Nivea Tävling

Niveas produkter är bara så shoppaholly , just nu lottar jag ut två kitt med ur deras kollektion Angelstar!
kittet innehåller Angelstar deo , Angelstar Duschcreme och Angelstar body lotion
För att tävla kommenterar du: jag är med
det är alltid ett plus att skriva om tävlingen i sin blogg men inget måste
/Shoppaholly

NIVEA ANGELSTAR DEODORANT ger dig ett effektivt och långvarigt skydd. Du kan känna dig säker oavsett vad du gör: på festen, shoppingturen eller i skolan. Du drar till dig uppmärksamhet och får en riktig ”wow-känsla”!

  • Antiperspirant med ett effektivt skydd i 24 timmar.
  • 0 % alkohol.
  • Dermatologiskt godkänd.

Den oemotståndliga doften av hallon ger dig en känsla av fräschhet medan den cremiga formulan tar hand om din hud och gör den silkeslen. Du får en känsla av välbefinnande, oavsett vad du gör. Du drar till dig uppmärksamhet och får en riktig ”wow-känsla”!

  • Hudvänlig pH-balans.
  • Dermatologiskt godkänd.

NIVEA Angelstar Body Lotion ger din hud en känsla av mjukhet och ett jämnt utseende hela dagen. Den unika formulan innehåller mikrofina pulverpartiklar som anpassas till de behoven på huden.

Resultatet: Feta/Oljiga zoner som t ex dekolletage och rygg mattas ned medan torra zoner återfuktas intensivt samtidigt som huden får en oemotståndlig doft av hallon.

Få den där ”wow-känslan”!

Absorberas snabbt.

Dermatologiskt godkänd.

Tävlingen Avslutas Onsdag 14 Juli
ps. besök gärna deras hemmsida www.nivea.se
#1 - E M M A

Sv:Tack!

Det är toppen med mig, sjd?:]

#2 - Elina

Jag är med! ♥

#3 - nayomi

I´m in ;)

#4 - jossan

jag är med! :)

#5 - R E B E C C A

Nice blogg! ;) Jag är med!



Checka in mitt senatste inlägg när jag åker WaterSki!



Kram

#6 - PARRE

sv:tack,

jadå! :D

va gör du då? :)

#7 - nikysha

de ar fint med mig, sjalv da? du som gillar o shoppa..borde ju aka ner till los angeles har och shoppa .. gor ju inte att jamfora med sverige ens :)

#8 - alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi ingen fara ;)



ååh jag vill vara med i nästa tävling :P får ja de?

#9 - jenniifer - photography

sv. tack! jo har tagit alla bilder i min blogg, om de inte står annat :)

#10 - Malin

Jag är med. :)

#11 - Helin är bäst

Jag är med

;) :) :P =) :D ;D ;P

#12 - Neda

Jag är gärna med i tävlingen :)

sv; jordå allt är bara bra du sj ?

#13 - Rebecka

Jag är med.

#14 - AD PHOTOS - amandadovling

Hellue! :}



Vad tycker du om det du ser på min blogg just nu?

Jag bjuder på mina egna foton och skriver om min väg till att bli fotograf. Även fast den är lång, så tar jag den!



KRAM

#15 - Carolin Rosman

http://carolinrosman.blogg.se/?tmp=07170345



Såklart man är med :D

#16 - Linnea

SV: Tack söt :D !<3

#17 - Isabella

Jag är med! ;D;D



#18 - Looose again

Jag är med :D

#19 - Elina

jag är med :)

#20 - Jezzi

sv: Tackar! ;D

Ja det är bara fint! Hur är det med dig själv? ;)

#21 - alexandra

jag är med!:)

#22 - Hanna

Jag är med! :D

#23 - Anna

Sv,

Tackar!(:



Haft en bra dag?

#24 - emma

jag är med! :)

#25 - MaryCaroline

Jag är med :)

#26 - Julia

Jag är med! skriver om tävlingen på min blogg. :)

#27 - nathalie basurto

tack =) du har me en härlig blogg ;)



JAG ÄR MED

#28 - cindy

jag är med :)

#29 - evelina

Jag är med!

