Hoppas på tur!

#173 - jessica

jag är med och tävlar:)



*conceler #83171

*Lengthening And Volumising Mascara #81401

* Eyeliner & Shadow Stick #81103

* Lipstick #6703

*Natural Radiance Blusher #2302

#174 - Emelie

Jag är med!

Jag väljer:



Eyeshadow Primer

Eye Liner (black)

Deep Foundation (for Dark skin)

Lipstick (nicely Nude)

Deep Starter kit (for dark skin)



Har också länkat till tävlingen: http://emelik.blogg.se/2010/august/jag-ar-med-och-tavlar.html#comment



Hoppas jag vinner, behöver verkligen det här :(

#175 - Sandra O

Jag är med! :)

Om jag binner skulle jag vilja ha...



Hollywood Eyelashes Kit

Angled Foundation Brush

Waterproof Eyeliner Pen Black

Fan Brush

Eyebrow Stencil



Jag valde dessa 5 produkter eftersom jag är i behov av dem! :)



Kram

#176 - elsa

Hej :D

Hihi vad jag älskar tävlingar!! Har kikat runt och spanat in dessa grejjer jag mucho gärna vill ha :)



#2302 Natural Radiance Blusher

#6403 Mineral Glow

#35039 Beauty Encyclopedia

#1546 Nail Polish

#82101 Lip Primer And Plumper



Har tyvärr ingen blogg att länka till.

Håller tummarna :)

#177 - care69

Jag är med!

Vinner jag önskar jag:

E.l.f. Professional 9 Pc. Master Set

Mineral Starter Kit

Mineral Eyeshadow Set

Nail Polish mint cream

Mineral Foundation



Har länkat:

http://care69.blogspot.com/2010/08/vinn-5-valfria-produkter-elf.html

#178 - tilda

jag vill vara med! :D



French Manicure Set clear/white/light pink

Fair Foundation (for porcelain skin and neutral undertones)

Fair Starter Kit (for porcelain skin and neutral undertones)

Nail Polish Mint Cream

Nail Polish Champagne

#179 - Annica

Jag vill vara med..



1. Professional Shine Eraser

2. Custom Face

3.Concealer

4. Starter Kit

5. Natural Radiance Blusher

#180 - Sharon

hej jag är med ! :)

1.om 11 Piece Brush Collection ingår ta jag det annars - Cream Eyeliner Black

2. Corrective Concealer

3. Blush Fuchsia Fusion

4. Complexion Perfection

5. Lipstick Party Pink



#181 - Anonym

Jag vill vara med och vinna och nu har jag valt ut ngr produkter :



Starter Kit - warm

Minty Lip Gloss - Nashville

Natural Radiance Blusher - Innocence

Eyeshadow - Elegant

Kabuki Face Brushes



jag hoppas på det bästa och jag lägger upp detta på min blogg :)

ha en trevlig kväll



#182 - Lowi

Jag vill vara med och om jag vinner ska jag få :

basic eyes ögonskugga

Blue berry ögonskugga ^^

eye shadow brush

punk funk ögonskugga

Professional 9 pc. Master Set

Så ja det vill jag ha höhö ^-^

#183 - Anonym

tänkte jag skickar länken där jag skrivit om det :D

http://ldts.blogg.se/2010/august/elf-produkter-att-vinna.html#comment

#184 - cassandra

Gud vilken bra tävling, klart jag är med!

Jag har skrivit en inlägg på min blogg också.



Så om jag vann skulle jag vilja ha:



* Nail Polish - NEW - Mint Cream

* Mineral Booster - NEW - Small Shimmer

* Total Face Brush

* Duo Eyeshadow - Blueberry

* Mechanical Eyelash Curler



Ja det var det jag skulle vilja vinna.

Nu får jag hålla tummarna för mig själv, man vet aldrig.



Ha det bra.

#185 - Cassandra Olsson

hallåhallå!:) Om jag hade turen med mig i denna tävling så skulle jag gärna vilja vinna:

- Tinted Moisturiser Spf 15 Apricot Beige tone 1

- Nail Polish black

- Earth And Water Mascara Duo

- Concealer Warm Concealer

- Plumping Lip Glaze Oasis



tummarna för lilla mig :)

#186 - felicia

Hejhej :)



jag är med!

Det här är det jag gärna skulle vilja vinna:



Mechanical Eyelash Curler

Under Eye Concealer & Highlighter

Mineral eye liner black

Duo Eyeshadow butter pecan

Get the look dramtic look



Kram

#187 - Linda Fransson

Jag är med & tävlar väldigt gärna! :)

Skulle jag bli den lycklige(vilket jag håller tummarna för som vanligt), så skulle jag vilja ha dessa saker:



* Toasted - All Over Color Stick

* Warm Tan - Healthy Glow Bronzing Powder

* Noire - Earth And Water Mascara Duo

* Mechanical Eyelash Curler

* Dramatic Lash Kit

Motiveringen lyder:



Jag är trött och hängig och behöver definitivt piggas upp med lite fräscht smink.



