träning

Det känns som om det är det enda jag gör nu förtiden , att träna träna och träna! och då tränar jag endast boxning ska även börja gymma 2 gånger i veckan snart :) nu har jag ju 3 boxningspass i veckan fast den här veckan blir det 4a eftersom jag ska åka på träning i avesta imorgon .
Kommer bli riktigt kul!
/Shoppaholly



bild lånad från google
har ännu inte fått min dator!!!

#1 - Vaska

tycker du om att träna? (:

#2 - fia

hoppas allt är bra!=)

#3 - Billy

Men det är ju roligt att träna så det är bara att njuta, var glad över att du har tid till det. =) Hihi

#4 - ♥Claaaudia ♥

Hej :) Vad ska du göra på höstlovet :)?



Vill du följa varandra via bloglovin?

#5 - alice

lycka till med all träning!:)

#6 - ♥Claaaudia ♥

hellou :D hur mpru :)?

#7 - Issa

Hej!

Vill du börja följa varandra på bloglovin ? Hör av dig på min blogg.

Kram!

#8 - emelie

kul ! :) <3 hur länge har du tränat med boxning ?? :)

#9 - emelie

kul ! :) <3 hur länge har du tränat med boxning ?? :)

#10 - my wesström

anmäl dig gärna till dagens blogg det skulle betyda mycket :)

#11 - Malin

Vad härligt med träning! Är det roligt att boxas?

#12 - Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :D!