vinn 52 romantiska veckor!

Nu blev det helt plötsligt lite väl mycket tävlingar här , men jaja det gillar ju både ni och jag helt klart :D
ska belöna er för att ni är så söta med att börja med en liten överaskning ( har kontaktat 2 andra bloggare) om det. Men nog pratat om det nu är det tävlings dags igen!

52 Romantiska Veckor är den perfekta romantiska presenten. Ett helt år fyllt av romantik. Turas om att skrapa ett kort varannan vecka, så har ni en vecka på er att överraska er partner med uppgiften på kortet.

MyHeart.se är nätbutiken med presenter och dekorationer för alla romantiska tillfällen.
Med inriktning på kärlek och romantik har myheart Alla hjärtans dag hela året…
Här finner du det mesta du behöver inför ett bröllop eller en fest i kärlekens tema.
MyHeart letar ständigt efter nya produkter att utöka deras sortiment med.

För att vara med och tävla ska du göra följande:

Besök myHeart.se och kika igenom sortimentet. Berätta sedan vad du skulle köpa om just du vann.

Bli ett fan av myHeart.se på Facebook (om du har konto). Klicka här för att bli ett fan



En Extra Lott:

Tipsa och länka till valfri kategori hos myHeart.se på din blogg/hemsida!


överaska pojk/flick vännen med hela 52 romantiska veckor
#1 - louize

Det är toppen :)

#2 - EMELIE

finfin header :D<3

#3 - Mina

skulle nog inte vinna någon tävling, så ja deltar inte tyvär :/

#4 - ♥Claaaudia ♥

Redan i magen :D sorry :D

#5 - Anonym

ragga röster:P dd?=)

#6 - Carolinee

SV: Okey, men snygg är den iallafall :D

#7 - Anonym

Jaha okej :D härligt.. jo jag har haft en skitbra dag, dudå? :)

#8 - s

sv,, men jag vinner aldrig!! aldrig!! har bara vunnit en tävling av typ 50 som jag vart med i :S

#9 - v'

Har lagt till dig nu! :)

#10 - BeBrave

jo tack :) sj?

#11 - J U S T S I N G I T ♥

haft en bra dag ? :)

#12 - Elin

Sv; Ja precis!



Okej yees ska försöka göra det inlägget så fort som möjligt. Imorgon eller på lördag. Kramar! Godnatt:D

#13 - Sara

sv: idag vet jag inte vad som händer, troligtvis träffa några kompisar och ha en mysig tjejkväll! :D

själv? :D

kram♥

#14 - Sara

sv: beror på vilka du menar, de randiga är från nelly.com och de under från lindex :D

kram♥

#15 - Mysiseen !

sv: Vara med kusinen ;D <3

#16 - Isabella

sv; Jag är här på Bahamas över sommaren, så jag är bara här och solar och badar! (:

#17 - Anonym

sv; kul :D,kanske också ska göra det xD

#18 - P A T R I C I A (3 tävlingar pågår!)

okej :)

#19 - Classy - ung, blivande mamma, lycklig ♥

Idag har jag pysslat här hemma å bakat typ, du sj då?

#20 - fanny

Sv, följer den nu:) gör de med min du då:)

#21 - Mysiseen !

rösta gärna på mej här :) <3 nummer 12 :) <3

http://ladyumbrella.blogg.se/2010/august/utkast-aug-5-2010-1.html

#22 - Anonym

Hej sötis=)

Hade uppskattat om du går in på http://ladyumbrella.blogg.se/ o rösta på 11

snälla !

#23 - raana

Ditt svar från frågestunden är ute ! =)

#24 - M

hejhej, allt bra me dig? :)

#25 - idah

just nu sitter jag och kollar på cougar town och ska väll egentligen sova :P sj ?

#26 - JENNNNNY

sv - så bra.

har inga direkt planer, dudå? :)

#27 - Sandra

Sv: tack så mycket :)

Inget speciellt, tar det lugnt bara. Sj? :)

#28 - Emma Nilsson

Det jag gillade bäst var att de både har roliga assecoarer, praktiska saker och romantiska överaskningar :D Det fanns något för alla kärleksfulla-tillfällen, till alla.