Jag och min kille sen tre år tillbaka

har ett förhållande att övervaka

för första gången han och jag

firar alla hjärtans fina dag

vad är mera sensuellt då på en kvinna

än detta, så ja SJÄLVKLART vill jag vinna!

#188 - marty

hejsan! jag skulle vilja vinna 1. eyeliner Coffee.

2. plumping lipglaze Oasis

3. Natural Radiance Blusher shy

4. Luscious Liquid Lipstick pink lemonade06

5. Get The Look neutral nude

#189 - Anna

Vilken rolig tävling! :D Nu har jag äntligen lyckats välja ut några produkter och det är:

#6101

#2808

#82503

#83301

#1801

#190 - Sofka aa

Hejsan jag vill vara med och tävla. Produkterna som jag hade velat vinna är :



1.Sugar Orange #1207

2.Mint #2901

3.unscented #4203

4. n/a #2404

5. Sugar Orange #3102



Ha det bra !



#191 - Michelle

Hej ,jag skulle gärna vilja vinna :

*Warm Concealer (for medium skin & neutral undertones)

*E.l.f nail polish (black)

*Total face brush

*Warm Foundation (for medium skin and neutral undertones)

*Sparkle Eyes (Beauty Encyclopedia)



Jag skulle bli helt galen om jag skulle vinna :O..Jag har en sån pasion för smink.När jag blir äldre skulle jag vilja ha en egen studio faktiskt ^^ .Jag skulle vilja prova det här produkterna .Jag har faktikst aldirg gjort det förr .

Du har en super fin blogg,väldig intressant att läsa :) hare toppen ! / Michelle

#192 - Michelle

Nu har jag länkat till dig i min blogg :)

#193 - Felicia

jag är med :)

dom här prudukterna vill jag vinna :

1. Warm Foundation (for medium skin and neutral undertones) n/a #6103 SEK 42.70 -

2. Light Concealer (for light skin and golden undertones) n/a #6202 SEK 42.70 -

3. Bronzed Mineral Glow n/a #6403 SEK 61.00

4. NEW - Innocent n/a #6521 SEK 36.60

5. Spice (medium) Sugar Orange #3203 SEK 18.30



ha en bra dag, puss :)

#194 - Sharro

Åh vilken nice tävling :D



Ifall jag vann skulle jag vilja ha;

1. Beauty Encyclopedia - Basic Eyes

2. Eyelid Primer

3.Brightening Eye Liner - Midnight

4. Eye Shadow Brush

5. Fair Foundation (for porcelain skin and neutral undertones)



Skulle bli sjukt glad om jag skulle vinna, då jag har en smink blogg och skulle vilja testa ELF's produkter :D

Tack för en bra blogg, kram :D

#195 - Dessan - Mitt liv som 18åring tillsammans med en 46åring! Bloggdesign, photoshop m.m

Jag vill vinna dessa:



makeup collections

Lip Balm SPF 15

french manicure set

cuticle pen

Beauty Encyclopedia



Krams!

#196 - Kirstie Clubb!

Hello! :)

Can i enter please? :D

This make-Up is SO good, already have some! :)



can i ask for:

- Total Face Brush

- Mineral Blemish Kit

- all over colour stick - light beige

- mechanical eyelash Curler

- theraputic conditioning Lip Balm - blackberry creme.



i also wrote on my blog about this competition! Please read! :)



THANK YOU! i'd love to win so much! :)

hugs!

#197 - Ida

Hej! Jag har ingen blogg, men jag vill vara med iallafall!



Jag skulle vilja vinna:



1. Mineral concealer-Light

2. Mineral Foundation-Light

3.Mineral booster-Large sheer

4. Mineral blemish kit-Sheer

5. Eart and Water mascara duo-Noire



Jag skulle verkligen behöva smink men jag har en budget på ungefär 0 kr, haha. Jag har inga inkomster, så det är svårt att köpa saker, men jag är så himla trött på att känna mig ofräsch. Jag har acne, så jag skyller mitt ansikte med håret i vanliga fall.



Jag vinner aldrig tävlingar, men det är bara att hoppas. Ha det superbra!

#198 - Jenn

Jag vill VÄLDIGT gärna vara med! Som studerande ensamstående mamma med 2 små barn är det väldigt sällan att man unnar sig själv något extra , då ekonomin inte håller till det! Så det skulle vara väldigt kul att vinna, då jag verkligen skulle behöva byta ut praktiskt taget allt jag har i min sminkväska! Jag har inte fb men har länkat till elf i sidomenyn på min blogg, och så har jag självklart länkat på min blogg!

http://barbados.blogg.se/2010/august/elf-tavling-hoss-nicole.html

Om jag vann vill jag ha följande:



9 pieces bruch set .

