Vinn mysdress från missbella!

Kör igång en tävling nu där ni läsare har chans att vinna en mysdress från Misbella.se i valfri färg!
låter det inte bra?
För att vara med ska du:
* Gå in på www.missbella.se och välja vilken färg du vill ha
* Skriv en kommentar i det här inlägget med länk till din mysdress , och en liten motivation om varför just du ska vinna!
* Det är absolut ett plus att skriva om tävlingen i sin blogg men inget måste
#1 - frida

om jag skulle vinna skulle jag absolut välja den rosa velour set pink, har alltid velat ha en sådan mysdress men dock har inte pengarna räckt till eftersom jag har haft använing för dom till annat som gått åt.. man får hoppas på det bästa! din blogg är grymt bra, läser den varje dag. kram!



http://www.missbella.se/product.php?pdid=845&coIdNm=Mysklader

#2 - Haval B Aziz

sv: haha men så längt tänker inte jag haha :D

kjam

#3 - ssigne, :)

Velour Set Pink



För att jag jättegärna vill ha en ! och jag har ingen, + att jag är bäst, ;)



(skriver i bloggen om inlägget !)

#4 - pinja

sv: nåå inte så jätte, har varit hemma från skolan också när jag hade så sjuk hals och så.. :s

du då? :)

#5 - anonym

tack sötnos :)♥

#6 - Rebecka

Helt slut efter idag. Själv?

#7 - LinaBeerglundNoreeus♥

sv; okej vart då? :)



Ja jag har virit och ridit så den har varit bra! själv? :)

#8 - Therese

Det är bra,haft en fin dag?

#9 - josefine

sv: tack för gratulationen på vår 13månadersdag :)



Hur mår du? :)

#10 - idah

Jag har haft en jätte bra dag, du då? :)

#11 - sofia

Sv: nja, är sjuk så inte direkt! :(

Har du haft en bra dag? :) trött?



Åh, om jag skulle välja så skulle jag välja "Velour Blå" eftersom den va väldigt mycket jag. Som någon skrivit innan så har jag velat köpa en riktigt mysdress men pengarna har gått till annat. Jag älskar färgen och jag älskar tyget. Det är en äkta mysdress, som man även kan vara lite sådär extra snygg i en fredagkväll med pojkvännen! ;) eller har jag fel? ;) Jag är med!!

#12 - Anonym

jajamen det har jag! har tappat rösten bara så kan inte prata i dag :( hih.

själv?

#13 - Felicia

http://www.missbella.se/product.php?pdid=844&coIdNm=Mysklader



Denna,.. skulle ju vara jätte härligt att ha e sådan, ist för alla som nu går runt i onepiece hemma ;P



PUSS

#14 - Mysiseen!

sv: Haha, jag minns inte vad vi pratade om! :P

#15 - Mysiseen!

sv: japp, jag har haft en toppendag :D sj?<3

#16 - sofiaa

Jag har även länkat på min blogg om tävlingen! :)

http://sofiaapersson.blogg.se/2010/september/tavling-igang.html

#17 - Josefin

Jadå, helt okej :) Själv?

#18 - hanna pekola

SV: ja min dag har varit super! själv då?

#19 - Ida

Svar; Jajamän :) själv då?

#20 - Kate

SV: Japp, min dag var super! Hur var din? :)

#21 - Anonym

ja visst var den ? :D

jag är jättegärna med och tävlar !

http://www.missbella.se/product.php?pdid=845&coIdNm=Mysklader

den skulle ja vilja ha om jag vann ! :)

har länkat tävligen i bloggen nu :D

det hade inte suttit fel med en sån mysdräkt just nu , tycker verkligen det är jätteskönt att ha ngt mysigt på sig, hade blivit väldigt glad om jag vann denna tävligen !

håller tummarna nu :)

#22 - MAARIAWH

sv: Haha jaha, ja det har jag, har du haft en bra dag då? :)

#23 - Sophie

Jag skulle vilja vinna denna: http://www.missbella.se/product.php?pdid=844&coIdNm=Mysklader



Varför? För den skulle sitta som smäck på mig under alla kalla vinterkvällar och färgen är alldeles underbar!

#24 - Julia

sv; lika bra som alla andra gånger :) älskar den !

#25 - Barnens Hjältar

Oj, måste in och kolla där :-)

Nackdel är att jag är gravid så den lär inte passa länge ;-)

Tack, jag har haft en bra dag, du själv?

#26 - fia

ja det är helt okej, lite små sjuk :P

#27 - Anonym

sv; jadå :)

haft en fin kväll?

#28 - Sophie

Sv: Har haft en bra dag. :-)

Själv sötnos? :-)

#29 - Linda

Sv; aha okej :). Trivs du då? :)

#30 - tova

jag svarar på kommentarer, sj? :D

#31 - MOOOLLYS

Absolut! :)

Hoppas du haft en fin dag och att du får ett trevligt slut på kvällen! :)

#32 - Alexandra

Hej. hej. :) skulle gärna vara med i tävlingen färgern jag valt är Velour Set Peach orange, tycker den är jättefin. Motivation är att jag älskar mjukisdresser, sååå skönt. Och det skulle vara roligt med en snygg mjukisdress så man kanske kan ha den i skolan någgon dag? håller du inte med om att det skulle vara jätteskönt. Ja det var min motivation ha det bra! :) Puss

#33 - Sanna Hyvärinen

Jag ska vinna för att jag har precis blivit tillsammans med välrdens gulligaste kille och då kan jag ha den när vi myser tls framför tvn. Så jag känner mig bekväm:)



förg: http://www.missbella.se/product.php?pdid=846&coIdNm=Mysklader



PUSS

#34 - Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Jag skulle vilja vinna en i Rosa.. Nu när hösten är här och vintern är på väg så skulle det passa bra med en mysig, varm och gosig dress som man kan gå runt med här hemma och må gott.. eftersom att jag int har någon så är jag självklart med och tävlar och hoppas att jag har turen på min sida.. Ha det bra Kramar // Millah

#35 - fia

Jag älskar mys & favvofärgen är såklart ROSA=) http://www.missbella.se/product.php?pdid=845&coIdNm=Mysklader

* varför jag ska vinna? behöver en "riktig" mysdress och nu har jag en möjlighet att säga att jag verkligen älskar din tävlingar!:) Du verkar vara en kanon tjej!

