Vinn brasiliansk vaxning!

Känner mig så glad idag!
kan det vara för att jag precis håller på och tonar håret? ja det kan nog vara det faktiskt bort med den sommablekta blonda färgen och till röd/brunt känns riktigt rätt!
Men för att bevisa att sommaren fortfarande lever lite så kör jag på en tävling om en brasiliansk vaxning
kommentera bara att du är med och tävlar!
/Shoppaholly


kommentera bara : Jag är med
det är alltid ett plus att skriva om tävlingen i sin blogg eller på sin facbook
och sedan skicka länken till mig , men inget måste
#1 - Hanna

Sv; jag packar



/Hannii

#2 - Therese

sv: amen. du är smal och .. i'm not :(

Så tycker inte om tajt på över kroppen så speciellt mkt :P kramss.



PS: nice shopping faktiskt :D

#3 - elin

SV: okej;)

hm den är väl bra;)

brukar inte vaxa mig så,jag vet inte vad jag ska skriva:P Jag har aldrig haft hår på bena o armar:O jätte skumt men ändå bra:D



kraam elin<3

#4 - Anonym

okeej, nja inte jätte, sj?:)

#5 - emma :)

hejsan, jätte fin blogg!

var med o tävla om veckans blogg,

http://www.eemmafforsell.blogg.se/ :D

#6 - Amanda

Sv: Toppen! (:

#7 - lina

sv: vad shoppade du då? :)

min dag har varit bra, tråkigt att det regnar bara :/ själv? :)

#8 - josefine

sv; har lagt till dig också :)

#9 - Corinne Sandberg

Jag är med! :)

#10 - Anna

nu kan du titta in på min blogg på soffan och hyllan:) har lagt in bilderna

#11 - Ellen

sv: har lagt till dej nu ! (:



Kramar från mej! :)

#12 - Nathalie

jag har haft en helt okej dag:D har inte hänt så mycket..själv?

#13 - » j є и и ı ƒ є я

jag är med =)

#14 - Sofiaa

SV: VAAAAA???? Men åh vad jag är avensjuk :( Hur var det då? :D

#15 - A:L

okej <3

den va superfin<3

kollar in hennes blogg :D

#16 - ebba :)

okej , jadå den har varit bra m.m dock lite trött på vädret, vill ha solsken och inte en massa regn ;(

du då? :)

#17 - Sanna

Fin blogg :)

#18 - jasmingz.blogg.se

Puhh, jag tror nog jag skippar den tävlingen haha1

#19 - Zara

Jag är med :DD

#20 - MYMiC

Hhoho, jag är med :D

#21 - william

gud vad ont med vaxningXD



SV; visst var skorna grymma;)

måste be om en till tjänst:3

kan du rösta på mig hos Fiona:DDD

http://lovefiona.blogg.se/2010/july/dagens-blogg-nominerade.html#comment

#22 - Ebba

sv: shite du hade tur med byxorna jag kommer alltid på rea men hittar alltid det som inte är på rea (a) ;D

#23 - m'

sv; hihih yes :) men vädret är hemskt ju :O sj?

#24 - alexandra - AALEXANDRAT.SE

jag är med,haha ;)



sv; skriv en till kommentar där din mail-adress är med så kan jag ställa frågor mm via mailen.

kram

#25 - Moa

Jag är med!<3



Vill du ha gratis godis??

http://www.gratisgodis.se/?r=315544

#26 - m

sv; hehe ah =)

#27 - emelie

sv:jag vet ^^

#28 - linda

ja de kan vi göra :-)



mvh linda

#29 - Alexandra Neudatjina

Jag vill vara med :D:D!!

#30 - Ebba

sv: okej då vet jag ;D

idag händer inget (:

händer ikväll för dig då (:

#31 - hanna

vad gör dudå?=)

#32 - staaajny

Sv: Ja, det var väl det jag trodde ^^)!

Okej Jag är med :), skickar länk snart :)!



//s

#33 - jennie

jag vill gärna vara med! :)

rolig tävling! :)

#34 - Amiee Whitney

sv. Åh idag har varit så ansträngande, jag har haft en annan kör lektion och sedan arbeta, känner jag mig gammal haha. Du?

#35 - FOTOGRAF Anton

ja :D

#36 - Lizette

SV: haha awesome tävling xD såntdär är väl ganska dyrt har jag för mig..

#37 - elina

haha ja håller stenhårt!

jag är med(:.<3

#38 - Marika

Sv: Ne tyvärr.. Men våran är inte alls pjåkig med tanke på att den helrenoverades och gjpordes modern förra året:)

#39 - linda

jag är med!!

