mysis outfit

Just nu sitter jag i min säng helt nyvaken med min blåa sköna mysdress!
känner mig faktiskt bra i halsen igen , så imorgon blir det nog skola och kanske även en sväng på stan ska faktiskt ringa till bikbok och be dom lägga undan lite saker till mig just nu. Vad det är får ni veta när jag köpt det;)
Vad gör  ni idag?
/Shoppaholly


Jag med min mysdress från Bikbok

#1 - Linnea

Sv: haha! när han inte filmar så brukar han ha en tendens att odla skägg, han kanske tycker det är snyggt? personligen tycker ja han ska satsa på en edward lock-a-like! :)

#2 - elina

Jätte fin blogg!(:

Följ mig på bloglovin ifall du vill, kommentera gärna dom 3 sista inläggen på min blogg(:

Kram!

#3 - Netty♥

sv' stack hem från skolan för att jag har ont i huvudet så nu sitter jag och svarar på kommentarer. själv? :)

#4 - Maria - fashionstars ☆

ser skönt ut :)

#5 - Rebecca

skönt att du mår bättre :)

#6 - Rebecca

skönt att du mår bättre :)

#7 - Albulena

Nu ska jag käka lunch :) Själv?



Är det där plagget verkligen mysigt?

#8 - marie

den såg skön ut!

#9 - Nathalie

Sv; Ok, gut! Jag äter frukost hehe, sjdå?

#10 - jacquelin

verkligen mysigt, men är dom sköna?(:

#11 - Ackelina

Sv; härligt, jag mår bra :)

#12 - Anonym

nej, allt är inte okej, hehe, är sjuk!

#13 - chaiimphoempon♥

idag ska jag bara va hemma durå? :D

#14 - JESSI FOX - NY TÄVLING IGÅNG!

åh vilken mysig!!! bara undrar... vågar du gå ut med den där på stan??

#15 - Antoinette

provade en sådan, i rosa!

sv: har inte anm mig till bloglovin, får göra det först...

#16 - Fredrik Frisören

Härlig outfit ;)

#17 - Marie

Nej va tråkigt, är du hemma och sjuk eller?



Jag jobbar fram till halv 5 och sen blir det fika med en kompis :)



Vad ska du hitta på annars då?

#18 - Emmelist

dom är säkert mysiga dom där. men fan inte snygga :P

#19 - MAARIAWH

sv: okej, krya på dig då :) Jovisst, lägger till dig nu,kram!

#20 - Anonym

sv: det är en hemsida om WeSC (; lite tråkigt att vi inte får göra en om vad vi vill (;



allt väl idag :)

#21 - JEMPA!

sv: Det tycker jag!

Lägger till dig på en gång :)

#22 - Jessica ღ

den mys dräkten såg mysig ut..

sv, att gå inne i uppsala är mysigt, men att ha någon med sig är trevligare. oh de har jag inte idag..

#23 - JEMPA!

Dom där är riktigt mysiga! :)

#24 - wilma

sv: just nu sitter jag och svarar på kommentarer:), sj?

#25 - JESSI FOX - NY TÄVLING IGÅNG!

jag ska dit med min kusin (bookofems.blogg.se) och hennes vän samt emmelist och maria som skriver fashionstars... :D kommer bli skitkul!

#26 - MATHILDA

Härligt :) Jag använder mig inte utav det tyvärr...

#27 - Anonym

sure...http://www.bloglovin.com/sv/blog/965420/aa-mten

#28 - Emma

Tack ju! :D

#29 - m i c k a n

Aha, kopiorna på one pieace! Dom verkar fett sköna! :)

#30 - LINDA

SV: Arbetslös som man är gör jag inte så mycket. Söker mest jobb. Vad gör du? Går i skolan eller? :)

#31 - Nathalie

Åh en sån dress vill jag oxå ha, fast rosa :D :D :D

#32 - Moa :)

Härligt! :) Aa, det var världigt skönt sen när ansiktsmasken var klar, man känner sig liksom fräschare :)



Tycker du jag ska klippa lugg? Funderar på det, men har ingen aning om hur det skulle bli :S

#33 - Linnea

Sv: ja verkligen :) illamåendet är kvar men har inte4 spytt idag :) hur är det med din hals?

#34 - Mischa (Michelle) Karo

mysigt!!! :)..



sv. yess det har vi! .. vad jag vet? :)..



jo, jag förstår! jag såg det mest som en kul grej. brukar inte heller göra award/tävlingsinlägg annars heller :).. kram!

#35 - Millah

Den var super god=)

#36 - annah

sv: kan vi väll! :D

vilken häärlig dress!!

#37 - Sofia

de dräkterna är så himla söta, dock synd att de är lite dyra, åtminstone på onepiece. Hur mycket kostar dem på bikbok?

sV: Jag sitter i skolan, har håla fram till halv 2!..

#38 - linda

köpte du den mys dräkte nyligen?

finns den i fler färger?



det är bra emd mig förutpm att min dag vara skit !

#39 - Olivia

Tack desamma! :)

#40 - Emelie

Härligt :) Det är bara bra.

Älskar din mjukisdress btw!

#41 - linnnoren.blogg.se

sv: håller på att fixa med nya datorn, själv då? :)

#42 - victoriahjorth - fotoblogg

sv: använder tyvärr inte bloglovin längre :(

#43 - Emma :)

sv: hahaa ungefär som mej med xD



men visst, säg till när du lagt till mej så lägger jag till dej ;)

#44 - Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Bella Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Just nu städar jag och dunkar musik :D Sj dÅ?

#45 - Sara

SV: Jag sitter på jobbet nu, slutar kl 16 och ska kanske hänga med syrran ikväll.



Vilken härlig färg på dressen! Jättemysig! :)

Finns den kvar och vad kostar den?

#46 - chaiimphoempon♥

okej samma här, krya på dig :)

#47 - helene

svar: är den bra :D ?

#48 - Jasmine

Jag är hemma. Har varit i skolan, men gick tidigare. Orkade inte var akvar, på grund av förkylningen.



Svar: Ja, man missra verkligem mycket. Jag är hemma, men har ändå skolarbeten som måste göras.

Kram

#49 - J U S T S I N G I T ♥

åh va cool :D

#50 - amanda

skön färg på dressen du passar verkligen i den =)

#51 - m'

I like your blog!:D<3

#52 - Madeleine

Nej men shit vilken mysig, haha! :)

#53 - m y y s a n o l s s o n

i vilken stad köpte du den? :)

den finns nämligen inte här i hstad.

#54 - Oliv

#55 - Olivet

Åå, söt! finns dem i fler färger:)? Olivet

#56 - Ingrid

åå sån mysig :)

#57 - Lisamarie

dom där ser ju assköna ut :D

#58 - Sofie

Svar: Visst kan vi följa varandra via Bloglovin :D

#59 - S A N D R A

den ser så otrolig mysig ut :)

#60 - alexandra

mysig!

#61 - Lelle

Mysig!



PS: Frågestund i min blogg!

#62 - a m a n d a [ Foto, Träning & Fantasi ]

Ser mysig och blå ut! :)



Svar: Tack tack ;D

#63 - MOA

åh så mysigt det ser ut :D

#65 - Rosida

najs! :D Tänkte köpa den där, men hade inte råd.

#66 - Victoria

Åh mysig mysdress!!