#36 - Katja

Hej :)

Jag skulle gärna vilja ha en velour set pink om jag vann :) Jag borde vinna för att jag har seriöst ingen såndär mjukisdress, känner mig liite utanför, men pengarna går ju alltid till nåt annat...

Hoppas jag vinner!

Ps älskar verkligen din blogg <3

#37 - Lollo

Samma här! =)

Gjort denna onsdag då? =)

#38 - linda

Jag är väldigt gärna med. :)



Jag skulle verkligen vilja vinna och som ett sammanträffande har jag ett tag tittat efter härliga mjukiskläder, men kan bara drömma om det eftersom jag varit tvungen att lämna tillbaka mina pengar till mamma så att vi ska ha råd med mat och nödvändigheter just nu, eftersom vi har det väldigt tight om pengar för ett tag och måste spara vartenda öre vi har. Jag har aldrig vunnit någon tävling och detta vore jättekul att vinna, vore hur mysigt som helst med en mjukisdress nu i lite tuffare tider!



Jag skulle vilja ha denna färgen! http://www.missbella.se/product.php?pdid=844&coIdNm=Mysklader



Kram Linda

#39 - M A Y A

åh gud vad ska man skriva.

är inte så bra på att skriva varför jag och bla.

men jag borde vinna för så fort denna jäkla vinter kommer så blir jag alltid sjuk, haha så skulle vara perfekt med en sån galet härligt mysdress!

jag har faktiskt tänkt och köpa mig en sån dress men har inte hittat någon jag tycker om men dessa var super fina!

plus att din blogg är super bra. hih! :)

#40 - M A Y A

åh gud vad ska man skriva.

är inte så bra på att skriva varför jag och bla.

men jag borde vinna för så fort denna jäkla vinter kommer så blir jag alltid sjuk, haha så skulle vara perfekt med en sån galet härligt mysdress!

jag har faktiskt tänkt och köpa mig en sån dress men har inte hittat någon jag tycker om men dessa var super fina!

plus att din blogg är super bra. hih! :)



http://www.missbella.se/product.php?pdid=844&coIdNm=Mysklader

#41 - susanna

Jag skulle vilja vinna för att jag ska åka flygplan utomlands för första gången och ska sitta i flera timmar, och gärna i något bekvämt. (mina vanliga mjukisbyxor har vit färg på rumpan,haha då jag råka sätta mig i våran nymålade trappa! hahaa)

jag skulle vilja ha i den här färgen: http://www.missbella.se/product.php?pdid=840&coIdNm=Mysklader

#42 - Isabelle

Jag är jätte gärna med och tävlar eftersom jag har en mysig personlighet samt att min favorit syssla är just att mysa, näst efter att shoppa då förstås. Jag har titta´t på jätte många velour dressar men ingen har fallit mig i smaken förens jag såg denna underbara http://www.missbella.se/product.php?pdid=845&coIdNm=Mysklader . dvs velour dressen i rosa:D



Kramkram

#43 - Julia

SV; Min dag har varit toppen :) Din då? Vad gör du nu ikväll?

#44 - linnnoren.blogg.se

sv: ja, själv då? =)

#45 - Filippa

Jag vill vara med och tävla , har alltid viljat ha en sån men har aldrig blivit av..dom ser jättemysiga ut! :D



Om jag vinner så skulle jag vilja ha velour svart

http://www.missbella.se/product.php?pdid=298&coIdNm=Mysklader



kram kram :)

#46 - julia

sv:

jodå :) dudå?

#47 - Therese

Hej!

Besök gärna min blogg, har nyss startat den :)

#48 - E

Efter 9 månaders väntan och det bara är 3 veckor kvar så ska min lilla plutt komma ut ur magen. Då hade det inte varit helt fel att gå runt i en mjukis dress under tiden man ska amma och traska runt här i hemmet. Vinner jag skulle jag vilja ha den röda dressen! :)

#49 - ilhana gromilic

läget?

#50 - JULIA KORECIC

http://www.missbella.se/product.php?pdid=845&coIdNm=Mysklader



skulle vara perfekt .. min bästavän fyller år nästa månad, och hon har önskat sig en mysdress. oh dem är ju ganska dyra så hade varit perfekt att vinna den ist!

#51 - Jenny ♥

jag skulle vilja vinna denna mysdress för min här hemma har blivit förliten plus att denna rosa är precis den färgen jag har letat efter http://www.missbella.se/product.php?pdid=845&coIdNm=Mysklader

#53 - lashnoblom

Jag är med!

skulle vilja vinna eftersom jag är ett mysbyx freak.. Jag föredrar mysdress före jeans.. Mysiga byxor hellre än tajta åtsittande jeans + så får jag även ont i höften av jeansen då. Men mjuka dressar gillas!



http://www.missbella.se/product.php?pdid=840&coIdNm=Mysklader



(M)



#54 - Lellish

http://www.missbella.se/product.php?pdid=844&coIdNm=Mysklader

Jo så här är det solklart vill jag ha en mysdress det har jag alltid velat ha men int haft tid och pengar till det men låt oss se vem vill int det licksom så jag tycker att Jag ska vinna för att jag ska kunna handla kläder som pälsvästar osv. vidare för mina pengar.

#55 - Lizzy

Jag vill vinna! Nu när det blir kallare utomhus är det ju lite extra mysigt att krypa ner i soffan under en varm filt med en kopp te i handen & se på allt bra som börjar på teve. För att göra mysigt mysigare så tar man på sig den här dressen så är hela kvällen fixad!



jag vill ha:

http://www.missbella.se/product.php?pdid=840&coIdNm=Mysklader



Mitt inlägg i bloggen:

http://muzicme.blogg.se/2010/september/tavling-hos-wwwnicolesjostrombloggse.html

#56 - Lellish

pälsväst och andra kläder*

#57 - Camilla

Jag skulle vilja vinna för jag har letat efter en mysdress länge. Jag vet att det finns nästan överallt men jag har aldrig hittat men jacka och byxa utan jag har bara hittan över eller under delen. Och det vore jätte kul att få vinna.



