Hello kitty goodie bag tävling!

Dags för en ny större tävling igen va? kommer ju ha en stor tävling varje måndag och lite småtävlingar några gånger i veckan :)
Så nu kör vi så det ryker här med en hello kitty tävling där du kan vinna en lyxig goodie bag innehållande:

Hello kitty peace&love body splash med doften hallon&Lime
Hello kitty peace&love body lotion med doften hallon&Lime
Hello kitty peace&love shower gel med doften hallon&Lime
Hello kitty peace&love lip balm med doften hallon&Lime
En supersöt hello kitty sminkspegel som är perfekt i nessesären
Ett godis rosa hello kitty nagelack

Och som toppen av allt får du med en supersöt Hello kitty nessesär att lägga allt i

REGLER:
*Kommentera bara : Jag är med
det är alltid ett plus om du skriver och länkar tävlingen i din blogg men absolut inget måste
Lycka till nu alla shoppahollys
/Shoppaholly


En lite halv krasslig bild på goodie bagen men den duger nog :)
Tävlingen är avslutad och vinnaren kommer upp imorgon!
#1 - tess

det kommer från indiska :) du skulle va sjukt söt i det socker :D

#2 - Honi

Jag är med! :)

#3 - Johanna

Ååh vad skoj =)

#4 - tess

vinner aldrig på nått men jag är med cutie :)

#5 - patricia

jag är med ;)

#6 - filippa

jag är med :)

#7 - Tessan

Fin blogg ;)

#8 - SAAHA

s: åh vad bra ! :) kanske kikar på dom nästa gång jag far till stan.

Åh jag är gärna med!! tack för du sa till mig :) ♥ kram

#9 - Sabina

sv/ Ja det har jag! Har du? Pussis.

#10 - Jenny

Jag är med:)

#11 - Kristina. ^^

Jag är med. :] Skriver ett inlägg & länkar direkt. ^_^

#12 - hannah<3

Omg älskar din blogg =D Jag är med!! jag skriver å länkar tävlingen också ;)

#13 - annahellman

Jag är med och självklart länkar jag till tävlingen också! :D vinner aldrig tävlingar så hoppas på att det är min tur denna gången:D

#14 - Louise

Jag är med! :$

Kram!

#15 - Louise

Och tack! :)

#16 - Louise

Tacktack! :D

#17 - Nora

sv: eller nej :) fick in ikonen själv ;)!

#18 - Sawsan

jag är verkligen med.

Dör för Hello Kitty.

#19 - emma

JAG ÄR MED JAG ÄR MED JAG ÄR MED !! XD

<3

#20 - ida somfan.

jag är lätt med! :)

#21 - milliz

jag är med! :D

#23 - Stina

Jag är med!

#24 - Camilla

Jag är med :D

#25 - L I N N

jag är med. :D

#26 - Ulrica

Jag är med=D

#27 - » isabella szerafia

Jag är med :)

#28 - nathalie

jag är med:)

#29 - Nelly, håller tummarna

Jag är med, Hello Kitty är ju så söt!

#30 - Jenny

Jag är med :D

#31 - S o F i a^^

Hej!

Jag vill jätte gärna vara med och tävla, har ett inlägg på min blogg:

http://wannabeastar.blogg.se/2010/july/hello-kitty-goodiebag-hos-nicole.html#comment



Kram! :)

#32 - amanda

jag är med och jag länkar dig :D

#33 - Alizia

Jag är med och jag har länkat!

#34 - Citreuc

Jag är med!

Har också länkat på bloggen min.

#35 - Kajsa

jag är med :)

#36 - josefine :)

Jag är med

#37 - Anonym

OMG! :O älskar hello kitty mest utav allt :o gaaaah :D:D:D

jag är med, ska göra ett inlägg om detta nu

#38 - Anonym

nu har jag gjort ett inlägg, http://melinajohansson.blogg.se/2010/july/hello-kitty-3.html#comment men de gick tyvärr inte o göra som en riktigt länk t tävlingen :/ men har skrivit ut adressen ialf.

