EKO Princess Tävling

Kör på en härlig tävling med ekologiska dunder produkter för sommar trött hy!
i den här tävlingen lottar jag ut en Lemon&Tea Tree ansikts mjölk och en Citrus fruit ansikts vatten
båda produkterna är självklart ekologiska , själv tror jag mer på ekologiska produkter än kemikaliska så om ni också gör det tycker jag att ni ska vara med och tävla om dom här härliga produkterna

För att vara med kommenterar du: Ekolgiskt är något logiskt!
sedan är det alltid ett plus om du skriver om tävlingen i din blogg eller på din facebook

Lycka till nu
/Shoppaholly

Ekologiskt friskt och fruktigt ansiktsvatten av sammandragande trollhasselextrakt och hudvårdande essentiella oljor av bergamott, citron och ylang ylang som stärker hudens naturliga syrabalans. Detta uppfriskande ansiktsvatten sveper bort de sista resterna av makeup och drar samman porerna, och verkar lugnande och normaliserande på hud i obalans. Passar alla hudtyper, speciellt lämplig för normal/fet hy, blandhy och oren hy. Vegansk produkt.

En mild, hudvårdande rengöringsmjölk som rengör på djupet. Med sin sammansättning av ekologiska essentiella oljor av bl.a. tea tree och lugnande lavendel är denna rengöringsmjölk speciellt lämplig för acne, fet och blandhy. Vid acne rekommenderas Lemon & Tea Tree Facial Wash att användas i kombination med Essential Care´s Organic First Aid Lotion. Även lämplig till att ta bort vattenfast ögonmakeup. Doften passar både kvinnor och män. Vegansk produkt.

Du finner dessa härliga produkter och många mer på : www.ekoprincess.se

VINNAREN BLEV: http://dolphin.blogg.se/


#1 - Okana

Har du kanske ett bra tips till mig om den bästa hårborttagningsmetoden? Kommer du med det bästa tipset kan du vinna ett skönhetsgoodiebag!! Kika in, vettja!

#2 - Natalie - It's all about attitude

och btw, haha idag så lägger jag ut svaren ! :)

#3 - Safira sheikh

Grattis, du vann en länknig till din blogg som kommer att finnas där i en vecka!



h

#4 - mileycyrusbigestfan

jag är med! ps kostar det pengar att vara med??

#5 - Mischa (Michelle) Karo

sv. nej det tror jag inte att jag har gjort :P.. hur är glassen där? gudomlig?



:)

#6 - Madeleine [FOTO] ♥

Sv: Hej på dej! Jo, min dag var bra ;) Hur var din?

#7 - Natta

Ekologiskt är något logiskt!



Sv; Jodå, vill piggna till lite bara. Jag är bakis och min mamma ska gifta sig idag och jag ska vara brudtärna. Men det ska nog gå bra. Har du själv en bra dag? :)

#8 - T H E R E S E

Ekolgiskt är något logiskt!

#9 - T H E R E S E

jag har skrivit de i min blogg & även länka hit, kolla in :D

#10 - PHOTOS BY NATALIA.

Godmorgon :)

#11 - Linnea

sv: Precis! :) Är allt bra med dig idag? :)

#12 - Martina

Ekologiskt är något logiskt!

#13 - S

Ekologiskt är något logiskt!



Allt bra idag? (: Otroligt fin blogg!

#14 - Zara

Ekolgiskt är något logiskt!

#15 - Jasmine^^

Guuud jag älskar verkligen din design !!!

Är det du som har designat deen ? :D<3

Kramiish^^

#16 - anniepannii ♥

Vad kul! :) jadå, min dag har varit helt okej! :D duda?

#17 - Fotograf Sandra

Vart har du åkt?

Igår städade, tvättade och packade jag lite. Händer idag då?

Kram

#18 - Elsa Svensson

Ja allt är bra med mig :)

Vad ska du ha för dig idag då?

#19 - sarah<3

Heeej fiin blogg gjort idag ? :)

#20 - frida

Ekolgiskt är något logiskt! :D

skulle faktiskt vara superduper för min hy skulle jag kunna tro........... :D

#21 - Angelique

Ekolgiskt är något logiskt

#22 - patricia

Ekolgiskt är något logiskt!



här har jag skrivit i min blogg. http://patriciajacobs.blogg.se/2010/july/morgonpigg.html#comment

#23 - Emeli

Ekologiskt är något logiskt!

#24 - aino-maria kantola

ekologiskt är logiskt!



skrev också ett inlägg på bloggen --> http://ainomaria.blogg.se/2010/july/ekologiskt-ar-logiskt.html#comment

#25 - sanna

Ekolgiskt är något logiskt!

#26 - Millah

Ekolgiskt är något logiskt!

#27 - Cindy

Ekolgiskt är något logiskt! :]

#28 - therese

Ekologiskt är något (mycket!) lokiskt! :)

#29 - Malin

Ekologiskt är något logiskt! ;)

#30 - MYLLENBERG

Ekolgiskt är något logiskt

#31 - Mi

Ekologiskt är något logiskt

#32 - Olivet

Ekologiskt är något logiskt!



sv: mysigt:) jag ska jobba i helgen, och kanske gå ut, vem vet;)

Olivet

#33 - Anonym

Så har skrivit i min blogg och är med och tävlar också. Förresten tack för dom jätte gulliga 2 kommentarerna Jag fått av dig värmer verkligen mig att få höra nåt så snällt:)

#34 - MATHILDA ღ

Ekolgiskt är något logiskt!

#35 - care69

Ekolgiskt är något logiskt!



Har länkat:

http://care69.blogspot.com/2010/07/vinn-ekologiska-produkter.html

#36 - Amanda

Ekologiskt är något logiskt!

#37 - Sandradr

Vi har spenderat kvällen hemma hos sambons föräldrar. Nu blir det mys framför teven med glass.

Händer under morgondagen då?

Puss & Kram

#38 - Linda

Ekologiskt är något logiskt!

#39 - Elina

Ekolgiskt är något logiskt!

#40 - Nicole Sanzetth

Ekolgiskt är något logiskt!

#41 - Jenny Ö

Ekolgiskt är något logiskt!

#42 - Johanna

Ekolgiskt är något logiskt!

#43 - Lovisas extrablogg :)

ekologiskt är något logiskt ! :)

länkar på bloggen strax , kolla in så ser du :)



take a care,

kram lovisa.♥

#44 - Sara - Ensamstående mamma

Ekolgiskt är något logiskt!

#45 - Hannele - Snart 2 barnsmamma

Ekolgiskt är något logiskt!

#46 - Julia !

Ekologiskt är något logiskt!

#47 - Julia !

Länk till min blogg ! Har länkat denna tävling ! :



http://juliaholgersson.blogg.se/2010/july/jag-ar-med-och-tavlar-hos-shoppaholly-d.html#comment

#48 - felicia

sv: jaha, ajdå! nu då :)

ekologiskt är logiskt!

#49 - Amanda

ekologiskt är logiskt!

#50 - Anna G

Ekologiskt är något logiskt!

#51 - Amanda

Ekolgiskt är något logiskt!

#52 - SIEL

ekologiskt är något logiskt!

#53 - Anonym

Ekologiskt är något logiskt!

#54 - Mi de Keiser

Ekologiskt är nått logiskt

#55 - linnea

Ekologiskt är något logiskt! :)

#56 - Darksess

Ekolgiskt är något logiskt!



Jag vill vara med och tävla :)

#57 - Jenny

Ekologiskt är något logiskt! :)

Im in!

#58 - Tilly (:

Jag är med :D