Dock har jag ingen blogg... men hoppas på tur ändå! :)

#30 - Maria

Jag är med, har även skrivit ett inlägg om tävlingen!

http://hallonmia.blogg.se/2010/july/tavling-hos-shoppaholly.html#comment



//Maria

#31 - Sara - Mamma till Nova

Haft en bra dag? =D

#32 - Felizia

Jag är med och tävlar :) fan vad nice om man skulle vinna, nivea har jättebra produkter :)

#33 - emelie

Jag är med! :)

#34 - amanda

Jag är gärna med och tävlar! Jag har inga pengar för tillfället och lockas hela tiden till att köpa produktserien Angelstar, för vem vill inte lukta gott OCH vara fräsch samtidigt liksom? ;) Jag håller tummarna för att just jag vinner, eftersom jag skulle bli otroligt lycklig av att vinna någonting sommarfräscht :)

kram amanda

#35 - Amanda

SV; Tack så mkt :)

allt är bra här :) sj då?

//Amanda

#36 - Natalie

fin blogg :D

#37 - Natalie

jag är med :)

#38 - Ronja♥

jag är med :) ♥

#39 - sara

Äsch, bara ett tips ju! Svårt att se annars för en som är så nyfiken som jag ^^

#40 - Anneli

Jag är med :)

#41 - m o l l i e - fotoblogg.

jag är med =)

#42 - minnasuominen *

JAG ÄR MED!

#43 - sassa (saga)

jag är med <3

skön blogg ;)

//Happy Fox

#44 - SIEL

haha thank you dear!



JAG ÄR MED! :D

#45 - Louisa

jag är med

#46 - lina

jag är med :D

#47 - therese

jag är med!

#48 - jossan

jag är med:)

#49 - Anonym

jag är med:)

#50 - E M M A

är med ! :D

#51 - L I N N

DITT STÖRSTA FAN ÄR MED OCH TÄVLAR :d

JAAAAAAAAG :d

+ jag länkar tävlingen :D



puss på bästa shoppaholly

#52 - Linda

JAG ÄR MED!

#53 - MATHILDA ღ

Åh det skulle vara trevligt att vinna, så i'm in :)

#54 - Darksess

Jag är med! Fin blogg du har. Hur gör du för att få tag på produkter till tävlingen?

#55 - felicia

jag är med! (:

#56 - Ingrid

Jag är med :)

#57 - sara

jag är med :dd

#58 - Ulrika

Jag skulle gärna vinna och skulle nog ge bort något av sakerna i en liten minipresent till en vän =)

#59 - Kajsa Bjäräng

jag är med ! :)

#60 - sepideh

jag är med !

#61 - Emma

Jag är med:D

#62 - Anonym

Jag är med! :)

#63 - Hannah

Jag är med!

#64 - Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥

Hehe, okej jag är med då :D

#65 - s-nellie

sv: ja men jag är inte intreserad ;)

#66 - elin

Jag är med:D



kraam elin<3

#67 - Malin

jag är med! :D

#68 - Madelen

jag är med! :D

#69 - Nicolina:)

Åh, jag är med :)

Och jag har skrivit om det i min blogg :D

#70 - Frida

Jag är med, :D men har ingen blogg :/

#71 - Kajsa

Jag är gärna med! min första bloggtävling faktiskt :)



checka in min blogg så har vi en länkning där snart :)

#72 - sa

jag är med :D

#73 - D A N I E L A ♥

jag är med:)

#74 - Jenny

Jag är med :)



P.S Du har jätte fin blogg :)

#75 - Satanja

jag är med och skriver ett inlägg om tävlingen nu :)

#76 - Simone

jag är med :)

#77 - amanda

jag är med!

#78 - Li

jag är med ! :D

#79 - Sharon

jaag är med :D

#80 - Heyli

jag är med

#81 - towe

jag är helt klart med :D <3

#82 - Malin

Jag vill vara med!!!!

#83 - Super mammans liv på Solsidan.