Gud vad trevlig du är!

#40 - Elin

Svar: Ja, precis!

#41 - Anonym

jag är med!

#42 - sammy

SV: hej, tackför svaret!

ska lätt inhandla parfymen , den luktar så underbart!

lustig att jag har lyckats missa den varje gång jag har varit där inne! :P



#43 - fridaa

Jag är med !! :D



sv: Det är lugnt! Okej vad skönt. Jo, det är helt okej med mig, bara lite segt..Kram!

#44 - S' - Be Real ♥

sv; jobbat baraa..

#45 - Beatrice Jakobsson [foto]

sv: jo :D!

#46 - emelie larsson

Så nu har jag svarat på frågestunden tack för att du kommenterade :)

jag är med

kramkram

#47 - sandra

jag är med :D

#48 - [Foto & Vardag]

men AJ =/ jag är med :)

#49 - jennyhammarström - mitt liv som mamma

Men gör inte det ruskigt ont ? :P haha

#50 - MYMiC

hihi har redan joinat, sötir ^^



Ha en superhärlig kväll!

Kram!

#51 - josefine

okej, nice :)

#52 - Ellen

sv: Jag tror inte jag behöver jag är ju trots allt 11

Mamma skulle bara vad håller du på med du kan ju vänta tills du ens fyllt 12 lr 13 :D ;)

fast det är ju ett super pris 8D



Kramisar!(8

#53 - rosanna

Svar: tack :)

#54 - marren

Lycka till ;)

#55 - johanna

sv; jodå :) fin dag här ;) sj?

#56 - johanna

sv: Allt är bra med mej, och jag är med i tävlingen:). <3333

#57 - SANDRA

Tihihih, Jag är med ;)

#58 - Alexaandra!

Jag är med! :)

#59 - KASSANDRA S

sv: fan vad nice,jag är med! :)

#60 - ERICAPERZZON

Jag är med:)



svar: ska hålla i slantarna till jag får lön nu och bara köpa det nödvändigaste men sen kanske;P



/E

#61 - Rebecka

sv: jag håller med, jag spelar i ett damlag och jag är bara liten flicka, haha. jo men det är typ så. så dom är ganska bra dom i mitt lag, fast det är nästan roligare att spela med killar tycker jag (a)



jag har haft en bra dag, har du?

#62 - Lova

sv: jaha ! :D det ska jag nog göra imorgon..

#63 - Linda

Jag är med! :)

#64 - Felicia

Sv: Desamma ;)

#65 - Tigerhonan

Jag är gärna med :)

#66 - Lea

Haha jag vet inte om jag vågar på mig brasiliansk vaxning, låter farligt haha.<3

Älskar din blogg!

#67 - johanna

http://johannastrandh.blogg.se/2010/july/ar-med-i-en-tavling.html

här är en länk har skrivit om de på bloggen:).

#68 - maddi

hej, skulle vara super gullit om du röstade 5stjärnor till min sko på nelly.com.

klicka bara på den här länken så kommer du direkt till mitt bidrag.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=RNCgx71j4eQAxOFU04QZXFm3W8tcFpmV1o2oipLbJaa8odRmUgBs#shoeGallery



ni som har blogg, kommer jag länka i något inlägg. bara ni kommenterar er blogg efter ni har röstat!



tack i förhand! <3

#69 - irma och selma

haha. du gillar verkligen att shoppa! _:D

Need youre help, kan du kommentera ditt svar om vilken header är finast? kramar. :)

// tvillinarnas värld

#70 - fia

svar; ja min kväll är bara bra :) hur är din?

#71 - nadja mizo

så nu är kvällens blogg avslutad kolla in vem som vann kramkram

#72 - sejla ahmetovic!

sv:hejhej! :D

jodå en fin dag har jag allt haft, hur har din dag varit? :D

#73 - Nathalie

Jag är med och tävlar! Kram

#74 - jennifer

ja är med ;D<3

#75 - ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG

Jag tänkte tipsa om din tävling i min tävlingstipsarblogg, men när tänker du avsluta den?

#76 - Cassandra (:

Jag sitter vid datorn jag tänkte blogga när jag tog laptoppen i famnen märkte jag att jag hade fått mycket kommentarer så då ändrade jag mig och ville svara på dom istället (: Sj ?

#77 - staaajny

Sv: Okej, tack då vet jag! När jag får fler läsare (hoppas jag vinner veckans blogg hos dig) så ska jag nog ha en sån tävling :D!