#39 - Daniella

Okej, jag har några frågor innan..



1. Kostar det något att vara med?

2. Är det du som ger ut priset till vinnaren?

3. Kommer man få brev hela tiden? (Pallar inte med det då, hehe :P)

#40 - Michelle

Jag är med :D:D

#41 - molly♥

jag är med ! :D

#42 - MATHILDA ELF

Jag är med :)

#43 - Ylva

Åhh vilken underbar! jag vill jätte gärna vara med! Länkar tävlingen också! ha en fin dag kram.

#44 - Eleena

sv; Okej jag kan vara med :)

#45 - Kimmey :)

Jag är med :D

#46 - Elionore

Jag är med :)

#47 - linda

jag är gärna med:)♥

#48 - amanda-min stil i ord&bilder

Jag är med

#49 - miia

jag är med! :D

#50 - MATHILDA ღ

Jag är med=)

#51 - michelle ♥ | michellemaiga.blogg.se

Jag är med ! ;D

#52 - bianca

Jag är med och tävlar och har skrivit om tävlingen i min blogg (KILICK HERE)http://biancal.blogg.se/2010/july/tavling-1.html#comment

#53 - Fii

sv: hehe ok :P



ja ok. Jag är med ;D

#54 - emma

jag är med! :D

vilken rolig idé med denna tävlingen,

och vilken bra och underhållande blogg alltså!

hittade den på förstasidan :D go girl!

#55 - Fanny

Jag är med! :D<3

#56 - Stina - Obsessive Cuteness

Jag är med! ^^

#57 - emmie

jag är med ^^

#58 - cecilia

jag är med :D

#59 - klara

Jag är med :]

#60 - Sabina

JAG ÄR MED :D

#61 - M A L I N :)

jag är med :)

#63 - Nina

JAG ÄR MED ! :D

#65 - kerstin

Jag är med

#66 - josefine

jag är med :) och jag kan skriva om det och länka i ett senare inlägg. kram

#67 - Amanda

jag är med :))

#68 - Cornelia

Jag är med ! :D

#69 - Linnea-ungmamma & ryttare

Åh jag är med!



Min lilla dotter är helt gaaalen i hello kitty, vi var och kollade på tapeter förra vecka och hon bara skulle ha Hello kitty tapeter, men så blev det inte, så hon skulle bli toppen glad över ett hello kitty kit :)

#70 - Felicia

Jag är med :)

PUSS

#71 - J

Jag är med :D

#72 - Cindy

Jag är med :D

#73 - Radio

Åh, Jag är med :) Äääääälskar hello kitty!

#74 - Frida

Jag är med :) Puss & kram

#75 - Caroline

Jag är med :)

#76 - Anonym

JAG ÄR MED!:D

#77 - Em <3

Jag är med :D

#78 - Maja

Jag är med

#79 - Lisa

jag är med :D

#80 - E R I K A

jag är med :)

#81 - Jessika

Jag är med !! ;))

#83 - C U A D R O - linnéas lilla blogg.

Jag är gärna med (:

#84 - Adara - teckningar, foton, drömmar

Oops, namnet blev lite fel! xD

JAG ÄR MED I TÄVLINGEN! :D



har tipsat läsarna om tävlingen här:

http://adara.blogg.se/2010/july/the-twilight-saga-eclipse.html#comment



#85 - Malin

jag är med :)

#86 - anna

jag är gärna med i tävlingen:D

#87 - Marri

Jag är med:)

Har ingen blogg så kan inte länka men hoppas jag vinner ändå.

#88 - Sisi :)

jag är med :D

#89 - MaryCaroline

Jag är med! :)

#90 - Bea

Jag är med! :D

#91 - Miss Skye ♥

jag är med :-D

#92 - Felicia

Jag är med :)

#93 - Rebecka

Jag är med :) <3

#94 - Elin - Blueebarry

Jag är gärna med och tävlar :D

#95 - ronja edlund =)

Aw, söta saker =D

inte har man tur jämt, men värt ett försök.

så jag är med! =)

#96 - josse :)))

Jag är med ! :D

#97 - Nattanz

Jag är med! Och jag tänker länka oxå :)

#98 - emelie

är jätte gärna med :)¨

kramkram

#99 - Sara - Ensamstående mamma

Jag är med!

