Vinn korsörhägen!

Nu kan du tävla om dom supersnygga korsörhängena som många bloggare använder det passar till allt!
antingen en tuff rockig outfit eller en sommarsöt transparent


För att vara med vill jag att du ska :
* Gå in på www.JFR.webb.se och sedan kommentera här i inlägget vad du gillade med hemmsidan
Det är alltid ett plus att skriva om tävlingen på sin blogg eller facebook men inget måste!


#1 - GULLEFIAS

Hej! Åååh, jag skulle så gärna vilja vinna ett par som passar till mitt halsbandskors!

Det jag gillade med hemsidan var framförallt headern, det såg lyxigt ut och man vill köpa smyckena på bilden. Jag ÄLSKADE Avannakollektionen, speciellt ringarna med texterna på, underbara!

Kram Sofia

#2 - GULLEFIAS

Hej! Åååh, jag skulle så gärna vilja vinna ett par som passar till mitt halsbandskors!

Det jag gillade med hemsidan var framförallt headern, det såg lyxigt ut och man vill köpa smyckena på bilden. Jag ÄLSKADE Avannakollektionen, speciellt ringarna med texterna på, underbara!

Kram Sofia

#3 - Amanda

Sv: Dagen igår var fin fin :) Och din? =)

#4 - E m e l i i a a n n n

Sv;

Vad bra!:)

bara bra med mig.

Vad gör du?:D

//E m e l i i a a n n n<3

#5 - Sandra

jag skulle väldigt gärna vilja vinna :)

de jag gillade med hemsidan var att de var en snygg design på hemsidan, inte tråkig, och att priserna inte var så dyra .



Kram

#6 - Annika

jag undrar bara hur du gör temat till din blogg? för jag vill veta hur man gör snälla hjälp mig

#7 - Annika

hur gör man temat? jag vill veta hur man gör! :D

#8 - D A N I E L A ♥

- ja det är super själv?:)

#9 - MOOOLLYS

Jag avnänder inte bloglovin :P men lägg till mig om du vill :D

#10 - Malin

Sv: Jag får åka sen när jag har fått lön. Jag har redan gjort av med för mkt ;P Måste klara mig i 3 veckor till på dom pengarna jag har.

#11 - S a n d r a ♥

sv: de va ju bra det. nja sådär med mig.. har halsfluss och är väldigt trött..

#12 - b e a u t i f u l p i i n k l i p s ♥

svar: jag ska städa mitt rum, följa med morsan och handla, chilla, du då? :D

#13 - b e a u t i f u l p i i n k l i p s ♥

svar: okej, jag ska snart följa med morsan att handla :P

#14 - b e a u t i f u l p i i n k l i p s ♥

svar: okej, jag ska snart följa med morsan att handla :P

#15 - Jennifer

svar: okej, lät mysigt :) jag ska handla lite grejer inför helgen och så :) sen ut och träffa en kompis ikväll. vad har du själv för planer för dagen? :)

#16 - lizzie

sv: inte så mkt, det regnar så det blir väl film igen :P själv då?

#17 - elina

ska tråka, dd?=)

#18 - elina

ska tråka, dd?=)

#19 - Amanda

okej, inget är inne sj? =)

#20 - Cassandra Olsson

Jag vill hemskt gärna vinna, dessa örhängen är någonting jag länge velat haft. Det jag gillar mest med hemsidan är den stilrena designen, därav ser hemsidan pålitlig ut.

#21 - Tove

Sv; Jag ligger till sängs och käkar iprem /; Sjd?to

#22 - Karro;)

sv: Inga planer. Varto egentligen upptagen dagen ut, men är fortfarande sjuk så blir att vara hemma hela dagen.



sj?:)

#23 - elina

(:, har du gjort idag då?=)

#24 - Sandra T svarar ♪

inget inplanerat,sj? (:

#25 - elin melander

sv: ja det kan vi göra! Lägger till dig nu :)

#26 - Sandra♥

Sv; Inget planerat än (: Sj?

