Make up

Sminka dig som lady gaga , eller bara en shoppahollys vardag? Skulle jag bo i hollywood skulle jag säkerligen glida runt i Gagas kläder&smink även hennes gula hår som hon hade på konserten i Globen!

Vart sjukt inspererad utav den här söta tjejens smink video , temat i videon är Bad romance och hon lyckas riktigt bra.

Visst är hon lite lik Foki?
/Shopaholly

#1 - Erica

Okej ;) Din design är jättefin!

#2 - elinn

hej och tack för din kommentar, jag ska kolla in din tävling om en liten stund.

kram

#3 - lana

Hejsan!

Allt bra?

Nu kör vi på månadens blogg igen! Vi skulle tycka det var roligt ifall du vill vara med.

För att anmäla dig, klicka här; http://johannesoilir.blogg.se/2010/june/manadens-blogg.html

Ha de bra! Kram Johanna & Lana

#4 - Anonym

Ballt!

#5 - emmalindell.'

sv; haha där ser man! :)

har du för dig då?

#6 - Felicia

Jag har frågestund nu så kika gärna!

#7 - amanda ღ

sv: tack! :D

okej härligt! jag är lite småsjuk men annars är det bah bra :)



hm jo, det måste jag ha gjort..? ;o

#8 - E M M A

sv: okej :P

hur mår du idag då? :)

#9 - helen ASIAT

sv: tack så mkt & detsamma!

hoppas du får en bra dag :)

PUSS! ;*)

#10 - Moa

Allt bra med dig?



Ha en bra dag!

Kramis! <3

http://moalinden.blogg.se

#11 - vickan

gud vad lik Foki! ;)

#12 - Viktoria - Veckans blogg pågår!

Tack så mycket :)

#13 - Elisa

Hon var sjukt duktig!!

#14 - Hildahh

Hej hur får man en kontakta mig knapp?

Tacksam för svar <3

#15 - Jasmine

Svar: Tack, vad är det du tycker är härligt med min blogg?

Kram

#16 - emmalindell.'

sv; har inget jag undrar över men om jag kommer på så frågar jag. ;) jag gör inte så mycket, rensar bland mina spotifylistor osv. :)

#17 - €lin --> Fotografi & Design | en tonårings liv

ojj! Hon var rätt lik foki!:D

#18 - hannah

Hej! Jag har en ny tävling på bloggen och det är "veckans sommarbild". Är du intresserad av att vara med? Ja gå då in på min blogg och läs reglerna, kram på dig! :)

#19 - Jasmine

Svar: Tack så mycket! Kanske bäst att lägga till mig på Bloglovin', så att du inte missar någon av mina härliga sommarbilder? (a)



Kram

#20 - pauli

jo jag håller med dig, lite lik foki. och giiiiid vilka sora ögon hon fick!

#21 - Elina

gillar videon! ;D riktigt tufft

#22 - j u l i a .

grym video!

#23 - hannah<3

Såg du också Lady Gaga i globen :D:D?

En kille från england känner denna tjejen i klippet :D

Sjukt fin blogg du har :D

#24 - hannah<3

hehe oj blev lite fel där asså jag känner en kille i england som känner henne xD