Velour Set Peach orange

#58 - jess

Velour Set Pink

eller vad den nu heter.



jag är så dålig på sånt här med motivationer.

men jag skulle vilja vinna för att jag vill det?

nej men det är väl alltid kul att vinna något, sen är det så mysigt på vintern att gå i myskläder, och som jag brukar göra, sitta framför brasan! eh, ja tack för mig i alla fall.



kram

#59 - julia

http://www.missbella.se/product.php?pdid=845&coIdNm=Mysklader



Skulle verkligen bli jätte glad om jag vann den rosa mysdressen! Perfekt att sätta på sig nu när det börjar bli kallt ute! Har velat köpt en sådan länge nu men har känt att jag inte har haft pengar till det så nu håller jag tummarna för att jag ska vinna (:



Har skrivit ett inlägg också.



#60 - mollie - fotoblogg.

jag är oftast sjuk under hela vintern, och då skulle jag ju självklart må bättre i en skön och varm i en grå mysdress :)

#61 - Johana

http://www.missbella.se/product.php?pdid=844&coIdNm=Mysklader



en orange skulle jag lätt vilja vinna, brun som ja är är det sjukt snygg. aa till saken. Jag anväder mycket myskläder när jag är hemma eller ska dra och träna, tränar fotboll och gymmar fyra gånger i veckan, men ibland skulle det vara kul att ha lite stil när man kommer till gymmet kanske. har bara svarta mjukisar och så tar jag väl en vanlig tjocktröja till. Kul med lite färg och något som verkligen matchar :)

#62 - Jossan

svar Allt är bra med mig :)

#63 - My Pettersson

Om jag vann skulle jag vilja ha Velour set Min Gul i storlek S, men finns inte det skulle jag vilja ha Velour Set Pink i storlek S. :)



http://www.missbella.se/product.php?pdid=843&coIdNm=Mysklader

http://www.missbella.se/product.php?pdid=845&coIdNm=Mysklader



Jag har länge kollat på dessa mysdressar, men har aldrig riktigt haft råd att lägga ner pengar på fina myskläder och tycker därför att jag är värd en fin mysdress! :)

#64 - Nina

Hejhej! :) färg: http://www.missbella.se/product.php?pdid=843&coIdNm=Mysklader



Jag vill vinna för att på hösten vill jag ha något fint och bekvämt att mysa i. och kvaliten är viktig och missbella har bra kvalite!

#65 - rebecca

jadå sj? :)

#66 - lovisa

OOOH fyfan! jag skulle sjukt gärna vilja vinna den rosa; http://www.missbella.se/product.php?pdid=845&coIdNm=Mysklader



har länge velat ha en mysdress men plånboken är tom! skulle vara sjukt mysigt nu då hösten och det kalla vädret kommer att sitta inne och bara mysa framför en film eller så! :)

#67 - SARA

min dag har varit toppen! din då? :D

#68 - therese

varför borde jag vinna? - jo, för att jag är en urfattig gymnasieelev med en gammal velourdress som har hål mellan benen. Just därför. Sen älskar jag blått, världens finaste färg! =)

#69 - Mikaela

Jadå det har jag :) du då?

#70 - emelie francea

Jaa. de har jag absolut haft! Själv med hoppas jag? =)

#71 - Linn (http://rumpetrollens.blogg.se/)

svar - Absolut, själv då? :)

#72 - LONDONBLOPPIS

London fashion!!!



Trendiga och coola klader till salu fran en tej som bor i London. Designers vintage och hightsreet- Skor, klader och accesoarer-Allt pa samma plats!



Sidan uppdateras regelbundet, Kika garna in:)



http://londonbloppis.blogg.se

#73 - LONDONBLOPPIS

London fashion!!!



Trendiga och coola klader till salu fran en tej som bor i London. Designers vintage och hightsreet- Skor, klader och accesoarer-Allt pa samma plats!



Sidan uppdateras regelbundet, Kika garna in:)



http://londonbloppis.blogg.se

#74 - Ida

http://www.missbella.se/product.php?pdid=842&coIdNm=Mysklader



Var kärlek vid första ögonkastet när jag såg denna underbart röda dress :).

Hade velat vinna denna då jag aldrig haft en matchande mysdress och för att nu till hösten hade det inte suttit fel med lite snyggare myskläder som man kan kura ihop sig i under en regnig höstkväll.

#75 - RebeccaPersson

sv. Haft en kanondag! Äntligen fåt5t lite pengar för att handla lite, så nu är man nöjd :)



sjdå?

Kram

#76 - sofie

Jag vill gärna vinna den här mysdressen, den verkar

galet bekväm och mysig en grå kall dag, då man bara vill sitta inne och titta film och blogga, liksom.

Dessutom passar denna ju prefekt när man vill ha

en finare mysdress, kanske när man har filmkväll

med pojkvännen och vill mysa till det ordentligt.

Och förövrigt så är din blogg helt fantastisk, läser

den varje dag! :)



http://www.missbella.se/product.php?pdid=840&coIdNm=Mysklader

#77 - sofie

Vill du följas via blogloving? =)

#78 - claudia

gjort idag kram?

#79 - Liselotte

Åh äntligen en bra tävling! Ska vara med imorgon är för trött för att greja nu :) hoppas du haft en bra dag!

#80 - maria

sv: jo jag har haft en fin dag! =) godnatt!