#100 - Tara Kurtsons Fotoblogg

Who jag är med!!

#101 - Johanna

Sv: Tack så mycket :) och jag är jättegärna med :)

#102 - Anonym

jag är gärna med :)

#103 - linaa

Jag är med!



SV: tack desamma du , allt bra i värmen?

#104 - Malin

Jag är gärna med. :D

#105 - Filippa Cervin

jag är med :)

#106 - jez ;* <3

jag är med ;D

#107 - Kajsa

Åh vad gulliga saker! :D Jag är gärna med.

#108 - Sooffiiaa :))

Jag är med hihi ;)

#109 - Malin

Jag är absolut med! :D

#110 - ellinore

jag är med :D

jag länkar dig på min blogg :)

#111 - B R O W N S U G A R

Jag 'är med :D

#112 - ellie

Jag är med!!!! :D

#113 - ~* Kittypop :3 ~

Jag är med! 83

#114 - Maja

Tack! ;)

Wow, vilken fin blogg du har :)



Jag är med! ;D ♥

#115 - alicia

jag är med! =)

#116 - Twiggy

Klart jag är med =) Hello kitty <3

#117 - Anonym

jag är med!!

#118 - Alexa

Kul! Jag är med :)

#119 - Hannah =^-^=

oooh klart att jag ska vara med i denhär tävlingen. jag är med. jag älskar hello kitty!!! och har börjat att samla för några månader sedan, men har gillat hello kitty läääänge!!!

kraam! hannah

#120 - Vera ^__^

Jag är jättegärna med! ^^



Älskar Hello Kitty jättemycket. (:

#121 - Anntonia

Jag är med! :)

#122 - Johanna Johansson

Jag är med ^^

#123 - jacqe

jag e med ! :D

Har länkat till tävlingen också :)



Länken till tävlingen:http://bbelfrage.blogg.se/2010/july/hello-kitty-goodie-bag.html

#124 - Emma

Jag är med :)

Har ingen blogg så kan tyvärr inte länka dig. Hoppas det inte minskar mina chanser att vinna (;

#125 - sitora

jag är med åhh jag vill värkligen vinna jag älskar hello kitty saker jag ska göra ett inlägg om tävligen

#126 - matilda

jag är med!

och jag länkar i min blogg också :)

#127 - cindy

jag är med :9

#128 - carrooo :)

jag är gärna med :)

#129 - Marie

Jag är med :D

#130 - aad

Tack sa mycket :]

Jag ar med! En lank smyger sig in pa min blogg ocksa. Kram!

#131 - Elin

Jag vill gärna vara med i den söta tävlingen :)

gillar när bloggare lägger ut små tävlingar,det är ju underbart roligt, kolla bloggen så är det ett inlägg om det :)

Kram Elin

#132 - sitora

så jag länkade din blogg ch skrev om tvävligen

#133 - Krånglig&Konstig

Är med! :)

Avslutas tävlingen nästa måndag?



http://krangligochkonstig.blogg.se/2010/july/tavling-hos-shoppaholly.html#comment

#134 - Emelie

Jag är med! :)

#135 - Linda

vilken härlig lyxig vinst. klart jag är med!

#136 - Jenny!

En Hello Kitty-älskare som jag är definitivt med! <3

#137 - Carita

Jag är med :)

#138 - Malin

jag är med! :)

#139 - Josefin

Jag är med! <3

#140 - 月姫 Tsukii ♥

Jag 'r med! ^^

#141 - märta

jag är med <3



hoppas jag vinner om jag skulle göra det skulle det vara den första gången jag vinner något på såna här tävlingar m.m



kram //märta

#142 - louice

lättfett att jag är med! :D

#143 - Mia

Jag är med.