#29 - cc

jag följer ingen men du får gärna följa mig om du gillar min blogg =)

#30 - chaiimphoemphon

Mer än 100 buktiker och dem bygger nya butiker hela tiden typ :)

#31 - Johanna

gu va roligt!!:) ja här är det kanon bra! hur är det med dig då?:) Kram

#32 - Anna

sv: ja men deras kläder finns säkert på internet ! sök vettja :) jag ska snart sova, sj då ? kram

#33 - Tove

Sv; Haha , samma här! Jag råkar alltid ut för något varje dag! T.ex. i förrigår så "råkade" jag plötsligt dra loss solskyddssaken som sitter i bilen i framsätet i taket ^^ (kommer inte ihåg vad de heter!) Så nu är den sönder:)

Eller spiller jag eller vad som helst ;)

#34 - MissCM

sv: näe, det är inte det :) vad ska du hitta på i helgen?

#35 - Linnea

sv. jao, lär ju knappast vinna men man kan ju hoppas ;)

Jag ska jobba idag, själv? :)

#36 - Linda

Hejsan jag är med , Jag tycker om sidan för att jag älskar romantic det är så underbart och det fanns så mycket söta saker ^^

#37 - Marcus Å

Blev det någon shopping igår då? :)

#38 - Isabel & Caroline

SV; Jag ska jobba o Isabel vet jag inte riktigt vad hon hittar på :) Vad ska du göra själv?

#39 - Emeli

Jag vill vara med :D

Jag älskar deras hemsida, de har så väldigt mycket fint. Det första man ser när man kommer in på sidan är ju verkligen romantik. Det sprudlar glädje och kärlek. Bästa sidan om man vill hitta något till sin Älskade.

#40 - Michan

Det vore inte fy skam.

#41 - Linda

Sv; Idag så ska jag tillbringa en stor del av dagen på jobbet. Börjar jobba klockan 11.00-18.00 :)



#42 - Netty♥

sv' javisst kan vi följa varandra! säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig med :)

#43 - helene

hihi :)

idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. får ta dagen som den kommer =)

vad ska du göra idag? =)

#44 - Sara

idag ska jag bara ta det lugnt. själv då?

#45 - Therese

God morgon:D

#46 - neda

hejhej :D allt bra ? juste go moron



ha en bra dag !

#47 - Sofie

Sv: Tack jag håller verkligen med :D

Idag ska jag snart ner på stan och sen luncha med min pappa :) Dudå?

Kram

#48 - Ida

Svar; Ja jag längtar jätte mycket till att skolan börjar :D kom inte in förra året men jag var verkligen tvungen att gå där så sökte om detta året, haha. Det gör inte mig så mycket att gå om 1:an :)

Idag ska jag träna, det behövs verkligen, haha :) själv då?

Kram

#49 - Alice

Jag vet inte vad jag ska göra!

Roligt pris!

#50 - Anonym

sv: jag ska åka till furuvik snart. sj? :))

#51 - Camilla

Åh det låter asgulligt! Vill bara öppna grejen och läsa igenom det XD

#52 - Ellenelis

sv; jag måste åka till veterinären med min lilla katt som skadat sig :( du då?

#53 - Emeli

Slutdatum på tävlingarna??

#54 - hanna

sv : Idag så ska ja till stan med kompisar , sj?>3

#55 - AMANDA ♥

Förlåt för sent svar, men som du kanske vet hade jag ju bloggpaus i några dagar, men nu är jag tillbaka! =D



Svar: nae vet faktiskt inte heller! :o

#56 - Natalie

Heej tjejen! Hur är det idag då?? :) kram http://www.nattsson.blogg.se

#57 - AMANDA ♥

Förlåt för sent svar, men som du kanske vet hade jag ju bloggpaus i några dagar, men nu är jag tillbaka! =D



Svar: har lagt till dig :D

#58 - AMANDA ♥

nu får du lägga till mig :D

#59 - Johanna

Haha det låter spännande :)

#60 - Anonym

så mkt saker dem hade på sin sida, haha, gillade dem bröllops figurerna som man gar på sin tårta :p sådans ka jag ha när jag gifter mig hahah :)

plus att jag berättat om din tävling i bloggen, så nu är jag med ^^

#61 - Milea

SV: haha, nej. Jag är inte mycket för stark saft. Och den här var stark saft. Så big no för den! :)



Kram

#62 - Sandra

Det där var verkligen en hemsida i min smak!