#81 - Sandra - mamma till Molly

Hej, jag är gärna med och tävlar! :)

Jag skulle gärna vilja vinna "Velour Set Peach orange" så man har något extra mysigt att använda när man är hemma och är mammaledig. Tänk min lilla dotter gosa in sig i mysdressen, gött! :)



/Sandra

#82 - meliie♥

JAG är med :D

http://www.missbella.se/product.php?pdid=845&coIdNm=Mysklader



vill verkligenvinna för har ingen mysdress alls, min har min mamam slängt :/

#83 - Anneli

Om jag vann skulle jag välja denna: http://www.missbella.se/product.php?pdid=298&coIdNm=Mysklader



Jag har aldrig ägt en riktig mysdress! Det vore underbart att få gå runt och mysa i en sån riktigt härligt gosig dress :)

#84 - Isabel

Jag skulle vilja va med :)



Jag skulle välja mysdräkten "velour blå" :D

tyckte den va skit fin ^^



Jag hade en mysdräkt förut, en rosa, men den har blivit förliten :/ då köpte jag en ny, en grå, och den gick sönder.. :( så skulle vilja ha en ny :) kjam

#85 - meliina

jag är med.

vill vinna http://www.missbella.se/product.php?pdid=298&coIdNm=Mysklader !

gjort ett inlägg i min blogg med:

http://melinajohansson.blogg.se/2010/september/tavling-1.html#comment



Jag vill vinna denna så himla mycket för att jag har INGA fina myskläder, och det är ett måste.. :(



Hoppas du inte väljer ut tio finalister så alla får rösta hur mkt som helst.. :(

ett litet önskemål är att DU väljer ut EN vinnare själv.. :)

#86 - Nicole :D

Hej!

Set pink

Varför jag ska vinna den är för att jag har aldrig varit med i en tävling nån gågng på nån bologg... Också vill jag ha en sån dress den värkar mysig men hoppas att jag vinner bara ha de bra..! :) (skriver om inlägget i min blogg)

#87 - Johanna

Färgen Peach orange skulle jag trivas alldeles utmärkt i :) http://www.missbella.se/product.php?pdid=844&coIdNm=Mysklader

Jag har inga snygga myskläder utan kilar runt i mjukisbyxor+stor t-shirt. Det är dags för lite snyggare mysisar & dessa verkar ju perfekt! :))

#88 - Martina

Hej! Jag är med & tävlar! :)

jag skulle vilja vinna: Velour Set Pink

Varför jag vinn vinna den är för att jag har varit med i så många tävlingar där man kunde vinna en sådan dress men jag har aldrig vunnit den. Jag skulle gärna vilja ha en sådan i färgen rosa. Sen har jag också varit med i andra roliga tävlingar men aldrig haft turen på min sida. Nu hoppas jag verkligen att jag vinner! Kram <3

#89 - helene

http://www.missbella.se/product.php?pdid=844&coIdNm=Mysklader



Jag skulle vilja vinna denna mjukisdress. Varför jag vill vinna är för att det är ju alltid kul att vinna något?

Har varit med och tävlat förut men vinner aldrig något,... haha ;p



kram!

#90 - Emeli

Jag skulle vilja vinna Velour Set Grå, för att jag älskar att gå i myskläder, men har bara såna här fula vanliga tråkiga mysbyxor och jag skulle så gärna vilja ha en helt set och de här va så mysiga och mycket finare än alla andra. Perfekt att ha när jag är hemma med dottern eller bara ska mysa på kvällen framför tvn.

#91 - Emeli

Glömde länken så skriver ett nytt inlägg.



Jag skulle vilja vinna Velour set Grå:

http://www.missbella.se/product.php?pdid=846&coIdNm=Mysklader



För att jag älskar att gå i myskläder, men har bara såna här fula vanliga tråkiga mysbyxor och jag skulle så gärna vilja ha en helt set och de här va så mysiga och mycket finare än alla andra. Perfekt att ha när jag är hemma med dottern eller bara ska mysa på kvällen framför tvn.

#92 - Jenny

Hejsan vill vinna den rosa mys dressen För att den e grymt fin =) Å då blir jag en snyggmysis mamma hahaha

#93 - Emma Nilsson

Jag är med!

Jag skulle vilja vinna Velour Set Grå.

Vi vet alla hur det är att gå runt en hel dag men snäva jeans och toppar, då när man kommer hem från skolan behöver man en mysdress att gosa i :) Ett statement som säger "Jag bryr mig inte"

#94 - Liza

Självklart vill jag vara med här o tävla.

Denna är min favorit: http://www.missbella.se/product.php?pdid=846&coIdNm=Mysklader



Varför jag vill vinna? Min sambo klagar ofta över mina grå mjukisbyxor som jag gärna myser i hemma, ska jag vara ärlig så sjunger de på sista versen så kanske kan dessa plagg bli en ny favorit!

#95 - Sandra

Jag är gärna med i tävlingen!



Jag som annars bara använder svarta kläder fastnade nu för den Mint gröna mysdräkten.



Jag har nu haft ätstörningar i 12 år och nuförtiden kan jag inte använda åtstittande kläder. Det känns så hemskt om kläderna trycker mot min hud. Det är inte särskilt snyggt att ständigt gå runt i myskläder, men just nu känner jag att det är det jag måste. Förhoppningsvis kan jag i framtiden bära exakt de kläder jag vill!

#96 - Nellie

http://www.missbella.se/product.php?pdid=293&coIdNm=Mysklader

Jag skulle vilja vinna den här för att den passar så bra med varm choklad, yllesockor, en bra bok och ett riktigt ruskigt regnväder i hösten mörka kvällar!

Kram!

#97 - sofka♥

Velour Set Grå :D

Hösten är kommen och jag står fortfarande utan ett myssätt så jag hade blivit världens gladaste om jag vann.

#98 - Felicia :)

hej!

jag skulle vilja vinna mysdressen i färgen grå http://www.missbella.se/product.php?pdid=846&coIdNm=Mysklader

jag valde grå eftersom jag vill ha en dress som passar lite bra i skolan och hemma i soffan och är lätt att matcha till olika tillbehör om man skulle vilja.

jag vill vinna en mysdress eftersom jag verkligen är en 100% "mysdressmänniska" jag går verkligen i mjukisbyxot hur ofta som helst. varje dag när jag kommer hem från skolan så byter jag direkt om till myskläder. att vinna denhär dressen skulle vara alldeles perfekt för mig, eftersom mina enda myskläder jag har nu består av träningsoveraller, och det är ju inte så snyggt att ha i skolan, ellerhur? så om jag vinner denna snygga mysdress har jag mjukiskläder som passar lite bra ute som hemma!



kram på dig!