//s

#78 - Cicce

är de nt såna där vaxningar som gör så fruktansvärt ont ? :o haha, måste bara fråga ! xD

#79 - Louise o Emma

jag är med! :D

#80 - sally

jag är med =D

#82 - ELINA

Ok :)

Har träffat några av mina syskon :)

#83 - emelie

sv ; ja vi kan följa varann på bloglovin :)



jättefin blogg o väldigt fiffig header ;)

#84 - mina - it's my time to shine!

SVAR; så lite så :)

#85 - amanda'

sv: tack detsamma :)

#86 - cecilia

SV:

joo, de är skönt att vara lite bättre :)

#87 - Linda

jag är med!!

#88 - Nadjma

sv: okej :)

tack detsamma! :D

#89 - Malin

Sv: Jadå! Själv?

#90 - elin

sv; jag kom precis hem har varit i stan :D själv?

#91 - J o H a N N a

jag är helt klart med :) hatar nämligen kroppshår haha... äckligt jue :S så det här skulle va en perfekt vinst för mej :)

#92 - Anonym

härligt:) jo det är bara bra med mig med:)

#93 - Nelly

Jag är med och tävlar! :D

#94 - Linda

Jag är lätt med! :)

#95 - Dessan - mitt liv tillsammans med en 27 år äldre man.

Jag vill vara med och tävla! :D

#96 - Eva

Hejsan bäbis!

Jag vill inte vara med! Så du vet bara:D

#97 - Josefine

låter grerat att höra de :D



jag är med!!

#98 - johanna

jag är med!

#99 - aww

de e bra hätr med :)

#100 - En modells liv (TÄVLING PÅGÅR! VINN EN RESA FÖR 2 TILL LONDON!)

Hej! :)



Vill du åka till London? Jag har en tävling på min blogg nu om du är sugen? =)

#101 - MEvie♥

haft en jätte bra dag, själv?=)

#102 - Amanda

jag är med! :)

#103 - c

sv: tack för ditt svar !

#104 - LINDA

SV: Varit sjuk så jag har suttit hemma och jobbat lite idag :) Hur är det med dig?

#105 - Elin :)

vilken fin blogg du har! :)

#106 - evelina

sv; aha, vart de nått fint då? (:

du kan köpa min? :D

#107 - Lotta

va kul älskar att shoppa :):)

och jaa jag har haft en helt häärlig dag, och det verkar du med ha haft :D:D

#108 - Tove ♥

sv - jag har haft en fin dag tack, du själv? :)

#109 - Claudia

haha jag testar min lycka här då :P jag är med! :P

#110 - P A T R I C I A

jo men inte min smak direkt ;)

#111 - Anonym

Jag är med :D

#112 - matilda

Sv: nej det har jag inte bett dem göra, du sa inget om det, att man behövde det. :/ ....

#113 - Anonym

sv: okej :)

tack så mycket <3

du?

kan du hjälpa mig med min header?

puss

#114 - // M O A //

tack dsm :)

#115 - Vickan

jag e me :)

#116 - johanna

sv: verkligen!



de vill ja jätte gärna, så ja tänkte lika gärna skriva de igen

" jag är med " :)

#117 - Mischa (Michelle) Karo

sv. bilderna? från tidningen EGG MAGAZINE :) det är en japansk tidning med härligt mode för ungdomar :)

#118 - nicklas andersson

tänkte att jag skulle bli vacker utan hår i röven, jag MÅSTE vinna!!

#119 - Caroline Viklund

i'm in! :)

#120 - A.C

Hej:)



Nu är jag hemma.. sweet home..va trött efter två timmars tåg resa:(

skit mkt folk här i hbg pga dt e festival här..fyfan!~~ folk går som galningar...:S asch~~



nattinatti på dig, hoppas dt blir fint väder imorgon:p

#121 - Therese R

Jag är med

#122 - MissCM

sv: jodå, själv? :}

#123 - j

sv; ibland när jag äter känns de som jag sväljer kulan, men det är inte så farligt, jag har däremot kompisar som har tyck att de känns som dom sväljer hela tungan i början. haha!