#27 - Caroline

Segt här med. Jag är med en kompis och ska umgås med henne och hennes dotter idag :)sj ?

#28 - anno

Sv:Inget speciellt skall kanske se på en film,själv?:)

#29 - michelle

vet inte än, kanske träffa kompis. själv?:)

#30 - F R I D A

Nja typ sovit :D själv då? :D

Allt bra annars? :D

#31 - Elin

Jag har dragit vinnaren till dagens blogg så gå in på bloggen och kolla om det blev du!

Om det inte blev du och vill ha en ny chans så kör jag dagens blogg imorgon igen :)

#32 - ViniciA

Jag vill värkligen ha dem snälla...det bästa med hemsidan var headern och collectioen så klart:)älskar din blogg hoppas verkligen att jag vinner,hejdå:*

#33 - madde

sv: :) Jag gör inte så himla mycket, sitter och svarar på kommentarer(A) Funderar på om jag ska ta mig en promenad kanske... själv?♥



Förresten, vad är det för textstil du använder? Super nice ju!

#34 - emmy

jag tyckte om att det var olika stilar inte bara

en , å jag har många ringar i turkos å eltligen har

jag hittat en sida som har öronhängen i turkos med :D ehm, det var en lung å stil ren stil på själva hemsidan vilket gör det intressantrare att kolla vidare . Verkligen en fin sida , kommer köpa mycket där :) så tack för tipset xp

#35 - Lellie ♥

Vill gärna vinna dom :)

Jo för hemsidan känns så trevlig, hemtrevlig.

Den är väldigt professionell och såklart dom fina smyckerna såklart :)

#36 - Alexandra Neudatjina

sv:



Inte mycket ! , Tjorvat massor med nätet ;O



Sj? =)

#37 - sofia

tacks så mycket! :)

jag gillade att det var ljusa färger och 'rent' + det var snygga smycken :D

#38 - Natalie

Okej, va skönt! Jag är ledig idag, så håller på o pysslar med lägenheten. Ha en toppen dag! Http://www.nattsson.blogg.se

#39 - m a ti lda

sv' hehehe.. det blev orange :D

#40 - alva

sv: är sen med att se den nya beckfilmen, så det blir den.

#41 - Classy - ung, blivande mamma, lycklig ♥

Mysigt :) Jag har bara varit hemma å tagit de lugnans. Allt bra en dag som denna?

#42 - Alicia

Jag älskar bilderna på smyckena, väldigt bra skärpa osv. Sedan gillar jag att det inte är så mycket färger utan stilrent och enkelt.

#43 - Folders

Sv: Ja, jag har lagt till dig :-)

#44 - Astrid

Sv; Just nu gör jag faktiskt inte mycket alls, men jag ska snart fika lite :) Själv?

Örhängena var väldigt fina btw!

#45 - Sofias

Sv: Jag har precis varit ute på en skön promenad här ute på landsbygden. Nu spelas musiken högt. Inväntar kvällen bara! vad har du själv för dig? :) åh vad fint (y)

#46 - Sofias

Sv: Jag har precis varit ute på en skön promenad här ute på landsbygden. Nu spelas musiken högt. Inväntar kvällen bara! vad har du själv för dig? :) åh vad fint (y)

#47 - emmelie :)

headern lockade åt sig kunder, man känner sig som i ett himmelrike (a ihih

man vill bara klicka på allt och få hem det i brevlådan !

och priset, det var behagliga priser på nästan alla smycken, därför en bra sida att beställa nått på när man fått lite pengar utan att slösa allt.

jag skulle gärna vilja ha korsen för jag tycker det är galet snyggt med kors halsband & öronhängen :)

#48 - Joanna

Varsågod ! hoppas det går bra !!

Joo allt är bara bra idag !!! (: Allt bra hos dig ?

#49 - Frida

Hemsidan hade en snygg layout med enkla och trendiga smycken, till mänskliga priser! Stilren!