#99 - Angelique

om jag skulle vinna så skulle jag villa ha http://www.missbella.se/product.php?pdid=845&coIdNm=Mysklader

för jag tycker de e så mysigt nu på hösten/vintern att ha de jag skulle bli jätte överaskad då

kram

#100 - Cassandrac

Jag skulle jätte gärna vilja vinna Velour Set Pink lite eftersom att min favorit färg är rosa och även för att jag är en riktigt lat brud som för det mesta ligger och myser med pojkvännen framför tv;n både på helger och vardagar så detta skulle ju vara perfekt :D Här är min länk: http://casshh.devote.se/blogs/5896460/mjukisdress.htm#WriteComment

#101 - Jessica ღ

mysiga de ser ut :) dock är jag inte så sugen på att tävla ^^

#102 - Amanda

Hej!

Jag skulle jätte gärna vilja ha http://www.missbella.se/product.php?pdid=840&coIdNm=Mysklader



Älskar mysplagg och hur perfekt vore det inte med ett set nu till hösten, slå sig ner framför en öppen spis med en kopp choklad och njuta. Skulle bli otroligt glad om jag vann, för detta var en mysdress helt i min stil!

Tack för en bra blogg :)

#103 - hanna

guuud vad fin:D vill ha!!!

#104 - Isabel

Jag skrev en komentar innan att jag ville vara med men här kommer länken då jag har skrivit på min blogg om tävlingen! http://amoorh.blogg.se/2010/september/tavling.html#comment



skriver om det jag skrev i förra komentaren :D



"Jag skulle vilja va med :)



Jag skulle välja mysdräkten "velour blå" :D

tyckte den va skit fin ^^



Jag hade en mysdräkt förut, en rosa, men den har blivit förliten :/ då köpte jag en ny, en grå, och den gick sönder.. :( så skulle vilja ha en ny :) kjam" <3

#105 - Linda

jag vill gärna vinna en rosa i stl: S. helt perfekt att packa ner i BB-väskan inför den kommande förlossningen (beräknad 4 oktober)



har länkat tävlingen här: http://lindahallstensson.blogg.se/2010/september/jag-tavlar.html#comment

#106 - Linda

Hejsan Nicole jag är gärna med och har skrivit det i min blogg och om jag vinner skulle jag gärna vilja ha den i orange länk till mitt inlägg http://www.improveme.se/LindaLinnros/114316

#107 - Amanda

Har alltid velat ha en mjukisdress! Finns inte några fina här jag bor! Detta är den perfekta mjukisdressen! Har aldrig sett en mjukisdress i denna färg faktiskt. Skulle bli så himla glad om jag vann!

http://www.missbella.se/product.php?pdid=293&coIdNm=Mysklader

#108 - Honi

Velour svart I storlek M! :) jag är självklart med.



http://www.missbella.se/product.php?pdid=298&coIdNm=Mysklader



Just nu använder jag min väns gamla fotbollsbyxor och en tshirt till myskläder och det är väl inte direkt så snyggt! Så det skulle vara jättekul att få vinna något som man känner sig lite läcker i, haha!

#109 - pernilla

jag vill ah en svart: http://www.missbella.se/product.php?pdid=298&coIdNm=Mysklader



jag tycker att jag borde vinna eftersom jag vill ha något snyggt att mysa i i vinter istället för noppiga gamla tights, hihi :D

#110 - Hannah

Jag vill gärna ha en blå i storlek M! http://www.missbella.se/product.php?pdid=840&ref=apk där kom länken också. Anledningen att jag vill vinna en? För att jag saknar en mysdress, äger faktiskt ingen och har inte hittat någon snygg innan som jag har velat ha, men denna var verkligen snygg! Just nu när jag vill "mysa" drar jag på mig ett par tights och min brors urtvättade träningströja. Mycket snyggt och sexigt haha!

#111 - Dessan - Mitt liv som 19åring tillsammans med en 46åring! Bloggdesign, photoshop m.m

Jag skulle vilja ha den mintgröna mjukisdressen i storlek M, helst ville jag ha den gula, men där fanns bara L.

Här är länken till den mintgröna :) http://www.missbella.se/product.php?pdid=841&coIdNm=Mysklader



Min motivation:

Jag tänker inte verka vara bättre än alla andra om än inte mer värd än de andra. Nej, så är det ju inte. Alla vill vi nog vinna! Man tävlar inte för att man vill förlora ;) Men min lilla motivering är då att jag älskar att gå i mjukiskläder. Eftersom jag arbetar på dagis så är det inte särskilt noga vad det gäller klädseln och jag tar gärna på mig mjukisar på jobbet. Det är min lilla motivation :) Kramar och tack för en fin tävling!

#112 - Therese

Nu när hösten är här skulle det vara så himla mysigt med en mjukisdress, men fattig som jag är så räcker inte pengarna till tyvärr. Så vad skulle då vara bättre än att vinna en i den här tävlingen? ;D



Velour set Navy i så fall :) hihi hoppas på megatur!

#113 - camilla

Åh jag vart helt såld på den rosa (Velour Set Pink) !!! hur ska jag klå dom andra som är med... hmm.. I SOOO NEED IT!!!! faktiskt.

#114 - emma

Hejsan



Jag skulle vilja ha den ljusgula färgen http://www.missbella.se/product.php?pdid=843&coIdNm=Mysklader För att den är grymt snygg!