#144 - SIEL

JAG ÄR MED! :D

#145 - sitora

hur kan jag kontakta dig

#146 - Hanna Rydén

Jag är med!

Länk till ett inlägg om din blogg:



http://enlitenhanna.blogg.se/2010/july/nicole-sjostrom-shoppaholly-sa-det-ryker-om.html



Jag älskar din blogg!

#147 - Zara

Jag är med<3

#148 - malin

Jag är MED

#149 - hodaaa

haha känner igen mig sj i din blogg, riktiga shoppa holics ! take care !!! =)

#150 - moa (:

jag är med ! :D

#151 - Lotta

Jag är med! :-)

länkar till dig!!

#152 - Emma

jag är med! :D

#153 - Cissi

Jag är med =)

#154 - Hannah

Jag är med! :)

#155 - Evelina

Jag är med :) skulle ju vara roligt om jag skulle vinna detta, eftersom att jag är en riktig "Hello Kitty freak" enligt mina vänner :) Och just dedär sakerna är så söta och skulle passa mig i sommar :D Jag länkar på min blogg :)

#156 - Evelina

Jag är med :) skulle ju vara roligt om jag skulle vinna detta, eftersom att jag är en riktig "Hello Kitty freak" enligt mina vänner :) Och just dedär sakerna är så söta och skulle passa mig i sommar :D Jag länkar på min blogg :)

#157 - Anna G

Hello kitty rules! Jag vill gärna vara med!

#158 - Malin

Jag är med!

Hello Kitty har hängt med mig bra jävla länge, innan det blev poppis så att man kunde köpa Hello Kitty saker överallt ;)

#159 - Carro

Jag vill vara med :) Älskar verkligen Hello Kitty prylar, det är verkligen såå jag, gillar söta prylar :)



Ha de bra!

#160 - dani

jag är med! skulle vara kul att vinna. då skulle man ha en anledning till att iallafall våga titta i spegeln varje dag utan att gråta, för då kan man göra sig fin med hellokitty..

#161 - Gabriella ♥

Jag är med! ;D



Hello Kittystuffs är ju bara så gulligt!

#162 - Kim♥

Jag är med :)

#163 - Jenny

Jag är med :)

#164 - Anna

Jag är med :)

#165 - D A N I E L A ღ

- jag är med :)

#166 - Johaannaahh

Jag är med!!!!<3

#167 - Jennifer♥

Jag är med =)

Och här är mitt inlägg ;

http://jjennifernilsson.blogg.se/2010/july/hello-kitty-tavling.html

#168 - Nelly

Jag är med och tävlar! :D

#169 - Emelie

jag är absolut med !:)

kram

#170 - Hanna

Jag är med :)

#171 - Jennifer

jag är med :)

#172 - emily

jag är med ! :)

btw, fin blogg :)

#173 - Jessie James

Jag är med!!!!

love hello kitty ^^

#174 - Sepideh

Jag är med ! =)

#175 - Linda

Jag är absolut med. Vem vill inte vinna söta saker med Hello Kitty på? Tihihi, jag älskar din blogg!♥



Kram, Linda!

#176 - evelina

Jag är gärna med och tävlar!



Det skulle bli en perfekt present till min 6åriga granne som fyller år snart! och hon tycker verkligen om hello kitty! haha :)

#177 - Martina

Jag är med :)

#178 - Amanda na Lanza

jag är med !! inte 100 % att man vinner men ändå kul va med o tävla om nåt så gulligt !

fin blogg förresten , kraaam.

#179 - Julia

Jag är med :)

#180 - Anna Vid

Hej!

Jag är med.

Jag har även länkat i min blogg :

http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/july/vinn-en-lyxig-goodiebag.html#comment



Hoppas på tur...

#181 - Camilla

Jag är med :)

#182 - R O R A . S E

Jag är med!

#183 - Elin

Jag är med :D

#184 - fashionfairy

Jag är självklart med :)

#185 - Pernilla

Jag är lätt med!