Jag är med :)

#84 - n e t t e - h an s s o n

Jag är med!:D

fin blogg :)

#85 - Amanda :)

jag är med :D

#86 - josefine

Jag är med! bra blogg:)

#87 - Sandra

Jag är med :)

#88 - c

ohh hell yeah babyy jag är med :)

#89 - Nilla Tilde Axelsson

jag är med! :)

#90 - tamara

hejsan, jag vill jättee gärna vara med och tävla om niveas produkter !

ps. grymt bra klädsmak och blogg

#91 - angel

Jättefin blogg du har.

såklart jag är med och tävlar

Älskar niveas produkter :)

#92 - Emma

Jag är definitivt med =) Kan behöva lite produkter som luktar gott och tar hand om huden =)

#93 - Alice V

jag är med

#94 - Hanna

jag är med! :D

#95 - johannapanna

count me in! :D

#96 - Katie

Jag är med (:

#97 - Jonna

Jag är med! :)

#98 - mikaela

jag är med!

#99 - Jenny - tankar, foton & musik

Jag är med! :D <3

#100 - Jennsan

Jag är med :)

#101 - J o H a N N a

jag är med :)

#102 - evamar

Jag är med :)

#103 - evamar

Jag är med

#104 - sofka♥

Jag är med !

#105 - johanna

Jag är med ♥



fin blogg :D

#106 - Maja

jag är med.

#107 - Simone

Jag är med! :)

#108 - jojo

jag är med

#109 - Josse

Jag är med :D

#110 - emelie

jag är med med med med! <3

#111 - Emmy

Jag är med :)

#112 - jacqe

jag e med :D

#113 - Sandra

Jag är självklart med! :)

#114 - Carro

Jag är med :D

#115 - emma

JAG ÄR MED SÅKLART !

#116 - ellie

Jag är med!:D:D

#117 - ellie

Jag är med!:D:D

#118 - Anonym

du har riktigt fin blogg :D

#119 - sandra

jag är med :)

#120 - victoria

jag ör med

#121 - hanna

Jag är bara SÅÅÅÅÅ med ;D



Kraam HannuuTTT :D

#122 - hanna

Hah jag skriver igen bara för att få större chans att vinna (a).

JAG ÄR MED :D.



Om jag vinner ska jag ge bort två stycken till min kompis som kommer hem om 2 veckor från sin långa semsester. Saknar henne så mkt så hon ska få något extra, även om jag har laddat med presenter till henne så vill jag att hon ska ha ngt extra. Dt ör anledningen till att jag vill vinna.

Jag la ut en sån ''reklam'' för tävlingen på min blogg.

#123 - Drilona

jag är med hoppas verkligen jag vinner ska ge ut en till min nära vän som bor i kosovo

#124 - Steffi

Jag är med! :)

#125 - Kimmey :)

Jag är med ^^,

#126 - Elin

Jag är med :)

#127 - nathy<3

jag e med ,fin blogg nu har jag faktist börjat blogga hihi

#128 - Lillan

Jag är med!



Hmm...om jag inte är för gammal förstås... ;-)

#129 - Emelie

Jag är med :)

#130 - Sepideh

Jag är med !

#131 - alice

Jag är väldigt gärna med och tävlar! :] <3

Kram

#132 - sheila

jag är med! :)

#133 - Millah

Jag är med =)

#134 - Marie

Jag är med :D

#135 - Zara

Jag är med!

#136 - Marri

Jag är med:)

#137 - C-L-A-R-A

Jag är med! :)

#138 - Erika

me me me är med å tävlar!!

#139 - Marit Green

Jag är med ;)

#140 - Carita

jag är med

#141 - Hanna Rydén

Jag är med! :)

#142 - Melina

jag är med

#143 - Kristin

Jag är med!

#144 - Caroline

Jag är med! :)

#145 - Fanny

Ååh, klart jag är med! Älskar Niveas produkter :D Skriver ett inlägg på bloggen om tävlingen också!

#146 - Elvira

Jag är med!

#147 - my

jag är med :D

#148 - Martina

hejhej! Jag är med :)

#149 - Malin

Jag är med ;D

#150 - FILIPPA

Läser din blogg dagligen så de är klart man ska vara med!<3

Så jag är med!<3