Gästblogg

Hey peeps! Det här är MYMiC som ska gästblogga lite snabbt, hos underbara Nicole
Saa-- Jag kanske ska berätta lite om mig själv? (・◇・) This rascal is... 
My! Hon är 19 år (eeehehe typ 8 i huvudet, na!) och bor i Umeå. 

Det bästa som finns i hela världen är TV-spel, leka med make up, kläder, äventyr i främmande länder,Japansk/asiatisk musik, kultur och annorlunda grejjer♬ ♪

Innan jag försvinner likt en vind (Hahah) vill jag bara berätta att.... Från och med början av November, kommer jag att blogga en hel del om klädbutiken Only! (゚∀゚) Jag har blivit en Only Denimizer och kommer att skriva om kollektioner och annan information. Amazing ne! ! (>_<) Jag ser verkligen fram emot det!

Önskar alla söta tokdårar en härlig kväll!
Kramo ヽ(´ー`)ノ♥


#1 - Ida

Åh vad fint hår hon hade :O<3

#2 - Emodia

söt hon va! :)



känns som en Foki läsare däremot