Jag deltar i denna tävling för att jag tycker att jag faktiskt är värd att vinna för en gångs skull. Har ärligt faktiskt aldrig vunnit en tävling i hela mitt liv, jo en i 6 tror jag att det var. men nu ska jag inte bara motivera med tråkigheter utan jag vill vinna bara för att jag vill vinna annars skulle jag inte delta i tävlingen :)



kram kram

#115 - julia

http://www.missbella.se/product.php?pdid=293&ref=apk

den blåa alltså!



jag har faktiskt kollat på sån mysdress på missbella.. men aldrig riktigt blivit av, jag bokstavligen ÄLSKAR dessa tröjor det är helt sjukt! och nu ska ja bli brunett och tycker det blir fint med en blå sån då! svårt att beskriva varför man själv ska vinna, men kul att vinna plus just nu sitter jag hemma och har precis opererat mig.. så kul att ha något att se framimot!

Mvh julia

#116 - katariina

jag bara älskar den knallrosa mysdressen

http://www.missbella.se/product.php?pdid=845&coIdNm=Mysklader

den e underbar!

nu när vintern kommer skulle det nog passa fint, jag som alltid lyckas dra på mig diverse sjukdomar och förkylningar skulle nog inte ha något emot en mysig dress att trippa omkring i :) sätta lite färg på tillvaron:)

#117 - rebecca

jag skulle vilja vinna "Velour Set Pink" för att jag varit på jakt efter en rosa mysdress otroligt länge och när jag väl hittar någon har jag inte råd. hade vart underbart att hoppa i den när jag gosar med min nya kattunge!

#118 - 4 songs & a figh

mysiga hoodies.

sådana vill man gärna bo i under hösten.

#119 - Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

den här skulle jag vilja vinna http://www.missbella.se/product.php?pdid=841&coIdNm=Mysklader det var den enda som fanns i storlek small :)



Jag vill vinna för att jag verkligen skulle behöva en ny mysdress och jag lägger hellre mina pengar på annat än en mysdress så de skulle va kul om jag vann :)

#120 - ♥ Anna Olsson - Design, Fotografering m.m

Den ljusgula dressen.

Finns inga storlekar till mig då jag är en XL, men min syster fyller år snart och hon hade uppskattat en mysdress. Ljusgul är hennes favoritfärg.

Hade vart en perfekt 18 års present :)

#121 - ssigne, :)

Velour Set Pink



Dels för att jag äääälskar rosa, men också så spenderar jag nog mina pengar på annat, men vill så jäkla gärna ha en mjukisdress, :D

också verkar dom skitmyyysiga nu under hösten !



kram, <3

#122 - Anonym

http://www.missbella.se/product.php?pdid=845&coIdNm=Mysklader

Jag har alltid viljat ha en sån, inte fått tummen ur o köpa en hehe hade vart skoj att vinna :)



Sv: Jag sitter hemma och gosar med min katt haha sjdå :) Kram

#123 - Emma

Skulle vilja vinna den i Navy storlek L till min moster. Hon ställer upp för sin sjuka man och glömmer nästan bort sig själv. Hon behöver unnas något fint och mysigt!

#124 - Erika

Jag vill vinna http://www.missbella.se/product.php?pdid=842&coIdNm=Mysklader

länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar



Vill bara krypa upp i soffan med en underbart mysig dress, efter jobbet på fredagskvällarna. Ett underbart bra sätt att börja helgen på!

#125 - Malin

Jag skulle vilja ha en gul. Alla vill vi ha en mysdress som inte bara är underbart mysig, utan även snygg! Jag vill kunna använda min mysdress utan att skämmas och därför vill jag vinna en för Missbella.

#126 - Lisa

Jag skulle vilja ha den i ljusblå.

Jag har ju inte så många myskläder och den ser skitmysig ut!

Ha det bra!

#127 - Katti

Jag skulle jättegärna vilja vinna för jag har länge velat ha en mjukisdress men tycker att det är svårt att hitta snygga och dom här var jättefina!

Om jag vill vinna den svarta!

#128 - Linnea

Åh jag vill vara med! Skulle SOLKLART välja den röda velour dressen, riktigt snygg.



Jag tycker att jag ska vinna för att jag kämpar hårt på jobbet varje dag, utan att få betalt, kommer hem - lagar mat städar och diskar- Dessutom håller jag på och försöker gå ner i vikt, så jag behöver ha en mysig dress att koppla av i på kvällarna!



Ska hålla alla tummar jag har nu haha.

#129 - Pernilla

Skulle gärna vilja mysa lite på jobbet i den grå velourdressen http://www.missbella.se/product.php?pdid=846&coIdNm=Mysklader, framförallt när det börjar närma sig vinter också :)

#130 - Sandra

Åh jag skulle vilja vinna den rosa (http://www.missbella.se/product.php?pdid=845&coIdNm=Mysklader) i storlek S =) Perfekt i höst och vinter!!

#131 - Lizette

Jag skulle vilja ha den här http://www.missbella.se/product.php?pdid=295&coIdNm=Mysklader i strl S. En kollega till mig kommer ofta på jobbet i sin mjukisdress och jag är så avundsjuk då den verkar så varm och mysig nu när det börjar bli kallare ute

#132 - care69

Jag är med!

Skulle vilja vinna en röd i stl. M till min dotter, hon har ingen fin och mysig dress att slappa i hemma. Förhoppningen är väl att hon skall bli lika mjuk och go som dressen. ;-)



Har länkat:

http://care69.blogspot.com/2010/09/vinn-mysdress-fran-missbella.html

#133 - emma

Jag vill vara med, har länkat i min blogg;

http://bloggtavlingar.webblogg.se/2010/september/mysdress-avslutas.html#comment



Jag skulle vilja vinna; Velour set Navy



Har alltid velat haft en mysdress, har prövat flera stycken i affärerna men aldrig hittat nån jag fastnat för, kanske detta är något för mig?:D



Håller tummarna nu!:D



#134 - Mimmi

En mysdress skulle sitta fint..

Fick en av min kära moder för inte så länge sedan, men den råkade hon krympa i tvätten.. Shit happens, nu har jag chansen att få en ny!

#135 - Mimmi

Mysdressen jag är otroligt sugen på: Velour set Navy

#136 - Amanda

jag behöver värkligen en mysdress för att mamma köpte en och först missfärgade hpn den till skit konstig färg sen krymte hon den så de skule va superbra med en mysdress!!