2 st mineral glow ( en i varje färg)

bluch - Rose (bright rosy pink)

Mineral Blemish Kit

#199 - melina

jag är med, de står i min blogg vilka jag vill vinna :)

http://melinajohansson.blogg.se/2010/august/ah-vafan-ar-med-i-en-tavling-till-hahah.html#comment

#200 - Linnea

Jag vill gärna vara med och tävla! Så kul att du har så många tävlingar :D



Jag skulle vilja ha:



Foundation #6101

Blush #6307

Mineral Blemish Kit #6807

All Over Cover Stick #3201

Total Face Brush #1804



Här är inlägget om tävlingen på min blogg:

http://idalinneas.blogg.se/2010/august/tavling-1.html



Ha det bra! :)



#201 - Sara

Jag skulle gärna vara med och tävla!

Jag skulle vilja vinna...

-Starter Kit - Fair Starter Kit (for porcelain skin and neutral undertones)

-False Lashes

-total face brush

-Liquid Eyeliner

-Eyeshadow Set Smokey Eye Smokey Eye



Inlägg till bloggen:

http://vasari.blogg.se/2010/august/tavlar-2.html#comment

#202 - Johanna Ekenberg!

Hej!

Jag vill så klart som alla andra JÄTTEHJÄRNA VINNA denna tävling! Tänkte att det var dags att vinna lite NU! hahah. :P

Här är vad jag vill ha isåfall:



1. Professional Shine Eraser

2. All Over Cover Stick

3.Concealer

4. Starter Kit

5. Natural Radiance Blusher

#203 - Fammos

Hej jag vill supergärna vinna :) men här är dom jag skulle vilja vinna:



* Fair Foundation

* Concealer - Beige

* All Over Cover Stick - Apricot Beige (fair)

* E.l.f. Professional 9 Pc. Master Set

* Duo Eyeshadow - Mocha Swirl

/Kram!

#204 - sabine [stylebysabine.devote.se] brofeldt.

Åh jag som vill så gärna prova på elf smink!

Det verkar vara en himla bra smink.

Så jag är gärna med!

Det jag skulle vilja vinna är:

Mineral Concealer elf.

Concealer Brush elf.

Healthy Glow Bronzing Powder.

Liquid Eyeliner elf.

Mineral Blush elf.

Kram på dig din goa tjej! :)

#206 - Jessika

* Min önskelista;

1. Warm Starter Kit (for medium skin and neutral undertones)

2. Eye Widener

3. Warm Foundation (for medium skin and neutral undertones)

4. Mineral Booster Small-Sheer (Weight: 5.1g)

5. All Over Cover Stick Apricot Beige (fair)

#207 - MALINHE

jag vill vara med och tävla, :) jag vill vinna:



* Black Eye Liner

* Eye Widener

* Concealer Brush elf

* Eart and Water mascara duo-Noire

* Mineral Glow

#208 - Maria

Oj, klart man är med! :)



Jag skulle nog välja följande:

*Mineral Blemish Kit - sheer

*Light Foundation

*Nail polish - Gum pink

*Nail polish - Chocolate

*Nail polish - Pearl (ja, jag är TOKIG i nagellack, har inte testat deras lack ännu så det vore väldigt spännande att få den chansen :))

#209 - Sandra Nordin

Åhh! Om jag vann skulle jag vilja ha:



- Large brush holder

- High Definition Powder

- Ögonskugga (Socialite)

- Ögonskugga (Earthy)

- Powder Brush

#210 - emma

Hej!

Jag skulle vela vinna:

Hot Pink nagellack

(Get the looks) Neutral Nude

Butter Pecan (Duo Eyeshadow)

Spotlight (All Over Color Stick)

Gum Pink nagellack



Jag har skrivit på min blogg att jag är med och tävlar om detta :D

#211 - emma

Hej!

Jag skulle vela vinna:

Hot Pink nagellack

(Get the looks) Neutral Nude

Butter Pecan (Duo Eyeshadow)

Spotlight (All Over Color Stick)

Gum Pink nagellack



Jag har skrivit på min blogg att jag är med och tävlar om detta :D





http://klemmas.blogg.se/2010/august/tavling.html

#212 - mollie - fotoblogg.

jag skulle vilja vinna;



- Mascaran "Noire"

- Blush "Rose (bright rosy pink)"

- Läppstiftet "Runway Pink"

- Foundation "Fair Foundation (for porcelain skin and neutral undertones)"

- Pudret "Warm Tan"

#213 - Tilly (:

Jag hittade en massa jag ville ha, men jag lyckades ändå välja ut 5 produkter!

http://cookievirus.blogg.se/2010/august/tavling-a-la-shoppaholly-2-d.html



Och produkterna är:

1 Mineral Eyeshadow Golden.

1 Fair Foundation (for porcelain skin and neutral undertones)

1 Eyeshadow set Smokey Eye

1 Mineral Blemish Kit Sheer

1 141 Piece Master Makeup Collection

#214 - Fanny

Jag är med!