Har länkat :)



#186 - janine

Jag är med ! :)

#187 - sara

jag är med :) :)

#188 - Elina

Sv: tack! Du har också en väldigt fin blogg :)

Jag är självklart med och tävlar, riktigt söt goodie bag!



Har har även länkat på min blogg :)

Länken --> http://elinahellstrom.webblogg.se/2010/july/jag-tavlar.html



Hoppas på tur :)

#189 - Malin



Är gärna med och tävlar och självklart har jag länkat på min blogg.



LÄNK:

http://malladelicious.blogg.se/?tmp=06010947



Kramar

Mallanbrallan :)

#190 - Felicia de keiser

Jag är med och jag länkar din blogg den är super ;) <3

#191 - Vendela

Jag är med! :D

#192 - Vendela

Jag länkar även från min blogg<3

#194 - Safa

jag är med :) !

#195 - emma

jag är med :)

#196 - idaa

Jag är jättegärna med, kul! :D

#197 - ida

LÄNKADE DIG OCKSÅ :)

#198 - Elsa

Hello!



jag är med i tävlingen

#199 - frida

Jag är med !:)

#200 - Elin Thor

Jag är med :D

#201 - efi ioannidou

Jag är med! hoppas hoppas.....

förresten du har den freschaste blogg jag har läst! pussar Efi

#202 - Michela

Jag är med!! :D

#203 - Hanna

Jag är jättegärna med! Kram.

#204 - flisan

jag är med ^^

#205 - Diana

Haha, klart man är med ;)

Älskar ju Hello Kitty & sjukt söta saker!

#206 - josefine

jag är med:)

#207 - Jessica

Jag är gärna med :D

#208 - peeysan

jag är med

#209 - sandra

jag är med :)

#210 - amelie

jag är med! :D

#211 - eeah

JAG ÄR MEED!

hello kitty <3

#212 - Rebecka

Jag är med!

#213 - amelia

Jag e med! :)

#214 - Molly

jag är med :p

#215 - felicia cohen

jaag är med ! :d

#216 - Simone

Jag är med! :)

#217 - Linnea

Jag är med ! :)

#218 - tttiina.blogg.se

jag är med;)

#219 - Maria

jag är med! :)

#220 - linnea

Jag är jättegärna med :D!

#221 - Lena

Jag är med!

#222 - Johanna The Dreamer

(sv) ja!



Jag är med!!!!



Kram

#223 - therese

jag är med! =)

#224 - Hanna

Jag är med! :)

#225 - Awoi

Det är inte försent va?! isåfall är jag med :)

#226 - helena

jag är med

#227 - Matilda

Jag är med :)

#228 - Maria

Jag är med. :D

#229 - m o l l i e - fotoblogg.

Jag är med :)

#230 - naada

Jag är med ! :))

#231 - Eriicaaa.

jag är med! :D

#233 - Louise

Jag är med!



Har även länkat till min blogg.

#234 - Emelie - EmeliesPlace

Jag provar lyckan! I'm in! ;P

#235 - Nathasja

Jag är med!

#236 - Bea

Jag är med =)

#237 - ebba

jag är med! :D

#238 - Linh

Jag är med;*

#239 - sarah

jag är absolut med :D

#240 - Sandra

Jag är med<3

#241 - helena

jag är gärna med! :D

kram Helena

#242 - Ellis

Jag är med! =)

Ska blogga om det också + vore en perfekt present till min syster som älskar Hello Kitty! =)

#243 - natalia

Jag är med!

#244 - felicia

jag är med :D

#245 - SIEL

jag är med!! :)

#246 - diana

Jag vill gärna vinna ;)

#247 - Pia

Jag är med.