#124 - Ester-Lee

När man är som sjukast bryr man sig inte om något annat än att gå ner i vikt. Jag minns själv hur det var för mig. Jag sket i allt. Mitt liv gick ut på att upptäcka nya dieter och gå ner ännu mer i vikt... Hemskt är bara förnamnet

#125 - nicole

Jag är med :)

#126 - Anonym

Kärlek på hög nivå



http://peennys.blogg.se/2010/july/my-love.html

#127 - Nina

sv: ska lägga in lite bilder i datorn, blogga o så. sen ska jag faktiskt lägga mig :p



vad händer imorrn? :)

#128 - Caroline

jag är med :)

#129 - alice

fina grejer du köpte!



sv; låter kul :) allt bra? kram

#130 - Kimseluttan

Jösses, ska man utföra en sån vaxning själv? Det vet jag inte om jag skulle klara..:P

#131 - ellie<3

Jag har nyy design så de skulle va kul om du titta in på min blogg o kommenterade o läste lite om du har lust:)

take care , kram/ellie<3

#132 - matilda

SV: tack så jättemycket! :)

#133 - elina

godnatt

#134 - bella ♥

hej :) tänkte bara fråga en sak, gillar du att shoppa? det gör jag :)

#135 - malin

jag är med! :)

#136 - Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Jag vill vinna så jag är med

hoppas på detta

kramar

#137 - marion

jag är med! :D

#138 - helena

jag är gärna med :)

har länkat: http://hellavixx.devote.se/blogs/5454307/brasiliansk-vaxning.htm



kram Helena :)

#139 - frida

jag är med :D

#140 - Niva

jag är med!!!

#141 - Filippa

Jag är absolut med :D

Fan vad fett!

#142 - FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

NU sitter jag på jobbet , tio i sju på morgonen, ush. Själv då :)?

#143 - michaela

Jag är med, haha

#144 - Bea

jag är med, man kan ju alltid prova ;)

#145 - Elin Jonsson

Jag är med !

#146 - jenn

Jag är självklart med! Men det gick inte att kopiera billden, kan du inte skicka den till mig så jag kan länka på min blogg! Kram

#147 - jenn

Nu gick det att länka ! Så här är den : http://barbados.blogg.se/2010/july/vinn-brasiliansk-vaxning.html

#148 - Ida

Hahahha det gör väl ont? men varför inte , jag är med ;)

#149 - ellan

Jag är med :)

#150 - Lucy

Jag är med! :)

#151 - Linda

Jag är med :)

#152 - m'

sv; nu gör jag inget speciellt xD men ska till stallet om en h, och rida :) sj?

#153 - Anonym

jag är med

#154 - Jenny^^

JAG ÄR MED =)



KOM GÄRNA IN TILL MIG OCH GISSA NÄR MIN HUND SKA VALPA =)

#155 - Emmababyyyyy

sv: JAG ÄR MED :D

#156 - Ylva

Jag är med! :D

#157 - F E L I C I A *

jag är med :D

#158 - Erika

Jag är med. Länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

#159 - Diana

Jag vill gärna vara med! Ska nog allt testa att bli len som en baby haha ;D

#160 - AMANDA FALK

Jag är med och tävlar!! Men ooooh aaaaj, ska man göra det där på sig själv? Kommer jag klara av det om jag vinner? :O hahaha, är det inte mindre smärtsamt när någon annan gör på sallong.. nåja!

Ha en toppen bra start på fredagen!

#161 - Cassandra Olsson

Jag är med!:)

#162 - Diana

Jag har länkat till din tävling också :]

http://rosaflugsvamp.blogg.se/2010/july/rakatvaxatdjungel.html

#163 - Micaela

Jag är med :)!!!

#164 - Sandra

Jag deltar gärna! :) Jag har tyvärr ingen blogg.

#165 - Emma Nilsson

Jag är med! Ska på semster om några veckor och en brasiliansk vaxning skulle passa bra då :D

#166 - Linda

åh älskar dina bloggtävlingar! Jag är med :)

#167 - annna

jag är med :D:D:D:D:D

#168 - Sandra

Jag är med! :)

#169 - Carita

Jag är med!

#170 - Linda

Är med och tävlar :D

#171 - ANKI k

jag är också med!!!

#172 - Mli - Vinn Body Splash hos mig :)

Jag är med :) !

#173 - cammie

jag är med =)

#174 - Micke

klart man är med o försöker vinna detta åt flickvännen så kan man hjälpa henne :)

är så bökigt med hyveln

självklart har jag länkat på min blogg



http://svenmicke.blogg.se/2010/july/brasiliansk-vaxning.html

#176 - Leila

Jag är med!!! :D:D

Har länkat: http://butterflys.blogg.se/2010/july/-tavla-hos-shoppaholly.html

#177 - Alexandra

jag vill jättegärna vara med!

skulle behövas för mig :D

#178 - Annica

Jag vill vara med. ;D

#179 - Anonym

jag mår bra jag med!

jag är med!

#180 - sandra

jag är med :)

#181 - Dinzezys

Jag är med! :)