Skulle nog ha valt:

Tone Correcting Concealer - Light beige

All Over Cover Stick - Light beige

Liquid Eyeliner - Black

Clarifying Pressed Powder - Apricot Biege (Tone 1)

Total Face Brush



Tog sitt tag att välja ut men det gick! :)

#215 - jen

jag är med! :)

1. eyelid primer #7501

2. blending eye brush #1803

3. studio powder brush #84003

4. mineral lipstick atural nymph #6715

5. studio bronzers warm bronzer #83701

#216 - Sara

Jag är med ;)

Jag skulle vilja vinnaa...

- Eye Liner

-Mineral Glow Kit

-Total Face Brush

- Starter Kit

- And Water Mascara Duo



Inlägget på min blogg:

http://vasari.blogg.se/2010/august/tavlar-2.html#comment

#217 - Hanne Overgaard

Jag har spanat på deras produkter så länge! Hoppas, hoppas, hoppas!

Jag skulle vilja vinna Get The Look; Dramatic Eyes.

Håller tummarna MVH Hanne

#218 - I S S A

Jag är gärna med och jag skulle vilja vinna...

- Eyeliner Black

- Concealer Ivory

- Eyeshadow Set Expert Eye

- E.l.f. Professional 9 Pc. Master Set

- Warm Bronzer



http://isabelleg.blogg.se/2010/august/tavling-hos-shoppaholly.html



#219 - Amanda

Jag är med :D Det jag skulle vilja vinna;

-Mineral Booster Small shimmer

-therapeutic conditioning Lip balm orange creme

-eyeliner black

-Professional 9pc master set

:)



http://amandasfoto.bloggplatsen.se/2010/08/10/3373555-tavling-hos-shoppaholly/#kommentarer



#220 - Pia

Kul med tävling! Jag skulle vilja vinna:

- mineral foundation, light

- mineral eyeliner, black

- nail polish, berry pink

- dramatic lash kit

- mineral concealer, light



Tack på förhand! ;)

#221 - Helene

Klart man vill vara med i den här tävlingen. Superkul initiativ! :D



Jag skulle vilja vinna följande:

- Mineral Face Primer

- E.l.f. Professional Complete Set Of 12 Brushes

- Concealer (färg: fair)

- Blush (färg: Rose)

- Mineral booster (färg: Large-Sheer)



Hälsningar Helene

#222 - Jenny Ö

Vill gärna delta!! :)

Är nyfiken på dessa produkter:

Mineral Eyeshadow - Celebrity

Mineral Blush - Bliss (soft blushed pink)

Blushing, Bronzing and Blending Brush

All Over Color Stick - Toasted

Brightening Eye Color - Brownstone

#223 - Isabelle

Hej Här kommer en länk :) Tack på förhand!



http://www.eyeslipsface.co.uk/cart.asp

#224 - Malin

Jag är med! Jag vill ha:

- Foundation: Fair Foundation (for porcelain skin and neutral undertones)

- Blush: Bliss (soft blushed pink)

- Brush: Kabuki Face Brush

- Eyeshadow: Caffinated

- Eyeshadow: Confident

#225 - Rosida

Jag är med! :)

De här vill jag vinna:

- Eyeshadow: Earthy

- Lip liner: Rose

- Liquid eyeliner: Black

- All over cover stick: Spotlight

- Lipstick: Natural Nymph



Har länkat här: http://beyondthesurface.blogg.se/2010/august/tavlingar-som-jag-ar-med-i.html#comment

#226 - Laurie Clubb :)

hey can i please enter heres the 5 selected i wrote about this on my blogg so you can look ! :)

1. 11 peice brush collection

2. Beauty Encyclopedia

3. 27 Piece Mini Makeup Collection

4. shimmer pallate

5.Nourishing Cuticle Pen



thanks laurie !



LINK:http://laurieclubb.blogg.se/2010/august/elf-competition.html#comment ( COPY AND PASTE )



sorry it wont let me link it ! :S <33



#227 - Caroline/StyleFile

typiskt att jag missade denna tävling !

#228 - Karin Eriksson

Jag är med och tävlar! :D



om jag vinner vill jag ha:



- Nail polish - Hot Pink

- Eye Shadow Brush

- Brightening Eye Color - Ethereal

- Eyeshadow Primer (Sheer)

- Waterproof Eyeliner Pen - black



Länk till mitt inlägg: http://karinlinneaa.blogg.se/2010/august/tavling-hos-shoppaholly.html



Kram ♥