No regrets

Färgat håret på Rasmus och Vincent nyss , haha tur att man inte blev frisör . Dom sköljer ut färgen nu så snart får man se resultatet ! Under tiden myser jag lite med choklad:)

Känner mig lite som blondinbella haha det är inte många bloggare som gärna skriver att dom äter godis och sånt känns det som , ibland får man unna sig !

Fick ett presentkort på peppar peppar idag också så hjärtat och jag får gå på romantisk middag inom en kort framtid .

Puss

#1 - Freja

Fin blogg!

Ställ gärna frågor i min frågestund! :)

http://frejakumlin.se/2012/july/da-kar-vi.html

#2 - Maddez ♥

Hej ! :)

Missa inte min tävling där du just nu kan vinna en parfym !! Direktlänk;

http://maddez.blogg.se/2012/july/tavling.html#comment

Kram♥

#3 - Jasmin - The dream of being famous!

Hej hur har din sommar varit hittills?? :)

#4 - LIENE

åh, den där Lindt chokladen ör så himla god! Måste köpa sån vit en dag:)

#5 - wicked syriansk girl

Var chokladen god, eller? Älskar choklad, ås måste veta :P

#6 - Ida

Gott med cholad :)

#7 - Anna T - Nörd och Filmskapare

Mums! Jag älskar vit choklad!



Allt bra?

Jag har en tävling där du kan vinna 3 perfekta föremål från coolstuff att kyla ner sig med i sommar!



Du behöver bara dela en länk på bloggen, facebook, twitter eller liknande!

http://annatjernstroms.blogg.se/2012/june/tavlingen-med-coolstuffse.html#comment

#8 - Hanna

hallådär! jaq kom in på din blogg av en slump för några dagar sedan och måste säga att jag är fast! Riktigt härlig blogg & du verkar vara en helgrym tjej! STRÄCK PÅ DIG :'D



Ha en fin dag, kram!