Jag gillade alla deras "par örngott". De var så himmelens söta.

Vad jag gillade överlag med deras hemsida var att man kunde välja en viss färg och så kom det produkter med den färger. Toppen!

#63 - Elin

Jo, det kan vi göra :)

#64 - Hanna

ha en bra dag!=)

#65 - Engla

Ja, förstår det :) Vad har du för dig nu förästen?? :)

#66 - Ceralia - hjärteflickan <3

Hm, det låter mysigt! Ingår en romantisk pojkvän i priset så är jag absolut med ;)



Sv: Jo då, allt fint här med! Nu har ju solen återkommit till denna vår del av världen :)

Har varit inne någongång då och då. Förstår att du måste ha fullt upp verkligen! Stressa inte ihjäl dig bara, gumman :)

#67 - Jennifer

sv: det är bra här med :D vad har du för dig idag då? :)

#68 - J - Vinn en inbjudan till bloggsvar hos mig!

Du hjälpte mig och Emma att välja film, nu har jag räknat vilken film som fått flest röster! Gå in på bloggen och kolla vilken det blev :P

(svara även gärna på denna fråga: Är det så att man antingen gillar Farsan eller hatar den?)

#69 - Mariana

jag har ingen aning faktiskt.. ser ut att bli fint väder idag med så jag och Noomi ska väl bara vara ute i parken :) du då?

#70 - MOOOLLYS

Gomorron :D allt bra?

#71 - casa

sv: melon tröjan är från ginatricot :D

#72 - Malin

Sv: Ja sj?

#73 - sanna

sv; idag ska jag vara med en kompis(:

Vad ska du göra idag?

#74 - Felicia

Känns som om den tävlingen kanske inteär så mkt för mig, ( men det går ju alltid att ge bort, till far och mor kanske ;P)

Jag gillade dessutom chokladhjärtarna, super att ha om man gör smycken och sen ska ge bort! :)



PUSS

#75 - ~H A N N A - Med ett leende på läpparna..

Godmorgon! Vad ska du hitta på idag då? :)

#76 - Mia 17år - Mamma till William och Marcus

Jag är självklart med och tävlar!!



Jag kikade in i deras hemsida. Och jag fastande för 2 saker.

Första var "Romantiskt Massagekit", ett sådant hade verkligen inte suttit fel nu när man fött två barn tätt och har stela och ömma kroppdelar.

Andra saken var "Sleepy Bear", en nalle som man värmer i miccron som sedan kan värma en under kalla vinter dagar! Mysig och praktiskt!



Jag och min pojkvän, som unga tvåbarnsföräldrar skulle verkligen uppskatta dessa "kort" som man kan vinna. Vi har ont om ensamtid med varann, men när vi väl får det så tar vi verkligen vara på varje minut! Så dessa kort skulle verkligen vara ett plus i kanten i vår vardag! :).



//Kram, Mia

#77 - Anna Vid

Hejsan!

Jag vill gärna vara med och tävla. Jag gillar "Armband med röda glashjärtan".



Jag har tipsat om din tävling i min blogg : http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/august/vinn-52-romantiska-veckor.html



Hoppas på tur :)

#78 - care69

Jag är med!

Jag gillar Halsband med svart ros & hjärta



Har länkat:

http://care69.blogspot.com/2010/08/vinn-52-romantiska-veckor.html

#79 - Erika(jyringen)

det fanns ju verkligen allt man kan tänka sig till sin älskling..å lite till...säkert en sida jag kommer använda mig av i framtiden =)

#80 - Ylva

Jag vill vara med! :D

#81 - Angelica

Jag vill vara med!