#137 - sandras

sv:åååh ja visst vill jag vara med skriver allt i nästa kommentar

#138 - Katarina

Hej. Jag skulle vilja ha en sån för den ser jättemysig ut och så är det kul att vara med i tävlingar.. Fast jag sällan vinner men ändå!

Min mysdress skulle bli den här:

http://www.missbella.se/product.php?pdid=845&coIdNm=Mysklader



Jag har ingen blogg annars skulle jag nog skriva om tävlingen! =)

#139 - sandras

Jag vill jätte gärna ha den röda om jag vann. http://www.missbella.se/product.php?pdid=842&coIdNm=Mysklader -den.

Och jag skulle bli så glad om jag vann asså,jag vinner nästan aldrig i tävlingar som man vinner nått,utan de är typ ibland att jag vinner en länk eller så men.

Ja,och jag skulle jätte gärna vilja ha en mjukis dress,jag har velat ha en mjukisdress jätte jätte länge nu! Och nu när jag har chansen att vinna en så vill jag verkligen inte missa den. Jag tycker de är så skönt att bara kunna ha på sig en mjukisdress ibland ohc bara ta de lungt.Och sen saken är den att jag kan inte köpa en heller, så jag kommer aldrig kunna skaffa en..fören då jag har pengar och när är det, aldrig jag får aldrig veckopeng/månadspeng,jag får inte heller pengar för kläder utan jag får i princip ''0'' saker..och jag vill verkligen vinna!

Och jag får ju aldrig heller saker för att vi inte har råd,de är inte mamma som är snål eller så men...:(

Jaja,jag hoppas på det bästa!



Här är länken till inläggegt på min blogg:

http://sandrameriksson.blogg.se/2010/september/tavlar-hos-httpnicolesjostrombloggse.html#comment

#140 - louise

om jag vinner , som jag absolut hoppas på(!) skulle jag vilja ha den rosa mjukisdressen

http://www.missbella.se/product.php?pdid=845&coIdNm=Mysklader

jag brukar vara med i tävligar men har aldrig vunnit så det skulle vara roligt!

#141 - Michaila

Jag skulle verkligen vilja vinna Velour Set Pink!



Dels för att jag älskar mjukisdresser, skulle vara super skönt att ha nu under hösten och den kommande vintern, skulle vara hur kul som helst att vinna den här dressen!:)

#142 - Matilda Åberg

Jag skulle hemskt gärna vilja vinna Velour set Navy. Den är urläcker och hade suttit som en smäck på min kropp. Jag har alltid älskar myskläder men aldrig riktigt haft något som man stolt kan vissa upp. Därför hade jag äntligen kunnat hoppa i dessa och extra speciellt mysigt nu är vinterkylan närmar sig.



Nu håller jag verkligen tummarna på att turen ska få bli min. Fyller år nu nästa vecka så det hade passat extra bra då den högsta önskningen fått slå in!



Kram Matilda



Länk: http://www.missbella.se/product.php?pdid=840&coIdNm=Mysklader

#143 - karo

Tjena tjaba halååå,



http://www.missbella.se/product.php?pdid=293&ref=apk



har skrivit inlägget om tävlingen på min sida, där står allt + motivationen : )

#144 - karo

aaaaa å länken till inlägget : http://knasbolln.blogg.se/2010/september/jag-ar-med.html

#145 - Tracy - BLOGGDESIGN!!

http://www.missbella.se/product.php?pdid=844&coIdNm=Mysklader



Asså gud, om någon bör vinna så är det jag! Hahaha, har inget sånt, går runt i mina långa pymjamas klänningar typ (typisk egypt) och får inga pengar, (veckopeng) och kan inte tjäna några själv. Alltså har jag inte råd med sånt, men gud vad jag behöver, och vill ha en!!! Hahahaha, så som sagt, om någon bör få den så är det jag!!

#146 - moa freakin' carlberg ♥

tjena du! allt bra? :) vill passa på att tipsa om dagensblogg-tävlingen som är aktuell på min blogg just nu, där du har chansen att gästblogga och ta del utav mina 5000 unika besökare om dagen, :) why naut liksom?! se det inte som spam, mer som ett tips! :D

#147 - Jenita

Velour Set Peach orange



Hej! jag skulle jätte gänra vlja vinna en mysdress, dom är så otroligt sköna. Men jag skulle inte vilja vinna en åt mig själv..utan åt min syster faktist! Hon fyller år om 1 månad och 4 dagar och jag kan inte tänka mig en bättre present än en mysdress. Skulle vara kul och vinna så att hon får något fint & mysigt istället för att få något jag inte riktigt har råd mig :( jag är ju trots allt bara 13 år.



Stor kram<3



#148 - Leila

Jag är med :D

Om jag vann skulle jag vilja ha den gråa :D



Har länkat: http://butterflys.blogg.se/2010/september/-vinn-mysdress.html

#149 - elsa

Om jag skulle vinna skulle jag helt klart välja den ljusgråa dressen. Jag tycker jag borde vinna först och främst därför att jag VERKLIGEN behöver en mjukisdress just nu och även för att jag är pank och inte har råd att köpa en egen. Och så hade det ju dessutom varit väldigt trevligt att vinna en nu när hösten och vintern kommer. :D



http://www.missbella.se/product.php?pdid=295&coIdNm=Mysklader

#150 - Amina

http://www.missbella.se/product.php?pdid=845&coIdNm=Mysklader

skulle jätte jätte gärna vilja ha en sån :D

asså jag har velat ha den på jätte länge men fick inte.

älskar sånna mysdressar men har tyvärr inte en själv.

o såklart ska du få en länkning som tack om jag vinner.

ha det så bra!! :)

#151 - Emma

Om jag vann skulle jag vilja ha den här --> http://www.missbella.se/product.php?pdid=298&coIdNm=Mysklader



Jag borde vinna för att jag precis fått jobb och jobbar i stort sett hela dagarna, så jag skulle vilja ha något mysigt att sätta på mig när jag kommer hem. :)

#152 - ♥Claaaudia ♥

Jag skulle vilja ha velour set pink :)



Jag har ingen mysdress och har alltid velat ha en och försökt köpa en, men kan aldrig hitta ett riktigt bra material. Om jag skulle vinna den skulle jag ta på mig den direkt och visa alla mina bloggläsare :)!