#50 - kimberlydiana

heej fin blogg:)

hur mår du?:D

#51 - Jonna

sv: jag gillar att hemsidan är stilren och inte så plottrig som vissa smycke hemsidor har en tendens till att vara.



Jag är gärna med och tävlar :)

#52 - lovisa

sv: så bra :)

kan vi säkert göra!

#53 - Isabelle

De örhängena e sååå snygga.



Det bästa med hemsidan var att den var lätt att förstå och att bilderna var väldigt bra, man såg produkterna väldigt bra =)

#54 - julia

hejsan, allt bra? :D

#55 - Mathilda

visst :D

#56 - Anonym

sv: den kostade 399:- :)

#57 - sara

sv: hehe jo det är väl en smaksak.

Allt är fint med mig idag. Själv då?

#58 - Danijela

visst, det kan vi göra :)

#59 - Vannichi

Jo tack allt är bra med mig ! Vad ska du göra idag ? :)

#60 - ♥Claaaudia ♥

Påminner dig nu, lägg till mig :D!

#61 - Therese Ejenstam

Mitt bloglovin är trög...

#62 - E M M A L I N D E L L'L

sv; nej, det är bra :)

#63 - Y, DD, B

http://ladiessdiary.blogspot.com/



Kolla in vetja!

#64 - Emmie

Hemsidan var stilren. Inte en massa krångel. Enkelt men snyggt! Deras smycket va jättefina..!



//Emmie

#65 - micca

super. bara bra :)

#66 - Frida

SV: Ja det vill jag gärna vara!

#67 - Anonym

bara bra :) händer idag då?

#68 - Julia

Jag skulle gärna vilja äga dessa örgängen! Det jag gillade med hemsidan var att smyckerna ej var dyra och väldigt fina! Designen var väldigt fin. Hemsidan och smyckerna är väldigt unika. Och sedan gillade jag att det stod en liten text bredvid smyckerna t.ex. Lägg håret på höger sida utav halsen/nacken, på vänster sida sätter du detta örhänge i örat - du kan inte bli mer "inne". Super kul! Ha det bra!

#69 - therese

Jag gillade priserna, inte alls dyra och för oss som lever på barnbidraget! :) Sedan gillade jag självklart alla smycken, jätte snygga och morderna!

#70 - Linda

Svar ang tävlingen: När man skapar en hemsida tycker jag att det är viktigt först och främst att man vill få fram syftet och det ser man ju helt klart på denna att det är smycken. Sedan tyckte jag att layouten var fin, den var personlig, "ren", inte svår att förstå och välstrukturerad. Sist vill jag bara säga att det var oerhört fina smycken fastnade för en hel del, mycket prisvärda!



Tack för en trevlig blogg! mvh Linda.

#71 - Mathilda

Nu har jag veckans blogg på bloggen. Delta gärna (:

#72 - :)

Man kunde verkligen fokusera på smyckena på hemsidan eftersom det inte var så mycket "krimskrams" runt om som störde :)



Ha det bra :)!

#73 - malin

sv; klart jag kan!

riktigt snygg hemsida som är väldigt stilren, som gör att den är lätt att kolla på & man vill läsa allt som står!

#74 - angelina

det var nått med sidan som gjorde att man ville fortsätta kolla på den :)

#75 - care69

Jag gillar färgerna på sidan men framför allt bilderna. De är så tydliga att man inte behöver "klicka upp" dem större för att se varorna. DET gillar jag.



Har tipsat:

http://care69.blogspot.com/2010/08/vinn-korsorhagen.html

#76 - Pernilla

Tilltalande/tydliga bilder. Låga priser. Snygg udda kollektion :) Kommer med stor sannorlikhet bli en het trend i höst!

#77 - jag vill inte ha örhägen

vad menar du? örhägen?

#78 - fia

jag är med!