Fastnade för väldigt mycket på den sidan och ska kanske klicka hem en hel del.. ;)

Vore inte dumt att vinna nuuu! :D

#82 - Linnea

jag vill vara med :) fastnade också för "romantiskt massagekit" hihu

#83 - Cassandra Olsson

Jag gillade mest kategorin "upplevelser för två" då det är det allra bästa, men det jag själv skulle vilja testa på är spadag speciell för två, då det låter romantiskt men ändå en upplevelse.

#84 - Linda Fransson

Hejsan!

Fastnade för "Sleepy Bear", det är en nalle som man värmer i mikron som sedan kan värmas på. Denna skulle hjälpa mig under de kalla vinterdagarna som sakta smyger sig fram. Har haft en sådan värmekudde för länge sedan, men den har nu gjort sitt och jag saknar att ha en sådan på magen varje månad som mensvärken kommer. Att lägga den på magen lindrar smärtan mycket! Så den produkten tycker jag om!



För den fattiga men obotliga romantikern rekommenderar jag ”kärlekscheckar”; små papperslappar i valfria färger och former (ett tips: röda hjärtan…). På dessa kan du skriva små kärlekslöften till sin käresta, till exempel ”Jag sköter disken i en hel vecka/månad/år”, ”Jag masserar dig tills du är helt nöjd” eller ”Jag lovar att…” o.s.v. Endast fantasin sätter gränserna! Ge lapparna till din älskling i en liten fin presentask, så att hon eller han kan plocka fram dem när det

behövs. (Du kan också ge bort ”kysslappar” – ja, du förstår säkert hur de funkar…)



En annan väldigt rolig och billig present förutom denna är "pussogrammet”. Då vänder man upp och ned på en kartong som du får in huvudet i. Gör hjärtformade hål för ögonen (nej, du ska inte ha på dig kartongen just då – akta ögonen…!) och en lucka för munnen. Skriv på luckan ”Pussogram: öppnas här och nu!” Knacka sedan på hos din älskade. Garanterat uppskattat hahah!!



Men skulle gärna vilja vinna detta underbara paketet som jag skulle kunna ha så roligt med tillsammans med min pojkvän! Vi har precis firat vår 3 årsdag och detta skulle vara en mycket rolig present till oss två!

#85 - Micke

länkat

http://svenmicke.blogg.se/2010/august/spel-52-veckors-romantik.html men favoritet i mitt tävlings inlägg

ska lägga till på FB med

#86 - yasmine

kul tävling! Jag fassnade starkt för "romantisk massagekit"

#87 - dark barbie

jag trodde man tävla om 52 veckor korten. de jag vill vinna. annars diggar jag myheart´s rååå coola örngott ha ha



tips länk:http://darkbarbie.blogg.se/2010/august/vinn-hos-shoppaholly-.html



jag har gått med på FB oxå

#88 - Mattias

Är självklart med även jag och länkar också här: http://villduvinna.blogg.se/2010/august/52-romantiska-veckor.html



Jag gillar absolut 52 romantiska veckor och hoppas innerligt på att vinna dem!

Ha det gott!

Mattias

#89 - Linda S

Jag vill ha chans att vinna de 52 romantiska veckorna - vi behöver lite extra romantik :-)



Jag gillar på FB

#90 - Linda - Rosa chica

Kolla in i min blogg har skrivit ett inlägg där du kan se vart du kan köpa exakt samma klänningar som finns på novaquuen.se fast för några hundralappar billigare. Verkligen värt att kika in :)

Kram Linda www.rosachica.blogg.se

#92 - Annika - tre barn i huset och ett på väg!

Jag är med och tävlar, och funderar på att köpa ett gäng "presentask, vit och guld" inför bröllopet som väntar. Dessa askar kan sen gästerna få en varsin gåva i :)

Jag har länkat här: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/august/nicolesjostrom-myheart.html och inkluderat två länkar till kategorin JUST MARRIED! =)



Jag gillar på fb också, heter Annika Nilsson där.



Kram Annika

[email protected]