#153 - Alexandra

Jag är emd i tävlingen.

Jag vill gärna ah den som är "orange".

Den heter: Velour set peach orange.

Jag tycker jag ska vinna därför att jag verkligen har letat efter nån fin mysig dräkt lika fin som en Onepiece . jag ahr nämligen inte råd med en onepiece & jag vill väldigt gärna ha lite mysiga kläder med!

Jag ahde blivit sjukt glad om jag ahde vunnit & givetvis tänker jag länka på min blogg!

Absolutpea.blogg.se



kram

#154 - Jonna

Jag skulle vilja ha den röda mjukis dressen

i storlek s :D : http://www.missbella.se/product.php?pdid=842&ref=apk , Jag har ingen mys dress & har jätte länge viljat ha en men har inte riktigt fått..Så detta är ju en jätte bra möjlighet ! :D Jag tycker dom e extremt söta. Om jag skulle vinna skulle jag bli förvånad för

det är svårt att vinna eftersom många är med o tävlar om det. Men det finns ju alltid en liten chans !

Om jag skulle vinna skulle jag även bli extremt glad & länka till din blogg & klart blogga om det o visa upp den då i min blogg . Jag vill välldigt gjärna vinna ! Harlänge viljat ha ngt mysigt att ha på sig hemma o bah chilla. Jag ska självklart skriva om tävlingen i min blogg.

#155 - Sandra

Hej!

Jag skulle vilja ha den mörkblå som heter Velour blå i storlek small. http://www.missbella.se/product.php?pdid=293&coIdNm=Mysklader



Om jag vann så skulle jag verkligen bli superglad. Jag har länge velat ha en mjukisdress som man bara kan gå och mysa med hemma. Plus att gå runt med denna skulle kännas extra lyxigt på något sett, haha. Jag älskar färgen och tyget ser ut att vara superhärligt! Det skadar aldrig att vara lite extra snygg även om man bara sitter hemma ;)

Jag har spanat in några förut men tyvär har plånboken varit lite för tunn för att ens tänka på en mysdress, så därför skulle jag bli oerhört glad om jag vann.



Din blogg e grym och fortsätt som du gör! Kramar Sandra



#156 - Sanna Hyvärinen

när avslutas tävlingen :)

#157 - Eve

http://www.missbella.se/product.php?pdid=843&coIdNm=Mysklader



Om jag skulle vinna så skulle jag välja den gula mysdräkten, tycker gult är en jättemysig färg!



Jag skulle vilja vinna en sån eftersom jag tycker man känner sig så söt och snygg i fina mjukiskläder. Speciellt då jag just nu är inne i en period då jag tycker att inget passar på mig för jag har så dålig kropp och allt det där som man är dum nog att sätta ner energi på...



#158 - Pia Nyström

Jag skulle vilja ha en gul mysdress :) http://www.missbella.se/product.php?pdid=843&coIdNm=Mysklader



Varför jag borde vinna? hmm.. för att jag ´när jag kmr hem från skolan alltid byter om till mjukisbyxor, men jag har ingen liksom snygg mjukisdress så om jag ska gå utan för dörren måste jag alltid springa och byta om. Men om jag har en gullig mjukisdress känner man sig inte lika tvingad att byta om bara för att man ska springa över till grannen och göra något. =)

#159 - Pia

Hej,vill också vara med och tävla om en underbar mysdress. Om jag möjligen skulle vinna så väljer jag följande:

http://www.missbella.se/product.php?pdid=842&coIdNm=Mysklader



Skulle vara jättemysigt att ha en mjuk och skön velourdress nu när hösten kommer med stormsteg.



Pia

[email protected]

#160 - Tilly (:

Om jag vann så skulle jag vilja vinna: Velour Set Min Gul.



Antagligen så vill jag ha den för att gratis är bäst, och det skulle komma väl till användning nu när den kalla, irriterade, tråkiga, jobbiga hösten faktiskt är kommen! Dessutom har jag dåligt med myskläder så det skulle vara fint att få en av de kända "mysdressarna" för att visa vilken liten bloggarwannabe jag faktiskt är, haha! <3

#161 - Ronja

Åh vilken rolig tävling! Jag skulle allra helst vilja ha den orange som är på bilden, men jag hittade den inte på hemsidan. Annars väljer jag http://www.missbella.se/product.php?pdid=843&coIdNm=Mysklader i storlek L eftersom det inte fanns M. Men den blir ju bara extra mysig om den är lite stor haha ;P



Motivering: Ja, vad ska man säga? Det är ju helt perfekt nu i höst och vinter när man helst av allt vill krypa ner under en mysig filt i soffan tillsammans med katten, haha! <3 Har länge velat ha en mysdress att bara.....mysa i! :P Jag tycker inte om vinter det är det värsta jag vet nämligen -.-

#162 - Lellish

när slutar den? :)

#163 - zandra

http://www.missbella.se/product.php?pdid=845&coIdNm=Mysklader

för jag tyker det är såå mysigt att ha myss

kläder på mig

!

om jag vinner den här lovar jag att använda mysssss

kläderna varje dag!!!

#164 - Evelyn

Yay, missbella! ;) Jag skulle så sjukt gärna vilja ha den mintgröna! ;D



http://www.missbella.se/product.php?pdid=841&coIdNm=Mysklader

#165 - Anna ♥

Åh guuuud, mysdress är absolut något man måste ha just nu! Skulle vilja vinna en mysdress i färgen "Velour Rosa" :)



Kram,

#166 - susanna

när avslutas den? kan du inte lägga upp vinnaren snart?

#167 - Amanda

Undrar bara när man får svar på vilka vinnarna är?

#168 - Anonym

när drar du en vinnare?