Hemsidan är fräsch, inte för mycket "klotter" och man hittar enkelt vad man söker :)

#79 - Frida

SV: Jag tycker den är bra, ibland blir jag trött på alla modebloggare som tjänar så mycket pengar och kan shoppa massor av nytt och framför allt DYRT varje dag. Jag menar, en vanlig student har inte råd med det. Så en bra sak är att du har lika mycket pengar som alla "vanliga" studerande.

#80 - Linda

jag är med^^

Jag tycker om sidan för att det finns så mycket saker och väldigt udda , Kram <3

#81 - Zandra

Jag gillar allt det finns ju inget som är fel med sidan!

Och jag kollade i genom hela sidan! det första jag gorde när jag klikade in på sidan var att hitta jätte fina smycken! jag fattar inte hur det gick till ! troleri ?! OMG!

Har ingen Blogg tyvär!

#82 - melina

åh jag är med!

jag tyckte om sidan väldigt mkt, jättefin och söt..

hade stil och var lätt o kolla runt och förstå.. sen var de en stor söt rosett där, hihi älskar rosetter :)

#83 - MATHILDAAZ ღ

Jag är med, velat ha sånna sjukt länge=)



Jag tycker hemsidan var stilren och fin, lätt att hitta det man vill ha och mängder av fina smycken. Lust att klicka hem alltihop, om man var lite rikare kanske... ;-)

#84 - Anonym

Jag, har länge letat efter sånnadär örhängen! Så ville genast vara med i tävlingen:)



Enligt mig såg hemsidan väldigt lyxig ut och jag skulle vilja klicka hem alla dunderfina smycken!

Jag gillar stakt att smyckena är så stilrena, då funkar de ju till allt liksom, kommer definitivt besöka hemsidan fler gånger!



Puss och kram



ps. skriver som jag alltid skriver här: ÄLSKAR BLOGGEN! :)

#85 - Amanda - modebloggen som du inte bör missa!

Jag vill vara med!

jag älskade sidan, blev inspirerad redan när jag såg header. Det finns så sjukt fina smycken där så det kliar i mina fingrar av att vilja beställa nu!!



här är länken till mitt tips om tävlingen!



http://wwwamandaohlander.blogg.se/2010/august/tavling-hos-shoppaholly.html#comment

#86 - patricia

Någon som kan hjälpa mig med att visa hur man gör för o få videor på bloggen? som tex från videofy.me?=)

#87 - Frida

Jag är med!



Det som jag gillade med hemsidan var att den var väldigt enkel att hitta sig fram på, och sen så var den bra designad. Och alla smycken var så himla fina!

#88 - Nathalie

Hejsan! jag är gärna med i tävlingen :)

gillade hemsidan väldigt mycket man kunde snabbt hitta det man letade efter, och fin designe.

Smyckerna var sjukt fina, Och inte alls så dyra.

Ett helt normalt pris!

Det jag gillade mest var ringarna eftersom jag så gärna själv skulle vilja ha sånna men har aldrig haft tid att köpa någon.

Puss <3



#89 - ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG

Jag har tipsat om telefontävlingen och denna



http://molnboanna.blogg.se/2010/august/orhangen-avslutas.html



När avslutas de?

#90 - Emma Nilsson

Jag är med! Det jag gillade mest med sida var att det var lätt att hitta och det fanns SJUKT mycket snygga smycken.

En snygg accessoar kan lyfta en hel outfit, så att rocka dessa örhängen skulle inte vara helt fel!

#91 - AA

Jag är med ;)

Gillade hemsida, man hittade saker och ting snabbt och lätt :)!

#92 - natta

kan självklart vara med skulle vilja ha sådant kors örhänge :D

Sidan tycker jag verkar kanon och fanns ju hur mkt snyggt som helst!

#93 - Amanda

Jag är med och tävlar!



Jag gillade hemsidanh för att bilderna var stora och klara, man ser liksom vad man köper !