Pia

[email protected]

#248 - jessi

Jag är med och tävlar :) Har också skrivit om tävlingen i bloggen och länkat till tävlingen :)



KRAM

#249 - Line

Hej jag vill jätte gärna vara med :D

#250 - Maria Ö

Jag är också med :)

#251 - Emilia

Jag är med :)

#252 - mamma te 2 tuffingar

vi e med.. jag och sönerna vill vinna denna till söta emelie som fyller 10 år snart och e hel galen i hello kitty



http://darkbarbieinx.webblogg.se/2010/july/vinn-hos-shoppaholly-12-juli.html

#253 - syren

Jag är med! En liten tös skulle bli lycklig om hon vinner detta:)

#254 - kawaii :3

jag är med!c:

jag kanske länkar i min blogg 8D

<3

#255 - n e t t e - h an s s o n

Jag är med 8D

ska isf ge det till min lillasyster som älskar hello kitty! :D hon hade uppskattat det mkt.

#256 - Lie

Jag är med! :D



länken till mitt inlägg

jag länkade dig

:

http://lieperssonn.blogg.se/2010/july/ar-med-och-tavlar.html#comment

#257 - axelina

wow, älskar hello kitty så jag är med! :D:D

#258 - Jonna

jag är definitivt med! :D

#259 - mikaela

åh! jag är med!

jag verklgien älskar hellokitty, så himla söt! och hallon luktar ju som himlen hehe :)

#260 - J o H a N N a

ohh jag vill verkligen vara med :)

jag har nämligen börjat samla på rosa hello kitty saker till mitt nya badrum till min nya lägenhet som jag snart flyttar till.. så den här vinsten skulle vara bättre än bäst :) spec. då jag är en fattig student som inte har råd med så fina saker som man kan vinna :)

#261 - evamar

Åh, jag är gärna med!

#262 - Malin

Jag är nu med i tävlingen!



En motivering om varför jag vill vinna har jag också skrivit! :D



länken: http://midne.blogg.se/2010/july/ar-med-i-en-tavling-om-hellokitty-goodie-bag.html

#263 - Cassandra Olsson

Jag är med:)

#264 - Jennyfer

JAG VILL VARA MED ! < 3

#265 - Millah

Jag är absolut med =)



Kramar

#266 - Olivia

JAG ÄR MED ;DDD

#267 - Marit Green

Jag är med :D

#268 - Melina

jag är med :D

#269 - elina

Jag är med :D

#271 - Linda Persson

Jag är med :)



#272 - Kristin

Jag är med!

#273 - Elin J

Jag är med! =)

#274 - carro

jag är med



länken http://missblackangel.blogg.se/2010/july/tavlar-1.html



men jag vinner aldrig något så hoppas på tur nu =)

#275 - Ulrika

Åh, denna vinst skulle verkligen förgylla min 7-åriga dotters liv (och mitt med ;-))

Vänliga hälsningar

Ulrika

#276 - Caroline

Jag är med!

Åh, verkligen ett så sött set!

#277 - malin

Jag är med



#278 - Suzi

Åh Hello Kitty :) <3

Självklart är jag med :)

#279 - Martina

hejhej! Jag är med :) ♥

#280 - Erika(jyringen)

jag är med

#281 - Caroline

Klart man vill vara med och tävla! :D

#282 - Sandra

Jag deltar gärna! =)

#283 - Jeanette o lilla Rick

Jag är med!!

#284 - Simone Hanna

Hej,jag ställer mig i kön och tävlar jätte gärna.

Jag har länkat

http://smulansbakblogg.blogspot.com/2010/07/hello-kitty-tavling.html

#285 - Amanda

jag är med :D

#286 - Kajsa

Jag är med!

#287 - Emeli

Jag är med :)

Självklart vill jag tävla om den här Godiebagen med söta Hello Kitty.

#288 - Lotta

Jag är med! Hoppas på tur!!! =)

#289 - Caroline Andersson

Jag är självklart med och tävlar & hoppas på vinst!



[email protected]

#290 - Erika

Jag vill vinna

#291 - Linda

Jag är MED :D

#292 - Anna Röd

Jag är med :D!!! Wiiihii

#293 - ★ MansonDust - mamma till Star, Ninja & Seven ★

Jag är med !

#294 - mathilda

skit att jag missade denna med nån timme... kanske minuter... har en hello kitty tokig son här hemma :)