#94 - helena

jag är gärna med :)

jag gillade verkligen headern och att det är lätt att hitta det man letar efter! jag gillar också att kontaktuppgifter står på startsidan då det brukar vara svårt att hitta det på vissa sidor :)



har länkat: http://hellavixx.devote.se/blogs/5509338/korsoerhaengen.htm



kram Helena :)

#95 - Jossan

Det jag tycker är bra med hemsidan är att designen är stilren och enkel och att det är lätt att navigera på hemsidan. Jag gillar de vita och svarta färgerna, det gör att inte sidan känns för plottrig. Att det även finns "smygkik på hösten" känns bra, då kan man få ett hum om vad som komma skall och vilket utbud som kanske redan finns, i alla fall vad det är för stil på utbudet. :)

Jättebra hemsida faktiskt, jag blev väldigt intresserad av produkterna och korsörhängena är ju så galet snygga så klart jag är med och tävlar!

#96 - Jossan

Oj, glömde säga att jag bloggar om tävlingen: http://thjossan.blogg.se/2010/august/pssst.html

#97 - alva

Jag är jättegärna med! Det jag gillade med hemsidag var att det var lätt att hitta det man sökte, stilren och en lite lyxig känsla, toppsida helt enkelt! :D

#98 - Nadja

Jag är med och tävlar!



Anledningen till att jag gillar hemsidan är för att dom har unika, snygga smycken till ett billigt pris. Gillar även att sidan är fräsch och inte "kladdig" som vissa hemsidor brukar vara. Det är en enkel hemsida som säljer grymma smycken helt enkelt ;)

#99 - My

Hej! Jag gillade hemsidan för att designen var väldigt enkel och fin, och smyckerna var otroligt fina!



Älskar verkligen såna slags smycken! Inte speciellt dyrt heller. Grymt!

#100 - tilda

gillar verkligen klackringen och alla snygga korsörhängen!

#101 - Matilda

Jag tar chansen och är med o tävlar! :) Har aldrig varit inne på den sidan innan men -wow, vilka smycken! Det jag gillar med sidan är att smyckena känns som att dom ligger helt rätt i tiden allihop, och det gör att man blir intresserad direkt och tittar runt på ALLT! Att många av smyckena också är sådana typer som är väldigt uppmärksammade runt omkring på bloggarna gör ju att man blir ännu mer inspirerad utav allt på sidan. Eftersom sidan är så stilren och enkel får man ett väldigt seriöst intryck. Jag tänker absolut lägga till den i favoriter-listan, så jag kan titta tillbaka! :)

#102 - johanna

Jag är jätte gärna med!! Tycker att sidan har super fina saker!! Har hittat massor som jag kommer att beställa!! Sidan är still ren inte massa krusiduller och så hittar man super lätta! Står tydligt vad de är med mera!! Så tycket verkligen om den!! Ligger på minna faworiter nu!! Haha hoppas hoppas!! Håller tummarna skulle bli så glad om man kunde få nåt så slipper man köpa just dom hihi :) Fattra nog vad jag menar!! Kramizar!! <3 <3 <33333

#103 - Johanna

jag är med! :D Jag gillade enkeltheten på sidan ,den såg proffesionel ut ,och så gillade jagalla produkter, alla msycken var jätten snygga!

#104 - Elin Jonsson

Klart att jag är med! Tycker sidan är mkt stilren och lyxig, like it! =)



kram

#105 - Mattias

Är självklart med och länkar givetvis på: http://villduvinna.blogg.se/2010/august/korsorhangen.html



Jag gillar den enkla, snygga designen! Hoppas på tur!

Mattias

#106 - emilia

gud vilken härlig sida! skit snygga smycken & priser! snygg design & enkelt att hitta det man vill. DB's klackring var galet snygg! kram

#107 - Anonym

Är med och tävlar :)

Tyckte hemsidan var snyggt designad och det fanns många snygga smycken som jag skulle kunna tänka mig att äga. ;)

#108 - I S S A

Är med och tävlar.



Jag gillar såklart smyckena och att de är billiga och snygga! :)

#109 - Sandra

Jag är gärna med och tävlar! Var in på sidan och jag gillar designen, den var enkel och ren. Lätt att hitta på sidan och allt står tydligt. Verkligen jättefina smycken!

#110 - Anna

Jag gillade deras örhängen och deras priser haha!

#111 - mileycyrusbigestfan

jag vill vara med och tävla! Hoppas att få vinna för första gången jag gillade cross ett armband med ett kors på:)

#112 - Caroline

Jag tyckte om att deras sida var stilren & snygg design, väldigt lättnavigerad & lätt att hitta på!

#113 - jensvollen

Jäklit snygg hemsida med riktgt fina smycken.

Designen var enkel och fräsch och söt. Precis som alla söta kollektioner :)

Varenda smycke är i en klass för sig. unika och stilrena! Korsörhängena är ju bara FÖR snygga!!



Btw, visst är det en jäklit underbar kamera jag haffat åt mig! svin nöjd med den! och det var den sista som fanns kvar. snacka om tur man har ;D heheh



Kramaar // Jensvollen



#114 - EMMA

sv: älskade designen på smyckena och skulle gärna viöja ha allt! allt var lättmatchat och snyggt. lovely helt enkelt! gillade också att man lätt hittade det man sökte, och att det finns något för alla!



städat rummet, själv? :D

#115 - Linda Fransson

Jag följer din blogg dagligen men vinner aldrig dina tävlingar!:( Jag skulle ääälska att vinna dessa GUDOMLIGA örhängerna för de är så typiska mig! De är min stil med pricken över i:et. Om jag skulle vinna skulle jag bära dessa korsörhängen jämt! Har sett att storbloggarna har sådana här örhängen, bla Kenza och skulle så gärna vilja ha ett par själv. Skulle börja med att använda dom direkt när jag fick dom om jag vann och ha på mig dom på mig en varm sommarkväll med jordgubbar och bara njuta av livet och sista tiden av mitt sista sommarlov i livet någonsin.

#116 - Camilla

Jag gillade nog mest designerna på smyckena :P Så himla snygga >.< Gillade särskilt mycket berlockerna och skyddsänglarna :)



(Detta har inget med tävlingen och göra men älskar stilen på texten när man kommenterar här XD)

#117 - Ida

Hej! Jag har ingen blogg men jag är med ändå :)



Gillade allt med sidan, smyckena var jättefina! Ska beställa lite därifrån :D



Jag vinner aldrig, men det är bara att hålla tummarna. Ha det superbra!

#118 - marty

jättesnygg headline!!! jag är med

#119 - sara

det jag gillade med sidan allra mest var faktiskt just de örhängena. jag älskar kors:)

#120 - Fanny

Jag är med i tävlingen.



Det som slog mig direkt när jag gick in på hemsidan var hur stilrent det var. Sedan om man klickar upp bilderna på t.ex örhängen så är dom tagna i speciella vinklar och det gillade jag nog mest. Det är en enkel sida att hitta på men samtidigt en jäkla snygg sida!

#121 - Erika

jag är med och tävlar!



Vad gillade jag med hemsidan? - Mycket fina smycken i min favoritfärg, silver! Blev lycklig då jag fann mycket som jag är på jakt efter till bra priser! Örhängen , ringar... jaa, sånt jag gillar!

Har på sistonde blivit helt förälskad i fjädrar och kors så skulle verkligen bli glad om dessa örhängen fick tillfälle att göra min lilla smycke-samling sällskap! :D

kram

#122 - pia

Det var en väldigt välorganiserad sida och det var mycket enkelt att klicka sig vidare till det man önskade. Det var även tydligt, inga frågetecken dök upp. ;) väldigt stilren dessutom!

#123 - Anonym

jag är med! Jag gillade armbanden 'regnbågens alla fäger' de var hätte fina! Hoppas jag vinner, har nämligen aldrig vunnit en 'riktig' tävling ^^